Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Inkwizytor Baltasar w "Klasztorze 2" ostatecznie dociera do Bramy, która jak się okazuje, nie prowadzi na wolność... Tu spotykamy zupełnie nowe postacie i nowe wyzwania, przed którymi staje nasz bohater, próbując powrócić do Stolicy.
Modyfikacja oferuje zupełnie inny styl rozgrywki, inne tempo, inne środki walki i obrony niż w części pierwszej. Jeśli Klasztor (I) był w stylu konwencji europejskiej sztuki filmowej, to Klasztor (II) jest raczej w stylu amerykańskiego kina akcji, gdzie horror miesza się z kryminałem, choć tu akurat w skandynawskiej manierze. Akcja zaczyna się dosłownie od pierwszej sekundy...
Modyfikacja dodaje Zurisowi towary do handlu. Co rozdział handlarz będzie miał w swojej ofercie 20 esencji leczniczych, 15 ekstraktów leczniczych, 10 eliksirów leczniczych oraz 5 pełni życia. Analogicznie bohater będzie mógł kupić tyle samo mikstur odnawiających manę. W 5. rozdziale można go zabrać na pokład Esmeraldy, gdzie towarzyszy bohaterowi w podróży na wyspę Irdorath.
Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Autorem modyfikacji jest DeaD-HeRo.
Całą polską wersją zająłem się ja. Wykorzystałem do tego DialogGettera, więc żadne poprawki nie wchodzą w rachubę. Macie dokładnie to, co w Niemczech.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Angepasst to mod balansujący Gothic 2 Noc Kruka, w którym jednym z głównych założeń jest większe zróżnicowanie gildii. Nie wpływa w żaden sposób na fabułę.
Poprawki balansu:
* Wyposażenie gildii zostało bardziej zróżnicowane. * Łowca smoków ma teraz dostęp do najlepszej broni i zbroi w grze. * Paladyn ma do dyspozycji nieco słabszy pancerz i tylko drugą najlepszą broń w grze, ale za to ma dostęp do zaklęć, których koszty many zostały obniżone. * Wszystkie zaklęcia dla maga zostały przerobione. Prawie wszystkie wymagają mniej many, zadają większe obrażenia, a w niektórych przypadkach są nawet szybsze (w pełni naładowana duża kula ognia zabija orka-elitę). * Mag nosi najsłabszy pancerz w grze, ale ma zdecydowanie najlepszą ochronę przed magią. * Koszty punktów nauki dla siły, zręczności i many pozostają niezależne od bonusów (mikstury, rośliny, kamienne tablice). * Punkty życia smoków zostały znacznie zwiększone (co najmniej dwukrotnie). * Niewielkie zmiany w obrażeniach łuku i własnoręcznie wykutych mieczy. — I wiele więcej —
Ulepszenia kosmetyczne/logiczne:
* Gorn nosi ciężki pancerz najemnika przez całą grę. * Gorn daje teraz bohaterowi ciężki pancerz najemnika, gdy po raz pierwszy spotyka go w Górniczej Dolinie (oczywiście jako najemnik). * Żaden łowca smoków nie nosi już średniej ani ciężkiej zbroi jak w podstawce, ponieważ tylko bohater może zdobyć smocze łuski. * Zaimplementowano łatkę skryptową Fizzbana, która eliminuje wiele bugów w grze.
Lubicie zimę? No to teraz Gothic 2 może ją Wam zaoferować nie tylko w lodowej krainie. Winter Mod to graficzna modyfikacja, która w przeciwieństwie do dość starego na tę chwilę texturepacka The Winter, kompleksowo wpływa na grę. Nie podmienia ona bowiem tylko tekstur na zimowe, a edytuje świat, by dodać warstwy faktycznego śniegu na budynkach czy obiektach narażonych na intensywne opady. Ponadto modyfikuje ona część rutyn NPC, dzięki czemu nie zobaczymy farmerów pracujących w polu przy śnieżnej zamieci i zmienia część ubrań na bardziej zimowe.
Twardo wylądował na dnie jeziora, do którego wrzuciła go królewska straż, po tym jak został skazany na spędzenie reszty swego życia za Barierą. Nazywali to miejsce „kolonią skazańców” oraz „światem anarchistów”. Zdawał sobie sprawę, że w tym świecie obowiązuje inne prawo — prawo dżungli. Był pewien, że da sobie radę, jednak po chwili przeszyło go potężne uczucie niepewności, kiedy zobaczył nagle stojących przed nim trzech mężczyzn, odzianych w czerwone mundury, którzy ponuro na niego spoglądali. Przywitali go słowami „Witamy w Kolonii!”, po czym sprowadzili do parteru jednym strzałem. Jak tylko zawroty głowy minęły, otrzepał swoje ubranie i udał się ścieżką rozciągającą się przed nim. Opodal drogi znalazł pewną ofiarę, która była pokłosiem tego świata rządzonego przez barbarzyńców. Zwłoki człowieka, który najwidoczniej nie poradził sobie z tego typu towarzystwem. Starą broń i narzędzia z czasów, kiedy to w Kolonii panowały prawo i porządek. Powoli uzmysłowił sobie, że jego początkowe założenia na temat tego świata znacznie odbiegają od tego, jaki był on w rzeczywistości.
Gdy tylko dotarł do bram pewnego siedliska, który więźniowie zwali „Starym Obozem”, był z początku pod wielkim wrażeniem wielkości tego miejsca. Jednak usłyszawszy słowa pewnego mężczyzny, stacjonującego przed bramą, brzmiące „Ej, ty! Czego tu chcesz?”, szybko dały znać o sobie realia. Od razu wyjaśnił, że jest nowy w Kolonii i chciałby się tylko trochę rozejrzeć. „W takim razie pakuj swoje cztery litery do środka. Wierz mi, nowi szybko załapują, jak się tu sprawy mają. Hehe.” — odparł mu z drwiącym uśmieszkiem strażnik bramy. Dopiero co wkroczył do obozu, a już zaczepił go kolejny mężczyzna w czerwonej zbroi. Zażądał opłaty w postaci rudy, która była walutą w tym świecie. Jako że był nowy, wyjaśnił taktownie, że rudy nie posiada, ponieważ dopiero co tu trafił. Bez długich namysłów zbyto go słowami: „W takim razie uważaj na siebie, kolego!”, a strażnik odszedł w swoją stronę. Współwięźniowie, którzy obserwowali całe to zdarzenie, groźnie mu się przyglądali. Jeden z nich rzucił się na niego znienacka z kilofem w ręku i próbował go trafić, na szczęście on zdołał uniknąć uderzenia i migiem wziął nogi za pas. „Jeszcze cię dopadniemy!” — słyszał za sobą, ratując swoje życie. Jeden nieostrożny krok i niewprawnie upada on na ziemię. „Hej, ty! Chodź tutaj!” — usłyszał głos z prawej strony. Machał do niego inny skazaniec, przesiadujący w jaskini. Skierował tam swe kroki najszybciej jak tylko potrafił, po czym spojrzał na przyjaźnie wyglądającą twarz. „Pewnie jesteś tu nowy, co? Musisz wystrzegać się tych ludzi ze Starego Obozu, chłopcze. Tym osobnikom nie można ufać. NIKOMU w Kolonii nie można ufać.” — rzekł mu współwięzień, obserwując przy tym, jak ludzie ze Starego Obozu zaprzestali jego poszukiwań i udali się z powrotem do obozu.
„Mogę pomóc ci się tu odnaleźć, jeśli chcesz. Rozbiłem obóz niedaleko stąd.” — powiedział przyjaźnie nastawiony współwięzień. Nowy — jak go wszyscy nazywali — zgodził się, po czym udali się razem wzdłuż ścieżki prowadzącej do lasu. Dobroduszny pomocnik zatrzymał się nagle przed stromym urwiskiem. Zastanowiło to nowego; w końcu po co on się tutaj zatrzymał? Żadnego śladu obozowiska, jak okiem sięgnąć. Niespodziewanie jego towarzysz odwrócił się i wbił mu w brzuch swój miecz. „Szkoda. Liczyłem, że będziesz miał przy sobie coś wartościowego. Tylko nie pytaj dlaczego. Mówiłem przecież, że w tym świecie nikomu nie można ufać.” — dochodziły do niego słuchy podczas przeszukiwania jego kieszeni. Kiedy już było po wszystkim, zostawił swoją ofiarę na pastwę losu i ruszył w swoją stronę. Leżał samotnie w lesie; nie miał nic. Nie miał pojęcia, czego miał się tutaj spodziewać. Niczego w tym świecie nie osiągnął. Był nikim innym jak tylko kolejnym więźniem, jakich pełno w tej Kolonii. Nim stracił do końca przytomność, miał jeszcze jedną, ostatnią myśl. Wiedział już, dlaczego ludzie z zewnątrz tak odczuwali strach przed tym miejscem. Wiedział, że na tym świecie nigdy nikomu nie można ufać. Potem zamknął oczy i opuścił ten świat równie szybko, co się do niego dostał. Świat, który słusznie nazywali „światem skazańców”.
Opis modyfikacji:
Mod ten wykorzystuje albo dostępne już materiały, które wprawdzie były obecne w plikach z oryginału, ale nie znalazły zastosowania w grze, albo dodaje specjalnie wykreowane historie, które nie odbiegają w wielkim stopniu od stylu znanego nam z podstawki. Wiele postaci, które w oryginale albo miały do powiedzenia tylko jedno zdanie, albo nie miały w ogóle żadnego znaczenia, zostało powiązanych z różnymi zadaniami. Teraz oferują one graczowi dodatkowe misje, które będzie mógł wypełnić poza głównym wątkiem.
Wielu graczy skarżyło się również na bugi w grze. Twórcy oryginału wprawdzie opracowali kilka patchów, jednakże pewne oczywiste i irytujące błędy nigdy nie zostały naprawione. Chodzi tu np. o bugi z brakiem dźwięku podczas wyprowadzania animacji czy też niemożność wykonania określonych zadań. Również i tutaj Świat Skazańców przychodzi z pomocą. Liczne błędy z podstawki zostały poprawione i gra teraz sprawia wrażenie ukończonej produkcji.
Kolejnym elementem, który poprawia ta modyfikacja, jest rola w grze. Już w oryginale znalazło się wielu śmiałków, którzy ochoczo wędrowali sobie po Kolonii bez żadnego celu, aby po prostu móc rozkoszować się atmosferą gry. Problem podstawki polegał jednak na tym, że tak naprawdę nikt nie zwracał uwagi na to, do którego obozu należy nasz bohater ani jaką posadę tam zajmował. W tym modzie postacie różnie reagują na gracza, w zależności od tego, do jakiego obozu zdecydował się dołączyć. Niektórzy ludzie będą go traktować uprzejmie, inni z szacunkiem, jeszcze inni będą do niego wrogo nastawieni i wcale nie będą bali się tego ukrywać. To daje graczowi poczucie, że jest gdzieś pośrodku między byciem popychadłem a byciem szanowanym członkiem danego obozu.
W oryginale jedynie gracz posuwał się cały czas dalej. Całe otoczenie pozostawało praktycznie bez zmian. Postacie tkwiły w trakcie gry zasadniczo w tym samym miejscu i od początku nie poczyniły żadnych większych kroków. Gdy tylko bohater trafia za Barierę, żaden inny NPC ani nie awansuje, ani nawet nie zdobywa nowej broni czy lepszej zbroi. Do tego również się przyłożyliśmy i próbowaliśmy uczynić świat jeszcze bardziej żywym.
Cechy modyfikacji:
* Bardziej realistyczne codzienne czynności NPC * Bardziej wypełniony świat * Bujniejsza roślinność * Gruntowna korekta tekstów z oryginału * In Extremo * Inteligentne zachowanie potworów i ludzi * Kompatybilność z DX11 * Kosztowna nauka atrybutów * Możliwość zostania Guru * Możliwość zostania Magnatem * Nawiązania do Nocy Kruka * Nowe postacie * Nowe umiejętności do nauki (dochodzi alchemia, kowalstwo, gotowanie itp.) * Nowe zadania * Nowy balans broni i potworów * Poprawa błędów z podstawki * Quality content z Mrocznych Tajemnic * Rozszerzone kwestie randomów * Styl chodzenia zależny od gildii * Świat rozwijający się wraz z bohaterem * Ukryte skarby * Ulepszanie pancerzy * Wysoki poziom trudności * Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Możecie również wgrać sobie czcionkę z G2, która jest czytelniejsza, ale też większa, przez co czasami tekst może nie mieścić się w ramce: Klik
WAŻNE! To jest wyłącznie wizja Buddygotha, który naniósł swoje rzeczy na wiekową już wersję Świata Skazańców i który lubi sztucznie pompować poziom trudności. Nie zamierzamy tu niczego zmieniać ani poprawiać. Nie odpowiadamy też za rozwalone klawiatury i zszargane nerwy. Grasz na własną odpowiedzialność.
[Reżyseria, obróbka i implementacja] — @Quasch [Edycja końcowa audio] — @Nathakis, @OnePhase Aidan — Arkadiusz Zabilski Arto — Hubert Dobrzyński Baal Lukor — kreatius Baal Namib — Krzysztof Chruściel Baal Orun — AnonimowyLektor Baal Parvez — Cezary Ilczyna Balam — Pawlik Balor — Krzysztof Chruściel Bandzior — Cezary Ilczyna Bartholo — AnonimowyLektor Blizna — Menthor Bloodwyn — kreatius Brago — Radomir Babiński Brandick — kreatius Bruce — Konrad Makowski Butch — Krzysztof Buratyński Caine — Alan Pavletta Carlos — Janusz Zadura Cipher — AnonimowyLektor Cor Angar — Borys Szafran Cor Kalom — Krzysztof Buratyński Cronos — Borys Szafran Damarok — Avenker Daniel — Leszek Wojtaszak Darrion — Adrian Slomciński Dexter — Radomir Babiński Diego — Wojciech Masiak Drago — Wiesław Kolbusz Dusty — Artur Ziajkiewicz Emilio — Herman Esteban — Jorguś Pugacz Fisk — AnonimowyLektor Fletcher — Filip Przybylski Franko — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Garaz — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Garp — Krzysztof Chruściel Geralt — Adam Żejmo Gilbert — mako Glen — Damian Kulec Gor Boba — Borys Szafran Gor Hanis — Borys Szafran Gor Na Bar — Adrian Slomciński Gor Na Drak — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Gor Na Kosh — kreatius Gor Na Toth — Rino Pawletta Gor Na Vid — AnonimowyLektor Gorn — Michał Kaim Gravo — Jarosław Dubaniewicz Grim — Adrian Slomciński Grimes — Roch Siemianowski Guy — Michał Kaim Huno — Tune Seeker Ian — Ireneusz Załóg Jacko — Piotr „Cearme” Czaplicki Jeremiasz — mako Jesse — Misiek200m Joru — Karol Szałapski Kar-Nakh — Jakub Kondrat Killian — Jakub Kondrat Kira — Monika Orzeł Klin — Wiesław Kolbusz Kopacz przed SO — Artur Ziajkiewicz Kopacz1 — Aleksandar Milićević Kopacz10 — Paweł Wojtaszek Kopacz2 — Bartosz Janczak Kopacz3 — Grzegorz Kośmider Kopacz4 — Igor Nowakowski Kopacz5 — Jerzy Janik Kopacz6 — Karol Sędzicki „WAGON” Kopacz7 — Łukasz Górski Kopacz8 — Marek Głuszczak Kopacz9 — Michał „Strasznie Ciekawe” Kosa — Krzysztof Nowak Kroll — Tomasz Mechowicki Kruk — Ireneusz Załóg Kyle — Piotr Bajtlik Lares — Krzysztof Buratyński Lee — Borys Szafran Lester — Artur Ziajkiewicz Lewus — Mikołaj Klimek Logan — kreatius Lukis — Mateusz Kwiecień Merdarion — Krzysztof Chruściel Miguel — Artur Ziajkiewicz Mordrag — Piotr „Cearme” Czaplicki Myxir — Jakub Kondrat Nefarius — Avenker Ochroniarz Kaloma — Rafał Młynarski Okyl — Piotr „Cearme” Czaplicki Omid — Artur Ziajkiewicz Orry — Krzysztof Chruściel Paul — Artur Ziajkiewicz Quentin — Grzegorz Borowski Ramon — Krzysztof Chruściel Random-Cień1 — AnonimowyLektor Random-Cień2 — Radomir Babiński Random-Kopacz1 — Adrian Slomciński Random-Kopacz2 — Artur Ziajkiewicz Random-Kopacz3 — mako Random-Najemnik1 — Arkadiusz Zabilski Random-Najemnik2 — Borys Szafran Random-Nowicjusz1 — Artur Ziajkiewicz Random-Nowicjusz2 — Grzegorz Kośmider Random-Nowicjusz3 — Wiesław Kolbusz Random-Strażnik Świątynny1 — Arkadiusz Zabilski Random-Strażnik Świątynny2 — Borys Szafran Random-Strażnik1 — Arkadiusz Zabilski Random-Strażnik2 — Mateusz Zabłocki Random-Strażnik3 — Roman Felczyński Random-Szkodnik1 — Arkadiusz Zabilski Random-Szkodnik2 — Mateusz Zabłocki Ratford — Piotr „Cearme” Czaplicki Rączka — Piotr „Cearme” Czaplicki Renyu — kreatius Riordian — mako Rost — Maciej Więckowski Rozbójnik — Pawlik Rufus — Artur Ziajkiewicz Ryżowy Książę — Krzysztof Chruściel Sancho — Piotr „Cearme” Czaplicki Scatty — Batryk Senyan — Mateusz Jędraś Shrat — Herman Siekacz — Mikołaj Klimek Silas — Adrian Slomciński Snaf — Jorguś Pugacz Strażnik Starej Kopalni — Grzegorz Borowski Strażnik Świątynny1 — Marcin Sołtyk Strażnik Świątynny2 — Adam Budziszewski Strażnik Świątynny3 — Krzysztof Chruściel Strażnik Świątynny4 — Adrian Slomciński Swiney — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Szakal — Mikołaj Klimek Szkodnik1 — Adam Budziszewski Szkodnik2 — Jakub Kondrat Thorus — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Torrez — mako Velaya — Katarzyna „Shiguroya” Pietras Volar — Tomasz Bielawiec Wilk — Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak Wojownik Beliara — Marcin Popczyński Wykidajło — Mikołaj Klimek Y’Berion — AnonimowyLektor
Autorami modyfikacji są Buddygoth i Issues.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Do prawidłowego uruchomienia modyfikacji jest potrzebny Union i najnowszy playerkit. Wszystko pobierzecie z Resource Menagera: https://worldofplayers.ru/resources/136/
Chciałbym polecić Wam anglojęzyczną społeczność modderską o nazwie Gothic Modding Community. Społeczność ta skupia doświadczonych modderów oraz początkujących użytkowników, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w tworzeniu modyfikacji do Gothica.
Gothic Modding Community oferuje wiele narzędzi i zasobów, które ułatwiają tworzenie nowych modyfikacji, takich jak ulepszone wersje oprogramowania KrxImpExp oraz DecDat. Społeczność zajmuje się również projektem tłumaczenia gry na chiński z wykorzystaniem pakietu Union.
Warto zaznaczyć, że Gothic Modding Community przyczyniło się do powstania modyfikacji dla Gothica 3, wzorowanej na wtyczce "Vob Locator".
Jeśli interesuje Cię modowanie Gothica i chcesz dołączyć do społeczności zrzeszającej entuzjastów moddingu, warto do nas zajrzeć.
Witajcie! Poszukuję kogoś, kto stworzyłby dodatkowe lore do świata Gothic II: Noc Kruka, które zostałoby użyte do modyfikacji Revisioned. Tyczy się to pisania książek i im podobnych tekstów ubogacających świat gry.
Daleko, w zaśnieżonym Vengardzie, myśliwy Bjorn w końcu otrzymuje list od swojego starego przyjaciela Zygfryda. Okazuje się, że jakiś szaleniec terroryzuje wioskę i planuje zniszczyć święta Bożego Narodzenia. Czy zdołasz powstrzymać nadchodzącą katastrofę? Mod oferuje ok. 1 godz. gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Długo walczyłem z filmikiem, ale nic nie wykombinowałem. Nigdy wcześniej nie miałem takich problemów, a teraz program chyba wariuje od tych ciemnych kolorów i robi się straszna pikseloza niezależnie od ustawień. Jak jeszcze na coś wpadnę, to wrzucę poprawkę.
Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:
Spoiler
1. Zbierz wszystkie bombki. 2. Dostarcz Tunelowy Bulgot w ciągu 40 sekund. 3. Zbierz 150 sztuk złota. 4. Zdobądź 50 punktów na strzelnicy. 5. Postaraj się zginąć. 6. Uratuj święta. 7. Zostań Królem Ścierwojadów.
[Reżyseria, obróbka i implementacja] — @Quasch [Edycja końcowa audio] — @Nathakis Główny bohater — Karol Szałapski Eliza — Monika Orzeł Faros — Alan Pavletta Gospodarz — Jarosław Dubaniewicz Gram — Marcin Popczyński Johannes — Grzegorz Kośmider Karlmann — Filip Przybylski Kimis — Mateusz Zabłocki Michael — Paweł Wojtaszek Sid — Mateusz Jędraś Wilfried — Leszek Wojtaszak William — Maciej Więckowski Yorick — Aleksander Orsztynowicz-Czyż Złodziej — Adam Żejmo Zygfryd — Cezary Ilczyna
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Gothic Strike to niemiecka modyfikacja do pierwszej części, która dodaje do gry współczesny ekwipunek militarny. Nie oferuje żadnych nowych wątków fabularnych i zamiast tego stanowi po prostu okazję do postrzelania sobie w znanym i lubianym uniwersum.
Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Autorem modyfikacji jest The_Camper².
Przegrałem zakład z kumplem i niestety musiałem przetłumaczyć jakiegoś starocia sprzed co najmniej 15 lat. Nie wnikajcie. W każdym razie od teraz możecie sobie postrzelać z broni palnej w G1 w pełni po polsku.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Ze względu na kolejną falę, tym razem bardzo niepokojących botów, została wznowiona ręczna aktywacja kont. Jeśli zarejestrowałeś się na forum i chcesz uczestniczyć w jego życiu: 1. Wchodzisz w ten link i dołączasz do grupy Discordowej: https://discord.gg/2KPXsccmfQ 2. Wchodzisz w kategorię TheModders i tam podajesz dzień, w którym się zarejestrowałeś.
Moe Edition to pierwsza i póki co jedyna modyfikacja, która wzbogaca podstawową wersję gry (czyt. G2 bez Nocy Kruka).
Cechy:
• Lekko przerobiony świat • Różne poprawki błędów • Nowy sposób obliczania obrażeń • Poprawiony balans • Zwiększony poziom trudności • System wytrzymałości • Nowe bronie • Nowe zaklęcia • Nowe pancerze • Nowe postacie • Nowe animacje • Nowa żywność • Możliwość użycia od razu bonusów do statystyk postaci • Najemniczka w mieście, która może nam towarzyszyć • Nowy rodzaj broni — tymoriańskie kostury • Parowanie tarczą • Nowe potwory • Bardziej spójne teksturowanie • Regeneracja życia i many • Wolne Celowanie • Ulepszone klawisze skrótów do mikstur • Sprint — domyślnie pod prawym przyciskiem myszy • Sposób chodzenia zależny od posiadanej gildii • Możliwość zmiany wyglądu bohatera za pomocą brzytwy • Możliwość upicia się • Możliwość nadania imienia swojemu bohaterowi w G2-MoeEdition.ini • Wyświetlanie statystyk w lewym górnym rogu • Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
WAŻNE! Modyfikacja NIE JEST kompatybilna z DX11.
Dla jasności: Modyfikację instalujecie na Noc Kruka, jak wszystkie inne. Po prostu ucina wam Jarkendar i tak dalej.
Alternatywna czcionka (wrzuć do folderu Data): Klik
Autorem modyfikacji jest Moe.
Credits:
Tłumaczenie i korekta: @Quasch Edycja końcowa audio: @Nathakis Podziękowania dla @Ventrue za ogarnięcie czcionki. W rolę Beatrice wcieliła się Monika Orzeł. Reszta nowych dialogów to sklejka z oryginalnych kwestii od autora, na którą nie mamy wpływu.
Nie ma i nie będzie żadnych zmian względem niemieckiej wersji, gdyż całość została zrobiona DialogGetterem.
W małej dolinie, z dala od wszystkich historii, bohaterów i wojen, które ukształtowały Myrtanę, odbywa się święto, które jest tutaj szczególnie obchodzone: sylwester. Wcielasz się w bohatera o znajomej twarzy, który dla dobra swojego przyjaciela będzie zmuszony podejmować drastyczne działania, m.in. próbując odpalić fajerwerki. Mod oferuje około godziny gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .
[Reżyseria, obróbka i implementacja] — Quasch Główny bohater — AnonimowyLektor Greg — mako Gregorius — Artur Ziajkiewicz John — Kevin „ambii” Kobyliński Kassandra — Akay Kruk — Borys Szafran Łobuz — RQ Matthias — Misiek200m Owen — Herman Pirotechnik — A R C H I Przemytnik — Jorguś Pugacz Sklepikarz — Batryk Strażnik — Karol Sędzicki (WAGON) Thomas — Majes Thorben — Troll and Own Velaya — Shiguroya Wilson — Radomir „StrefaPD” Babiński Wrzód — Menthor Znerwicowany obywatel — Damian „Bergmanis” Żłobicki
Autorem modyfikacji jest Umfi.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Gold Remaster to niemiecka modyfikacja, która upiększa świat gry, nie dodając przy tym nowych zadań ani nie ingerując w rozgrywkę. Korzysta z zasobów L’Hivera, High Vegetation Mod oraz texturepacków od Artemiano, Merlina, Vurta i Bentraxx.
Gra została zbalansowana z myślą o trybie „Slash and Craft”. Otrzymujesz mniej punktów nauki na poziom, ale za to możesz rozwijać swoje umiejętności bojowe, używając ich w walce. Nie zawiera żadnych zmian graficznych.
Screeny:
Spoiler
Słowo komentarza:
Stale ubywająca mana po przywołaniu
Mana będzie nam cały czas spadać, jeśli kogoś przywołamy — im silniejsze stworzenie, tym szybciej.
Niezaczepianie towarzyszy
Bohater nie będzie oznaczał członków grupy w trakcie walki.
Nietykalność towarzyszy
Magia, strzały i inne ataki nie zadają żadnych obrażeń członkom grupy.
Stopniowe uczenie się zaklęć
Przykład: Bez kuli ognia nie nauczysz się małej burzy ognistej.
Ograniczenie korzystania ze stałych bonusów
Możesz np. wypić tylko trzy mikstury siły w 1. rozdziale.
Stałe bonusy zależne od czeladnictwa
Przykład: Mikstura siły dodaje 2 punkty siły, ale jeśli zostaniemy czeladnikiem u Harada, będziemy dostawać 3 punkty.
Kradzież kieszonkowa z Gothic 1
Zakradnij się do swojej ofiary i obrabuj ją ze wszystkiego!
System „Slash and Craft”
W skrócie: Im więcej walczysz, tym lepszy się stajesz.
Po tylu latach na Steam pojawił się w końcu Warsztat do obu części Gothica. Wielka prośba do wszystkich aktywnych autorów modyfikacji, wrzućcie tam swoje projekty. Raz, że to świetny sposób na zarchiwizowanie modów, a dwa, dzięki temu Wasze mody mogą trafić do szerszej publiki. Niestety, polityka serwisu zabrania wrzucać nie swoje mody, więc trzeba liczyć się z tym, że nieaktywni twórcy nie będą mieli jak tych plików przesłać. Proszę, be better!
Dirty Swamp opowiada o niewolniku, który rozpoczyna swoją historię w jednej ze znienawidzonych przez siebie świątyń. Jak zwykle musi odwalać całą brudną robotę dla swojego nadzorcy, Sancheza. Potem jednak historia przybiera całkowicie inny obrót, a bezimienny protagonista ląduje w mrocznym świecie pełnym zadań i nieznanych postaci, w którym zmuszony jest odnaleźć się na nowo.
Cechy modyfikacji:
* Ok. 30 godzin rozgrywki * Nowa historia, potwory, umiejętności, zaklęcia, soundtrack * Różnorodne i satysfakcjonujące walki z bossami * Ciekawa ścieżka maga * Cztery poziomy trudności * Trudne zagadki * Łamanie czwartej ściany * 36 osiągnięć na Spine * Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:
Spoiler
1. Dotrzyj do pierwszego rozdziału. 2. Dotrzyj do drugiego rozdziału. 3. Dotrzyj do trzeciego rozdziału. 4. Dotrzyj do czwartego rozdziału. 5. Dotrzyj do piątego rozdziału. 6. Ukończ modyfikację na poziomie „Opowieść” lub wyższym. 7. Ukończ modyfikację na poziomie „Łatwy” lub wyższym. 8. Ukończ modyfikację na poziomie „Normalny” lub wyższym. 9. Ukończ modyfikację na poziomie „Hardcore”. 10. Pokonaj Ryanusa. 11. Pokonaj Ferisa. 12. Pokonaj Gorzaha. 13. Pokonaj Zorika. 14. Pokonaj Tarsesa. 15. Pokonaj Kasdeję. 16. Pokonaj Borgrizrasha. 17. Naucz się jednego zaklęcia Adanosa. 18. Naucz się obu zaklęć Adanosa. 19. Odbierz broń wykonaną z magicznej rudy. 20. Osiągnij najwyższy poziom mocy magicznej. 21. Zdobądź 110 punktów siły. 22. Zdobądź 110 punktów zręczności. 23. Pokonaj Borgrizrasha bez pomocy Krusha. 24. Przynieś Zahrze wszystkie rodzaje grzybów. 25. Podejmij się każdego zadania po przyjęciu do Obozu Buntowników. 26. Wykonaj zadanie Beliara. 27. Zabij 10 ognistych jaszczurów w świątyni Adanosa. 28. Zdobądź doświadczenie po zepchnięciu 5 przeciwników w przepaść. 29. Zgiń podczas modlitwy do Beliara. 30. Zdenerwuj Jirana ciągłym zaczepianiem jaszczurów. 31. Traf ośmiu wrogów naraz przy pomocy cięcia z półobrotu. 32. Stocz ostateczną bitwę z orkową halabardą w ręku. 33. Stocz ostateczną bitwę w starych łachach z początku gry. 34. Odblokuj wszystkie zaklęcia z kamiennych tablic u Jirana i Varraga. 35. Postaraj się zasnąć we wszystkich nieodpowiednich sytuacjach. 36. Rozwiąż tajemnicę orkowych posągów w zaledwie czterech krokach.
Tłumaczenie może i udało mi się ogarnąć w pojedynkę, ale nigdy nie zdubbingowałbym samemu całego moda, dlatego pragnę jeszcze raz podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że każda postać tutaj jest unikatowa.
Autorami modyfikacji są Draxes i Cryp18Struct.
Credits:
Tłumaczenie i korekta: @Quasch Grafika: @Motka Testy: @Fabiosek, @Quasch, @Simen
Jest to niemiecki L’Hiver bazujący na rosyjskiej wersji 1.2f, która dodaje m.in. tereny za palisadą.
Cechy modyfikacji:
* Kompatybilność z DX11 * Możliwość użycia od razu bonusów do statystyk postaci * Możliwość zabrania ze sobą Miki, Jacka Aligatora i Jergana za 5000 sztuk złota * Nowe umiejętności do nauki (garbarstwo, łuczarstwo, zaklinanie itp.) * Wolne Celowanie * Wykuwanie i ulepszanie pancerzy * Wykuwanie nowych broni * Wysoki poziom trudności * Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Plik należy wrzucić do folderu Data. Grę odpalamy za pomocą Gothic2.exe. Najlepiej nie mieć zainstalowanych żadnych innych modyfikacji.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Autorami modyfikacji są Buddygoth i unknown111.
Credits:
Tłumaczenie i reżyseria: @Quasch Grafika: @Blizna Edycja końcowa audio: @Nathakis Nowe kwestie dograli Anonimowy Lektor, Artur Ziajkiewicz, Borys Szafran, Jorguś Pugacz, Marcin Tadeusz i Mateusz Kwiecień.
Nie ma i nie będzie żadnych zmian względem niemieckiej wersji, gdyż całość została zrobiona DialogGetterem. Mam wrażenie, że Buddygoth nie przywiązywał zbytnio wagi do spójności nazw, więc czasami składniki czy coś mogą się ze sobą nie pokrywać.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.
Definitive Edition to niemiecka modyfikacja do Gothic 1 od autora Świata Skazańców, która w swoim założeniu ma w niewielkim stopniu poszerzyć podstawkę.
Cechy modyfikacji:
* Bardziej dopracowany świat * Bliższa przynależność do obozu (styl chodzenia zależny od gildii, łysa głowa i tatuaże dla członków obozu na bagnie itp.) * Dodatkowe zadania poboczne * Gruntowna korekta tekstów z oryginału * In Extremo * Kradzież kieszonkowa znana z drugiej części * Modlitwa dająca premie do atrybutów * Możliwość wejścia do Opuszczonej i Wolnej Kopalni we wczesnych rozdziałach * Możliwość zostania Magiem Ognia już w 1. rozdziale * Nowe umiejętności do nauki (tworzenie run, gotowanie, łuczarstwo itp.) * NPC reagujący na to, czy nosisz odpowiedni pancerz * Obrażenia z broni dystansowej zależne od zręczności * Poprawa błędów z podstawki * Przeniesione części systemu walki z Gothic II * Przywrócona wycięta zawartość * Walki na arenie i zakłady u Scatty’ego * Wiele nowych ksiąg do poczytania * Wiele ukrytych miejsc i tajemnic do odkrycia * Wyższy poziom trudności * Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.
Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik
Możecie również wgrać sobie czcionkę z G2, która jest czytelniejsza, ale też większa, przez co czasami tekst może nie mieścić się w ramce: Klik
Autorem modyfikacji jest Issues.
Credits:
Tłumaczenie i reżyseria: @Quasch Grafika: @Blizna Testy: @Fabiosek, @Quasch Edycja końcowa audio: @Nathakis Nowe kwestie dograli Alan Pavletta, Andrzej Hausner, Anonimowy Lektor, Artur Ziajkiewicz, Borys Szafran, Cezary Ilczyna, Ireneusz Załóg, Jarosław Dubaniewicz, Konrad Makowski, Krzysztof Plewako-Szczerbiński, Krzysztof Siwiński, Mateusz Kwiecień, Mikołaj Klimek i Przemysław Glapiński.
Nie ma i nie będzie żadnych zmian względem niemieckiej wersji, gdyż całość została zrobiona DialogGetterem.
Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.