Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Simon Said

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
101
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Pimp PL
« dnia: 2017-05-03, 17:53 »

Opis modyfikacji:

Pimp jest to mod strategiczny podobny do Bitwy Królów i Wojny Żywiołów, gdzie zarządzamy niewielkim oddziałem, który toczy bój na arenie.
Są cztery obozy (ludzie, szkielety, orkowie oraz jaszczuroludzie), przy czym my ciągle sterujemy ludźmi. Dzięki umiejętnemu zarządzaniu złotem, rudą i punktami nauki, które zbieramy w trakcie rozgrywki na różnorakie umiejętności, musimy ostatecznie pokonać wszystkich trzech wrogich „Królów”. W nagrodę dostajemy co 10 minut minigry, w których zwycięzca dostaje zastrzyk gotówki dla swojej drużyny.
Jak w ogóle zacząć? Musimy otworzyć menu wyboru klawiszem H, aby móc nabywać rzeczy i przydzielać punkty nauki. Cała reszta zależy już od gracza.
Za produkcję odpowiada Bonne6, jednak modyfikacja jeszcze nie ma swojej ostatecznej wersji. Ponoć zostaną później dodane np. następne minigry, jednak kiedy dokładnie - nie wiadomo. Całość posiada pełne polskie udźwiękowienie.

Krótka lekturka do orientowania się w modzie:

Spoiler

Celem gracza w tym modzie jest przeżyć ze swoim oddziałem oraz zabić wrogich Królów i ich jednostki. Cały czas należy pamiętać o ciągłym ulepszaniu swoich podopiecznych. Może do tego celu posłużyć złoto, ruda bądź punkty nauki. Panel sterowania otwieramy klawiszem H.

Punkty nauki:

Za każdego zabitego przeciwnika dostajemy punkty doświadczenia. Obowiązuje zasada - im silniejszy przeciwnik, tym więcej można zdobyć doświadczenia. Kiedy już zbierzemy wystarczającą ilość, awansujemy na kolejny poziom, a co za tym idzie - zyskujemy dodatkowy punkt nauki. Możemy go teraz przeznaczyć do ulepszania swoich jednostek i Króla na jeden z ośmiu atrybutów:

* Siła - więcej krzepy, a co za tym idzie więcej obrażeń w zwarciu podczas trafienia krytycznego.
* Zręczność - zwiększa prawdopodobieństwo trafienia przeciwnika.
* Unik - zwiększa szansę uchylenia się od wrogich ataków.
* Wytrzymałość - im większa wytrzymałość, tym wolniej męczą się nasze jednostki, co jednocześnie prowadzi do gwałtownego spadku wyrządzonych szkód.
* Mana - magowie zyskują więcej zaklęć do dyspozycji.
* Punkty trafień - możliwość przyjęcia większej ilości ciosów na klatę.
* Regeneracja - regenerowanie się zdrowia jednostek. Magowie zyskują również regenerację punktów many.
* Pancerz - mniejsze obrażenia.

Punkty bohatera:

Za każdą zabitą jednostkę dostajemy punkt bohatera. Tego typu punkty służą kształtowaniu bohatera. Zależność jest taka sama jak przy punktach nauki do jednostek, przy czym dzięki punktom bohatera dostajemy jeszcze możliwość rozdysponowania nimi w:

* Siła - więcej krzepy, a co za tym idzie więcej obrażeń w zwarciu.
* Zręczność - zwiększa prawdopodobieństwo uchylenia się od wrogich ataków.
* Wytrzymałość - im większa wytrzymałość, tym wolniej męczą się nasze jednostki, co może prowadzić do gwałtownego spadku wyrządzonych szkód.
* Punkty trafień - możliwość przyjęcia większej ilości ciosów na klatę.
* Regeneracja - regenerowanie się zdrowia jednostek.
* Pancerz - mniejsze obrażenia.
* Szansa na trafienie krytyczne - większa szansa na zadanie krytycznego ciosu.
* Automatyczne grupowanie - wybieramy jakiś atrybut albo prawdopodobieństwo zadania trafienia krytycznego, a zostanie on/ono automatycznie zlevelowany/e do maksimum.

Złoto:

Co 10 sekund otrzymujemy do dyspozycji 5 sztuk złota. Tyle samo dostajemy również za każdego zabitego przeciwnika. Możemy dzięki temu surowcowi wyposażyć nasze jednostki w nowe umiejętności i talenty:

* Berserk - zwiększona siła.
* Szansa na trafienie krytyczne +5% - zwiększona szansa na zadanie krytycznego ciosu.
* Fala uderzeniowa - co 10 sekund Król wyrządza szkody wszystkim wrogim jednostkom stacjonującym wokół.
* Zwiększone przychody - co 10 sekund otrzymujemy dodatkowe 5 sztuk złota.
* Dostawa rudy - co 10 sekund, oprócz złota, dostajemy do swojej dyspozycji również 5 bryłek rudy.
* Wybuch - jeśli jakaś jednostka padnie, obrywają wówczas wszystkie wrogie jednostki stacjonujące wokół niej.
* Obrotność - bonus do zręczności.
* Jadowite trafienie - przeciwnicy, z pewnym stopniem prawdopodobieństwa, zostają zatruci na określony czas. Przez ten okres trucizna nieustannie zadaje im obrażenia.
* Taktyka walki - jednostki atakują z pewną dozą sprytu.
* Paraliż - jednostkom, z pewnym stopniem prawdopodobieństwa, udaje się przez jakiś czas sparaliżować wrogie oddziały.
* Krąg magii - premia do magicznej energii.
* Murowisko - zwiększa wartości pancerza oraz liczbę punktów trafień.
* Wysokie morale - zwiększona liczba punktów trafień.
* Pasożyt - przywraca punkty trafień zabójcy o drobny ułamek maks. punktów trafień ofiary.
* Odbicie szkód - odpiera x% obrażeń atakującego.
* Alokacja bólu - rozdziela poniesione obrażenia na wszystkie jednostki (wyższe poziomy dostają jeszcze nieznaczną redukcję szkód).
* Kamienna skóra - zwiększa wartości pancerza.
* Aura śmierci - wyrządza dodatkowe szkody wrogim jednostkom z prawdopodobieństwem 25% w promieniu dwóch metrów.
* Niestrudzoność - zwiększona wytrzymałość.

Ruda:

Za każdego zabitego oponenta dostajemy również 5 bryłek rudy. Dzięki rudzie możemy nabyć wyposażenie lub taką perełkę jak dodatkowe jednostki:

* Bronie: wyposażenie wojowników do walki wręcz w lepszy oręż.
* Pancerze: wyposażenie jednostek w lepsze opancerzenie.
* Zaklęcia: wyposażenie magów w lepsze zaklęcia.
* Leczenie: pomoc dla magów, kiedy są ranni, zaklęcie do samoleczenia.
* Rekrutacja wojowników do walki wręcz (limit jednostek: 5): zwiększa oddział wojowników do walki wręcz o jedną jednostkę.
* Rekrutacja magów (limit jednostek: 2): poszerza oddział o jedną jednostkę.
* Awans: Wzrost poziomu jednostek oraz dodatkowy punkt nauki.
* Eksplozja: jednorazowe wyrządzenie szkód wszystkim wrogim jednostkom.
* Arcyofiara: przywraca całkowicie zdrowie Króla.

Wybierz cel ataku:

Tutaj można wybrać, które miejsce ma zostać zaatakowane:

* Arena
* Obozowisko jaszczuroludzi
* Obozowisko orków
* Obozowisko szkieletów
* Odwrót

Zmiana rodzaju broni:

Można zmienić rodzaj użytkowanego oręża (czy mają to być bronie jedno-, czy dwuręczne).

Zmiana rodzaju zarządzania:

Można wybierać między zarządzaniem ręcznym i automatycznym. Przy automatycznym wszystko będzie załatwiane przez sztuczną inteligencję, a więc całe rozdysponowywanie złotem i rudą, rozdzielanie punktów nauki i punktów bohatera, ustanawianie miejsc ataków itd. Przy zarządzaniu ręcznym o wszystkim decyduje gracz. Automatyczne zarządzanie sprawdza się w przypadku, kiedy trzeba sobie na chwilę zrobić przerwę, ale nie chce się spauzować gry albo potrzeba czasu, żeby np. zgromadzić bronie. Przy automatycznym zarządzaniu można również wyznaczyć jakiś cel w zakresie złota, rudy i punktów nauki, co później posłuży nam do wyuczenia się czegoś (bądź przy punktach nauki do zmiany/resetu) czy też zaoszczędzenia.

Teleporty:

Możemy się teleportować do różnorakich kluczowych miejscówek:

* ...do obozowiska.
* ...do jaszczuroludzi.
* ...do orków.
* ...do szkieletów.
* ...na arenę.

Zadanie bohatera:

Zadaniem bohatera jest ulepszanie swoich jednostek oraz osłabianie przeciwnika za pośrednictwem rozmaitych minigier, które mają miejsce co 10 minut. Podczas zwyczajnej fazy bojowej należy zebrać możliwie jak najwięcej broni, gdyż każda sztuka wnosi kapitał o wartości 5 sztuk złota. Komu uda się je zgromadzić, zyska przewagę wobec swoich przeciwników.

Kiedy Król zginie:

Jeśli Król polegnie, oznacza to, że jego zespół również zostaje wyrzucony z rozgrywki.

Motywy kolorów:

W celu rozeznania się i porównania do innych w określonych dziedzinach zostały zastosowane różnorakie kolory. Oto słówko komentarza:

* Zielony: Niemający równych.
* Zgniła zieleń: Najlepszy z przynajmniej jednym towarzyszem.
* Żółty: Są lepsi i gorsi.
* Różowy: Najgorszy z przynajmniej jednym towarzyszem.
* Czerwony: Sprawny inaczej.

Minigry:

Co 10 minut odbywa się minigra. Wybierana jest ona losowo spośród całej gamy minigierek.

* 1,2 lub 3: Wszyscy bohaterowie znajdują się na małej arenie. Co sekundę pojawia się na środku ekranu jakaś litera (H, M albo P). Trzeba jedynie w ciągu tej sekundy wcisnąć odpowiedni klawisz. Jeśli ci się to uda, pokonując tym samym swoich rywali, wygrywasz. Jeśli będziesz za wolny albo wciśniesz niewłaściwy klawisz, odpadasz, a przeciwnicy wyłaniają zwycięzcę między sobą.
* Ostateczny cios: Wszyscy bohaterowie znajdują się na małej arenie. Na jej środku stoi kamienny strażnik, którego należy pokonać. Kto zada ostateczny cios, roztrzaskując tym samym strażnika, wygrywa.
* Teleporter: Wszyscy bohaterowie znajdują się na małej arenie. Na jej obrzeżach rozstawionych jest 30 platform teleportacyjnych. Tylko jeden z nich prowadzi do zwycięstwa, pozostałe 29 teleportuje nas z powrotem na środek areny. Każdy teleporter zostaje oznakowany, jeśli już z niego korzystaliśmy, tak więc nie ma obawy o nieustanne wchodzenie w to samo miejsce.




Screeny:

Spoiler








Tym razem do zdobycia na Spine czeka 11 osiągnięć. :)


>>> Download <<<


Instrukcja instalacji:

1. Pobieramy Spine z linka powyżej.
2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie).
3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki.
4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które jest niezbędne, jeżeli chcemy nabijać osiągnięcia (zajmie to mniej niż minutę).
4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na Pimp i czekamy, aż program pobierze całą zawartość.
5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.


Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:

Spoiler

1. Wczesny dostęp - Zagraj w moda przed jego ukończeniem.
2. Zwycięstwo - Wygraj rundę.
3. Automatyzm - Zagraj rundę na automacie.
4. Gracz - Wygraj minigrę.
5. Ostateczny cios - Wygraj minigrę „Ostateczny cios”.
6. Właściwa droga - Wygraj minigrę „Teleporter”.
7. 1,2 lub 3 - Wygraj minigrę „1,2 lub 3”.
8. Królobójca - Zabij Króla.
9. Wszechstronny - Wyucz się wszystkich umiejętności za złoto w jednej rundzie.
10. Superbohater - Osiągnij bohaterem poziom 1000.
11. Elita - Osiągnij jednostkami poziom 100.



Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Siemekk
Grafika: Blizna
Testy: Gerard, Quasch
Narrator: Wojciech Feliks

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

102
Archiwum / [G2NK] AtariarEdition v1.2 PL
« dnia: 2017-04-22, 13:21 »


Opis modyfikacji:

Modyfikacja autorstwa teamu Atariar/Ayaeng & Vaya - balansuje, integruje oraz implementuje nowe elementy rozgrywki, które rozbudowują głębię gry i ukazują świat wokół Khorinis jeszcze bardziej autentycznie. Została zachowana typowo surowa „atmosfera Gothic”. Znajdziemy tutaj nowe tekstury i obiekty jak drzewa, krzewy i trawy, czy też upiększone krajobrazy. Niezliczone poprawy bugów, przeróbki błędów logicznych oraz korekta dialogów i tekstów prowadzą do pełnego growego doznania.
Poprawki w modyfikacji odpowiadają pomysłom Atariara i opierają się na oryginalnym gothikowym klimacie. W jego odczuciu wiele addonów za mocno ingeruje w pierwotną rozgrywkę, przez co często te zmiany są nie na miejscu i psują imersję (np. dialogi bez dubbingu).
Celem tego moda jest, aby delikatnie wprowadzić zmiany oraz nowe funkcje w główną rozgrywkę, dlatego też jest on ściśle dostosowany pod preferencje autora. Prace nad nim trwały ponad rok.

Cechy modyfikacji:
• Nowe modele (drzewa, roślinność, przedmioty...)
• Nowe obiekty (drzewa, krzewy, trawa, rośliny)
• Nowe potwory (np. goblińscy jeźdźcy, ognista harpia, pantera)
• Wysokiej jakości tekstury
• Nowe zadania: Chromanin, Kompendium
• Szafy, szuflady, komody oraz sarkofagi możliwe do splądrowania
• Ukryte skarby oznaczone konarami, kamieniami, kośćmi lub czaszkami wokół miejsc pochówku
• Łupy do zebrania pod wodą
• Nowy system punktów nauki
• Nowe animacje
• Akrobatyka możliwa teraz do wyuczenia tylko u nauczycieli
• Nowy system modlitewny
• Możliwość spania na śpiworze (ciepła owcza skóra)
• Regeneracja życia i many po upływie czasu
• Nowe pancerze oraz bronie
• Możliwość usmażenia wszystkich kawałków mięsa naraz
• Możliwość warzenia kilku mikstur naraz
• Kilka nowych przepisów
• Dodatkowe opcje w almanachu Xardasa
• Pokazywanie pełnych nazw przedmiotów w świecie (np. esencja lecznicza zamiast mikstura)
• Sposób chodzenia zależny od posiadanej gildii
• Poprawy bugów oraz błędów związanych z eksploatacją
• Wiele drobnych zmian i poprawek w estetyce
• Drobne modyfikacje świata: przywrócono dwie niewielkie, nieużywane lokacje w Górniczej Dolinie
• Górnicza Dolina sprawia wrażenie nieco bardziej niebezpiecznej
• Ulepszona sztuczna inteligencja smoków
• Czeladnictwo: zaimplementowano do gry ubrania czeladnicze
- Bosper skupuje teraz również specjalne skóry takie jak skóra lodowego wilka, skóra pantery itd.
- Constantino: Jako mag opłaca mu się sprzedawać ciemne grzyby, dostaniemy za to od niego jego specjały podnoszące trwale nasz poziom many.
- Harad: Możliwość wyuczenia się teraz u niego również kucia dwuręcznych mieczy.
* Możliwe „bezgildyjne” przejście gry:
- Drobne zadanie do zadecydowania o bezgildyjnym przejściu (Xardas).
- W 4 rozdziale okolice Khorinis zostają oblegane przez orków i jaszczuroludzi.
- Gracz dostaje możliwość wzięcia zadań od paladynów i najemników (smocze jaja dla Benneta, pierścienie orkowych przywódców dla Lorda Hagena, rogi cieniostwora dla Bustera itd.).
- Różne nowe pancerze po drodze (zbroja świątynna Angara, zbroja myśliwego, pancerz łowcy, szata uczonych, zbroja księcia, szata mrocznej magii).
- Xardas i Magowie Wody są gotowi pomóc w dziedzinie magii.
- Korzystanie z magii nie stoi na przeszkodzie: Nauczycielami są Xardas, Magowie Wody oraz Milten na Irdorath. Kamienie runiczne można zdobyć podczas zadań, u kupców czy też po prostu znajdując.
• Nowe dialogi z oryginalnym dubbingiem
• Profesjonalne spolszczenie wysokiej jakości 
- i wiele więcej -

Balans:

* Przebalansowano bronie i magię
* Zmieniono wartości pancerzy
* Rozszerzono rutyny dla postaci
* Większa indywidualność gildii
* Poprawy bugów, błędów związanych z eksploatacją oraz korekta tekstów (również w polskiej wersji)




Screeny:

Spoiler



















Przy okazji tego moda chcielibyśmy Wam przedstawić świetne narzędzie o nazwie Spine. Jest to pierwszy polski mod, w którym można zdobyć na nim aż 30 osiągnięć, dlatego bardzo serdecznie zachęcamy. Instalacja jest bardzo prosta, a może przynieść tylko dodatkowe korzyści.


>>> Download <<<

Alternatywny download: https://drive.google.com/open?id=0B9dXPvI6ssVHTHBGRzVZVE1sMnM

Instrukcja instalacji:

1. Pobieramy Spine z linka powyżej.
2. Instalujemy oraz wskazujemy miejsce, gdzie trzymamy Gothica (możemy je również znaleźć automatycznie).
3. W przypadku braku jakichś komponentów potrzebnych do grania Spine automatycznie pobierze brakujące pliki.
4. Najlepiej od razu założyć sobie konto, które jest niezbędne, jeżeli chcemy nabijać osiągnięcia (zajmie to mniej niż minutę).
4. Przechodzimy do zakładki bazy danych, klikamy na AtariarEdition i czekamy, aż program pobierze całą zawartość.
5. Przechodzimy do biblioteki i cieszymy się modem.

Spoiler



Narzędzie jest naprawdę świetne, pomogło już wielu osobom, którym nie działały niektóre mody. W Niemczech zrobił prawdziwą furorę. :)


Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Siemekk
Grafika: Blizna
Filmy: Majes
Testy: Gerard, Jawawu35, Quasch

Opis został wzięty z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

103
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Evil MiniMod PL
« dnia: 2017-04-10, 18:38 »

       
Zostajesz wysłany na małą wysepkę w celu zabicia niejakiego Bruno. Na miejscu okazuje się, że zadanie nie jest takie łatwe, na jakie wyglądało...

Modyfikacja oferuje:
- od 0,5 do godziny rozgrywki
- siedem zadań
- dubbing
- nowy świat

Modyfikację wydano w polskiej wersji w następującym składzie:
Simen - tłumaczenie, korekta, skrypty, creditsy, grafika, testy
Nefario - skrypty
Taliasan - grafika
Splash - skrypty

Zrzuty ekranu:
Spoiler








lub stąd

Instrukcja instalacji:
Po prostu wypakuj foldery do głównego katalogu z Gothicem 2 NK :)

Gameplay mojego autorstwa:
https://www.youtube.com/watch?v=1qrri3cAy-8

UWAGA!!!
Pomyliłem się w tłumaczeniu i tam, gdzie powinno wyświetlać się nam "oddano" pojawia się "otrzymano".

104

Fabuła:

Odyseja rozpoczyna się wraz z chwilą, gdy bezimienny bohater wypływa z Khorinis i rusza na Myrtanę. W tym czasie nasz bohater, Roland, przebywa w twierdzy paladynów na Athanos. Jak dotąd, wojna z orkami mijała z daleka tą wyspę. Ponieważ Roland chce zostać Paladynem i walczyć z orkami, decyduje się opuścić wyspę, by osiągnąć swój cel. Nie jest to jednak tak proste, jakby mu się wydawało i w celu osiągnięcia swojego marzenia, będzie czekało go wiele ciekawych przygód.

Choć zostanie rycerzem było jego początkowym celem, zobaczy i doświadczy on o wiele więcej na swojej drodze, niżby sobie początkowo wyobrażał. Pozna wrogów królestwa i ich działania, by osiągnąć swoje mroczne cele, czyli zbudowanie imperium Beliara i zniewolenie rasy ludzkiej, a jeśli to się nie uda, całkowita ich eksterminacja. Roland szybko uświadomi sobie, że zostanie Paladynem nie jest jedynie jego celem, a misją wymagającą poświęcenia. Decyduje się sam wytoczyć sobie ścieżkę i działać przeciwko istotom zagrażającym wolności mieszkańcom Myrtany.

Cechy modyfikacji:
 - ekscytująca i bogata fabuła
- wiarygodne i rozbudowane dialogi u NPC
- co najmniej 200 godzin rozgrywki
- 565 zadań
- ponad 1000 NPC
- wiele dokładnych i sporych światów o różnym klimacie i z ciekawymi podziemiami.
- starzy przyjaciele z Gothic II i NPC z różnych znanych modyfikacji
- kompletne udźwiękowanie z ponad 39950 plikami dialogowymi, a także z nową muzyką dla Varantu, Myrtany i Nordmaru.
- pięć różnych poziomów trudności
- wiele nowych animacji m.in. ostrzenie broni, picie z beczki, produkacja zwojów, otwieranie trumien i grobów
- produkcja strzał i bełtów, a także ich specjalnych odmian, jak na przykład ognistych, zatrutych, wybuchających, magicznych i lodowych; specjalne strzały i bełty mogą powodować różnego rodzaje obrażeń
- wydobywanie rudy żelaza, złota, srebra, siarki, węgla, akwamarynu i wielu więcej
- nowe potwory np. żółw, ogr, gryf
- mnóstwo nowych tekstur dla potworów
- rozległy respawn potworów
- wiele potworów to niebezpieczni przeciwnicy do samego końca
- potężni magowie, potrafiący się leczyć
- wiele nowych pancerzy
- mnóstwo ugrupowań, takich jak najemnicy orków, Asasyni, Koczownicy i Nordmarczycy
- wiele nowych modeli i przedmiotów m.in. otwierane pudełka
- nauka pływania i nurkowania
- mnóstwo loadscreenów
- wiele nowych talentów, których można się nauczyć m.in. zabójca orków, łowca orków, ostrzenie, zatruwanie
- hełmy i tarcze obecne w grze
- potwory, które mogą zatruć gracza
- kompletna solucja (Odyssee_2.0_Komplettlösung.pdf) i lista instancji NPC (Odyssee_2.0_NPCs.pdf)
- i wiele więcej

Kompletna lista zmian w stosunku wersji 1.3 wymieniona w changelogu (Odyssee_2.0_Changelog.pdf).

Wymagania:
Do pełnej funkcjonalności gry zalecana jest instalacja wersji raportowej 2.6.0.0, posiadanie GothicStartera w najnowszej wersji oraz SystemPacka. SystemPack, autorstwa MaGotha, dostępny jest w dwóch wersjach: dla gry lub dostosowany bezpośrednio do modyfikacji.

Instrukcja instalacji:
- wersja raportowa 2.6.0.0
- playerkit 2.6f
- ODYSSEE_2.0.exe (modyfikacja bez dubbingu)
- Odyssee_2.0_Speech.exe (dubbing, opcjonalny)
- SystemPack
Opcjonalnie dla graczy z DX11: Odyssee_D3D11_Texturen_v2.exe


Animowany dziennik: http://odysseemodteam.worldofgothic.com/rauhbein.html

Galeria: http://www.worldofgothic.de/screens.htm?dir=mods_G2_Odyssee

Download: http://www.worldofgothic.de/dl/download_522.htm (na samym dole)

105
Tutaj możecie się dzielić zapisami z Returninga, a także składać prośby o udostępnienie jakiegokolwiek.

106
Przeznaczenie / PORADY I SOLUCJA
« dnia: 2016-07-29, 22:23 »
Tutaj umieszczacie swoje porady związane z graniem w moda.
Spoiler
Cytuj
A co mi tam, macie kilka porad od byłego testera:
1. Bonusów możecie używać od razu, w przypadku many różnicy nie odczujecie zapewne żadnej. Jeżeli chodzi o siłę i zręczność róznica ta będzie  większa, ale tak czy tak, grę przejdziecie.
2. W modzie są bonusy ze zjedzenia odpowiedniej ilości  niektórych rzeczy, dla ciekawskich:
Spoiler
jabłka i szynka dają siłę, polne i leśne jagody punkty życia, ser zręczność, mleko, ciemne grzyby, gin i piwo manę, a mięsa kopacza ochronę od magii i ognia. 
3. Przy wyborach fabularnych kierujcie się sumieniem, czasami przebaczcie niektórym.
4. Uczcie się wykuwania broni unikatowych, są bardzo dobre.
5. Nie zabijajcie NPC imiennych, wielu jest potrzebnych później.
6. Uczcie się języka kapłanów przed zabiciem Kruka, później najprawdopodobniej nie da rady.
7. Jeśli gracie magiem, na początku 2 rozdziału udajcie się do Leśnego Obozu (dawniej był tam Klasztor Zmiennokształtnych)
8. Wywalenie Szponu Beliara może okazać sie dobrą decyzją.
9. W większych zenach co rozdział czekają nowe zadania.
10. Pływanie łódką w DP może  się opłacić, zwłaszcza od drugiego rozdziału.

107
Przeznaczenie / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2016-07-29, 11:50 »
Tutaj możecie śmiało dyskutować na temat modyfikacji. Wszelkiego rodzaju wulgaryzmy i obrazy w stosunku do Memoriusa i jego ekipy będą natychmiastowo kasowane. Temat ma dotyczyć modyfikacji, a nie tego, jaki kto ma stosunek do Memoriusa.

108
Przeznaczenie / Opis modyfikacji (DOWNLOAD)
« dnia: 2016-07-29, 11:49 »

Przeznaczenie jest w swoim zamyśle rozszerzeniem klasycznej wersji Gothic2 Noc Kruka.
Opiera się on na koncepcji Global mod w wersji Global Mod PL 1.7.1 przygotowanej wcześniej przez DRUŻYNĘ SPOLSZCZENIA.
 Początkowo miał to być tylko skromy dodatek do Global PL naprawiający błędy tego moda oraz dodający ograniczoną liczbę nowych zadań. Koncepcja ta została porzucona w roku 2015 i Przeznaczenie jest modem koncepcyjnie nowym choć nadal opartym na starych fundamentach.
Mod zawiera następujące lokacje:
Khorinis
Górnicza Dolina ( zenz moda Unnamed)
Jarkendar
Dolina Przodków
Wolna Kopalnia
Stara Kopalnia
Opuszczona Kopalnia
Świątynia Śniącego
Cmentarzysko orków

Mod oferuje łącznie 600 zadań różnego pochodzenia, po części znanych klasycznej wersji G2 NK , po części zaproponowanych w Global PL oraz zupełnie nowych.
Logika fabularna w stosunku do G2 NK i Global PL została w wielu miejscach bardzo poważnie zmieniona.

GILDIE GŁÓWNE
Strażnik/ Paladyn
Najemnik/Łowca Smoków
Nowicjusz Ognia/Mag Ognia
Nowicjusz  Wody/Mag Wody
Myśliwy /Łowca Orków (nieoficjalnie)
Mroczny Adept/ Mroczny Wojownik lub Mroczny Mag

GILDIE POBOCZNE
Czarne Jastrzębie
Złodzieje
Zwiadowcy
Piraci
Łowcy Nieumarłych
wszystkie z własną linią zadaniową

w grze znajdują się obozy
Zjednoczony Obóz
Leśny obóz

z własnym rozbudowanym zestawem zadaniowym

Dodane zostały w wielkiej liczbie nowe wizualizacje, odświeżono modele broni, dodano nowe stroje i pancerze pewna liczbę nowych czarów , mini grę, nowe produkcje broni i przedmiotów, urozmaicono nieco świat przeciwników.

Dokonano przełomowej jak na G2 Nk personifikacji postaci. Bardzo istotną rolę pełnią liczne dialogi.
Gra ma przede wszystkim charakter zadaniowy, choć nie brak i wyzwań bojowych w tym walk z dosyć licznymi mini bossami o różnym stopniu trudności.
Poziom trudności jest jeden, przy czym gra jest w opinii testerów znacznie trudniejsza niż G2 NK i Global PL.
Dla graczy początkujących jest koło ratunkowe w postaci Gora, którego rola w grze niepomiernie wzrasta.


Przeznaczenie 1.6:
https://www.mediafire.com/file/q907q6od04b3xlr/Przeznaczenie1.6.exe/file

Całość postu została skopiowana z forum Drużyny Spolszczenia, autorem jest Memorius.

109
Przeznaczenie / Pytania i problemy techniczne
« dnia: 2016-07-29, 11:45 »
Tutaj podajecie problemy związane na przykład ze spadkami fpsów, nie wczytywaniem lokacji itp.

110
Przeznaczenie / Pytania odnośnie zadań i rozgrywki
« dnia: 2016-07-29, 11:42 »
Tutaj zadajecie pytania odnośnie zadań występujących w modyfikacji, a także metod rozwoju postaci.

111
Oferty pracy i pomocy / Korektor Returninga 2.0
« dnia: 2015-12-27, 19:56 »
Witajcie! Poszukuję osoby znającej się względnie na skryptach i gramatyce do pracy nad korektą Returninga 2.0 Kontakt PW.

Dowód prac: http://imgur.com/a/ygx7x

112
Returning 2.0 / Dyskusja na temat modyfikacji
« dnia: 2015-12-27, 01:16 »
Otwarta dyskusja na temat modyfikacji. Proszę darować sobie bluzgi.

Do wszystkich: Temat ten stanowi dyskusję na temat modyfikacji, krytykę, propozycję zmian.

Pytania o zadania i build przeniosłem do innych wątków. Od tej chwili, wszystkie tego typu pytania będą KASOWANE!

Pozdrawiam

113
Archiwum / [G2] Orkkrieg/Wojna z orkami DEU
« dnia: 2015-12-26, 21:38 »
    Nadchodzi Boże Narodzenie. A Boże Narodzenie oznacza prezenty. Tak też pomyślała grupa Gorilla Bytes. Po pięciu latach, ich modyfikacja "Wojna z orkami" ujrzała światło dzienne, na czas przed świętami.

Fabuła:
    Modyfikacja dzieje się równolegle do wydarzeń z Gothic 3, gdzie kontynent został już całkowicie opanowany przez orków. Ostatnim bastionem, w którym panują jeszcze sprawiedliwe rządy paladynów jest zachodnia wyspa wschodniego archipelagu, Austri. Jednak orkowie i tam próbują zapanować, posyłając zastępy swoich wojowników na wyspę.
    Naszym bohaterem jest mieszkaniec Khorinis. W wieku 16 lat, on i jego najlepszy przyjaciel postanowili spełnić marzenie dzieciństwa i zaciągnęli się do straży miejskiej. Jednak służba okazała się inna w porównaniu do tego, o czym marzyli. Nudne patrole i bójki w porcie definiowały ich codzienność, do upadku bariery. Wraz ze zdobyciem zamku w Górniczej Dolinie przez armię Beliara, którą prowadziło pięciu Czarnych Magów czerpiących moc od smoków swojego boga, Khorinis stanęło na skraju zagrożenia. Z kolei na farmie Onara, najemnik Bullco przejął władzę i zdecydował się zawrzeć sojusz z orkami. W mieście, paladyni dali mieszkańcom broń i rozpoczęli podstawowe szkolenie bojowe. Niestety, gdy szpiedzy armii Beliara donieśli o zniszczeniu magii paladynów z pomocą potężnej siły na kontynencie, nie było szansy na powstrzymanie wroga. Ludzie i orkowie wzięli szturmem miasto, łupiąc, niszcząc, mordując i dokonując wszelkich innych okrucieństw.
    Bohaterowie zostali zniewoleni przez orków i okrętem ruszyli na wschodni archipelag. Znajdują się tam kopalnie, z których orkowie planowali wydobyć cenną rudę i za jej pomocą stworzyć broń przeciwko paladynom, którzy zaszyli się w swojej wielkiej fortecy  na Austri, uzbrojoną w najnowsze rozwiązania techniczne, wraz z potężnymi Magami Ognia u swojego boku. Jednak, tak jak w prawdziwym życiu, nie wszystko idzie zgodnie z planem. Wschodni Archipelag bowiem składa się z czterech wysp, które osadzone są wokół potężnego wiru, stworzonego niegdyś przez przypływ. Wie o tym każde dziecko mieszkające w archipelagu, ale nie orkowie z Khorinis i ich najemnicy. Ponieważ kapitan karaweli pełnej niewolników to doświadczony wilk morski, natychmiast wyczuwa zagrożenie i rozkazuje załodze opuścić statek. Na horyzoncie rozciągają się szczyty Austri, u którego stóp leży ocalenie. Bohater ze swoim przyjacielem wspólnymi siłami docierają do brzegu i uciekają przed śmiertelnym zagrożeniem. Jednak orkowie i najemnicy ze swoimi ciężkim zbrojami i broniami zostają wciągnięci w wodne czeluści i nigdy ich już nie widziano.
    I tak zaczyna się niezwykła historia, której bohater ze swoim przyjacielem nigdy by się nie spodziewali.
    Odwiedź archipelag i zdecyduj o swojej przyszłości.

Cechy:
- Bardzo duży, zupełnie nowy świat gry
- Od 40 do 60 godzin rozgrywki
- Pełny dubbing
- Ponad 150 zadań
- Kilka przerywników filmowych
- Wiele nowych przedmiotów (hełmy, zbroje itp.) i potworów
- Easter eggi
- Całkowicie nowe możliwości rzemieślnicze
- Wiele rozbudowanych zadań pobocznych
- Cztery główne gildie i wiele pomniejszych
- Nowa historia, na którą wpływ ma gracz
- I wiele innych...

Link do galerii: http://www.worldofgothic.de/screens.htm?dir=mods_G2_Orkkrieg

Intro:
https://www.youtube.com/watch?v=bPDwDGKvMTw


Pobierz:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_530.htm

Źródło:
http://www.worldofgothic.de/news_2384.htm
http://www.worldofgothic.de/dl/download_530.htm

114
Archiwum / Returning 2.0 RU #2
« dnia: 2015-11-07, 20:36 »


Returning 2.0 - nowa wersja wcześniej publikowanej modyfikacji do Gothic II: Noc Kruka, która rozszerza oryginalną historię i świat.


Kraj: Rosja
Platforma: Gothic II: Noc Kruka (na bazie Returning Rebalance 2.1, System Pack i AST (Agama Scripts Tools)
Rodzaj modyfikacji: Nieoficjalny
Tytuł roboczy: The Returning
Wersja moda: 2.0A
Język moda: Rosyjski
Rozmiar: Mod - 5 GB, Głos - 3 GB, Muzyka - 1,5 GB, Wideo - 0,5 GB. Razem: 10 GB.

Autor modyfikacji: Trazege
Deweloperzy: Trazege z pomocą twórców SystemPacka (Guzz aka killer-m, MaGoth, KuDeSnik, alex_draven), pakietu AST przez Saturasa/Gratta oraz twórcom moda Guild (Yelawolf, xterm)
Zespół aktorów głosowych: Peter Glanc , !sTaR, Adept, 107-й, AlexBel, Koloyar, Jeka, Гор На Драк, Blade, Александр Коврижных, Шурик Ом, Сергей Сокол, Gerard, Inear, Naja, Taja, Dennis, Hullabaloo
Zespół testerów: Hokurn, Стражник, MastBo, Alex1, Любава, Алекс, Xterm, Ян75, Begun, Unicorn, Ариовист, Oddler, Alive
Obecny status: W rozwoju (~99,9%)
Testowanie: Zamknięte (zakończone)
Data wydania: Grudzień 2015

W rozwoju modyfikacji wykorzystano zasoby z następujących modyfikacji:
- The Dark Saga
- Unnamed Mod v.1.1
- Jaktyl
- Wspólnota Świtu
- Pakt ze Złem
- Piratenleben
- The Long Voyage Home
- Z życia złodzieja
- Laer Gjoll - Horror na Cmentarzu
- Caduon Prolog
- Juran
- Złote Wrota
- Czas Zapłaty
- Gothic II - L'Hiver Edition
- Meble/Model orka-szkieleta autorstwa Mark56
- Carnage Graphic Patch

Główna lista zmian w porównaniu do wersji 1.1:
- gra ma w sumie 31 lokacji (z czego siedem jest kompletnie nowych)
- w większości światów zaszły istotne zmiany, przebudowy i dostosowania
- liczne nowe przedmioty, bronie i zbroje
- większość starych modeli w grze zostały zastąpione nowymi, o większej ilości poly
- nowe i ulepszone interaktywne obiekty w świecie gry
- wiele nowych obiektów w środowisku gracza
- nowe tekstury w jakości HD dla obiektów, światów i postaci
- ponad 200 nowych zadań i kilka nowych wątków fabularnych
- nowe zwroty akcji w starych wątkach
- całkowicie zmieniono zakończenie gry
- ponad 50 postaci o dopracowanej osobowości
- nowe rodzaje potworów
- nowy rodzaj magii
- nowy system teleportów
- nowy system korzystania z inteligencji
- nowy system retoryki
- nowe i zmodyfikowane formy działania rzemieślnictwa
- nowe animacje dla stylów walki daną bronią (tarcze, kostury, włócznie, miecze itp.)
- niewielka korekta i przeprojektowanie wszystkich animacji w grze
- nowa muzyka w starych i nowych lokacjach
- 4 poziomy trudności (w tym "legendarny" tylko z możliwością zapisu w określonych miejscach)
- całkowicie nowy bilans rozwoju postaci, który jest określony przez złożoność wybranej gry
- praktycznie kompletny i w dobrej jakości dubbing
- ponad 100 godzin ekscytującej rozgrywki, które nie pozwolą Ci na chwilę spokoju

Screeny:
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Wideo:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=snWV_kIYn-I

https://www.youtube.com/watch?v=Z1kJSRej8Xo

https://www.youtube.com/watch?v=-m_j11Ar88c

https://www.youtube.com/watch?v=fxH6H8wrwKE

https://www.youtube.com/watch?v=7VsWNYYYJwQ

https://www.youtube.com/watch?v=yhSPvhxK9Xg

https://www.youtube.com/watch?v=eHHiUhnchso

https://www.youtube.com/watch?v=ICe6TK-RqOk

https://www.youtube.com/watch?v=zk6uE_hHstk

https://www.youtube.com/watch?v=Hcv7HlL5UxQ

https://www.youtube.com/watch?v=itJknGKc6Z8

https://www.youtube.com/watch?v=jTTpATSp7J8

https://www.youtube.com/watch?v=zLkQbCsnsy8

https://www.youtube.com/watch?v=53WHq4LXzhk

https://www.youtube.com/watch?v=X7enJ37CXQ8

https://www.youtube.com/watch?v=Kev3gQatvAA


Dokładniejsza lista zmian:

Spoiler
Bronie do walki wręcz:

Spoiler
Jednoręczne bronie - miecze, topory, maczugi, sztylety i buławy:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów.

Jednoręczne bronie: florety, szpady i szable:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Ma charakterystyczne animacje ciosów na wszystkich poziomach.

Dwuręczne bronie - miecze, topory i młoty:

Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń i kombinacje ciosów. Animacje 3 i 4 etapu zależne od rodzaju noszonej dwuręcznej broni (miecz, topór lub młot)


Dwuręczne bronie - włócznie:
Posiada 4 stopnie umiejętności: 0-29% początkujący, szermierz od 30% - 59%, mistrz od 60-89%, arcymistrz od 90% i wyżej. Posiada na każdym poziomie własne animacje uderzeń.

Dwuręczne bronie - orkowe:
Obrażenia zależą od posiadanego zaawansowania w posługiwaniu się bronią dwuręczną, ale oprócz tego gracz musi być przeszkolony w zakresie używania orkowej bronie. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje ciosów na wszystkich etapach rozwoju.

Dwie bronie (siła i zręczność):
Obrażenia zależą od umiejętności w zakresie posługiwania się bronią dwuręczną i siły, ale gracz musi być wyszkolony w walce dwoma mieczami. Ma charakterystyczne animacje uderzeń i kombinacje uderzeń na wszystkich etapach rozwoju. Tutaj nie rozumiałem ostatniego zdania.

Opis nowych funkcji w używaniu broni:
- każdy rodzaj broni ma masę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce i podczas biegu/pływania/nurkowania
- niektóre rodzaje broni mogą zostać zatrute, z wyjątkiem broni miażdżących i legendarnych
- bronie mogą zadawać obrażenia w walce od ognia, magii i trucizny
- dwuręcznym broniom zwiększono obrażenia ze względu na ich wagę
- niektóre bronie, głównie legendarne, dają bonusy bohaterowi podczas noszenia, w formie zwiększonej wytrzymałości, zręczności, energii życiowej i ochrony przed obrażeniami
- przeklęta broń zawsze zabija bohatera, gdy próbuje ją założyć
- Miecze paladynów mogą zostać poświęcone dwukrotnie
- Czasami podczas uderzenie, NPC może zostać powalony. Prawdopodobieństwo na to zależy od Twoich umiejętności i rodzaju broni
- Prawie każda broń ma własny indywidualny model i mapowanie
- Imienne bronie NPC mają znacznie zaniżone parametry obrażeń w stosunku do ich tradycyjnych odpowiedników.
Bronie do walki dystansowej:

Spoiler
- Obrażenia zadawane łukiem zależą od zręczności
- Obrażenia zadawane kuszą zależą od wytrzymałości
- Kusze mają szansę na przebicie pancerza wroga. To zależy od umiejętności i odległości kuszy od przeciwnika.
- Łuk może przebić pancerz każdego wroga (w tym istot z odpornością) po nauce umiejętności "Rozbicie". Obrażenia zależą od umiejętności w łukach i odległość od celu (poruszono kwestie obszaru "idealnego")
- Łuki i kusze wymagają specjalnych umiejętności do ich stworzenia
- Legendarne łuki są w stanie zadawać dodatkowe obrażenia potworom, w zależności od ich rodzaju.
- System celowania kuszą i łukiem jest domyślny na wszystkich poziomach trudności. Dla poziomu łatwego i normalnego można zmienić na automatyczne celowanie (system z G2NK)
- Łuki i kusze mogą stosować kilka rodzajów amunicji. Niektóre łuki / kusze strzelają tylko pewnym rodzajem amunicji.
- W zależności od rodzaju amunicji, wrogowie otrzymują dodatkowa obrażenia lub ulegają efektom osłabienia/unieruchomienia. 

Akcesoria ochronne:

Spoiler
- W modzie występują następujące rodzaje sprzętu ochronnego: zbroje, hełmy, tarcze, pasy.
- Każdy sprzęt ochronny ma teraz swoją wagę, która wpływa na zużycie wytrzymałości w walce/podczas biegu/pływania/nurkowania.
- Większość sprzętu ochronnego ma teraz wymagania w wytrzymałości, zręczności i maksymalnej magi (na przykład togi dla magów).
- Niektóre rodzaje sprzętu nie mają żadnych wymagań do używania.
- Niektóre rodzaje sprzętu oferują dodatkowe premie.
- Wiele zbroi można ulepszać wiele razy.
- Niektóre elementy wyposażenia pełnią dodatkowe funkcje w grze (wypełnianie zadań i zmienianie reakcji świata na bohatera).
- Niektóre elementy wyposażenia nie mogą być używane jednocześnie. Na przykład, zbroja z kapeluszem nie może być używana z niektórymi rodzajami hełmów.
- Niektóre rodzaje sprzętu będą wymagane do ukończenia głównych wątków gry.
- Orkowy pancerz i zbroja bandyty przyczyną agresji ze strony wielu innych NPC.
- Większość zbroi ma unikalne mapowanie lub nową teksturę.
- Zbroję paladyna można teraz zdjąć bez szkody dla zdrowia.
- Tarcze zapewniają ochronę tylko w bitwie.
- Tarcze wymagają nauki do korzystania.
- Tarcze wysokiego poziomu mogą wchłonąć część obrażeń magicznych.
- Walka z tarczą jest podzielona na 4 etapy, każdy z unikatowymi animacjami walki.

Pierścienie, amulety, trofea:

Spoiler
- Nowe modele i mapowanie.
- Pojawiają się wyjątkowe pierścienie i amulety z unikalnymi cechami
- Możliwe jest tworzenie pierścieni i amuletów: Aby je utworzyć potrzebne są klejnoty różnego rodzaju i jakiś rodzaj materiału (stal, złoto, magiczna ruda). Każdy klejnot określona premie, która zostaną dodane do obiektu po jego utworzeniu: rubin daje siłę, ametyst zręczność, szafir manę, opal punkty życia, topaz wytrzymałość, diament odporność na różne rodzaju obrażenia, bonusy są zależne od wykorzystywanego metalu. Tworzenie dopiero po nauce odpowiedniego rzemiosła. Liczba klejnotów w grze jest ograniczona.
- Trofea zdobywa się wyłącznie z bossów w grze i dają mały bonus postaci w przypadku ich noszenia.

Żywność:

Spoiler
- Przywraca częściowo wytrzymałość bohatera natychmiastowo.
- Przywraca częściowo energię życiową bohatera natychmiastowo.
- Redukuje pasek głodu bohatera zależnie od rodzaju pożywienia (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Surowe mięso i ryby nie mają żadnego pozytywnego wpływu na bohatera.
- Mięso z potworów może być wyciągane dopiero po nabyciu odpowiedniej umiejętności.
- Wykorzystywane do stworzenia różnych potraw z permanentnymi bonusami.
- Każdy rodzaj jedzenia ma jednorazowy bonus przy zjedzeniu.
- Niektóre rodzaje żywności mają unikatowe bonusy przy zjedzeniu.
- Gotowanie (smażenie) mięsa można wykonać na każdym ognisku lub piecu.
Napoje i alkohole:

Spoiler
- Przywraca częściowo wytrzymałość bohatera natychmiastowo.
- Przywraca częściowo energię magiczną bohatera natychmiastowo.
- Redukuje pasek pragnienia bohatera zależnie od rodzaju pożywienia (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Wykorzystywane do stworzenia różnych napitków z permanentnymi bonusami.
- Każdy rodzaj napitku ma jednorazowy bonus przy wypiciu.
- Niektóre rodzaje napitków mają unikatowe bonusy przy wypiciu.
- Nieustanne picie alkoholu może doprowadzić do upicia bohatera i innych NPC.
Sen:

Spoiler
- Wybieranie określonej pory wstawania (rano, południe, wieczór, noc). (tylko na łatwym i średnim poziomie trudności)
- Można spać dowolną ilość godzin, bez ograniczeń (tylko na łatwym i średnim poziomie trudności)
- Spanie tylko do maksymalnie 9 godzin dziennie (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- Przywraca częściowo wytrzymałość i punkty życia bohatera w zależności od godzin snu.
- Redukuje pasek zmęczenia bohatera w zależności od godzin snu. (tylko na ciężkim poziomie trudności)
- W przypadku zatrucia/opętania nie można zasnąć.
Zatrucie/opętanie:

Spoiler
- NPC/potwór mogą zatruć podczas ataku. Taki typ ataku zawsze przebija pancerz.
- Podczas zatrucia bohater traci energię życiową, do chwili gdy się wyczerpie.
- Podczas zatrucia bohater traci wytrzymałość, w tempie zależnym od założonych przedmiotów. Im większe i cięższe przedmioty nosi, tym szybciej będzie spadać.
- Zatrucie trwa 5 sekund. (łatwy poziom trudności)
- Zatrucie trwa 20 sekund. (normalny poziom trudności)
- Zatrucie nigdy się nie kończy i można się go pozbyć tylko za pomocą antidotum. (ciężki poziom trudności)
- Bohater może zatruć wrogiego NPC/potwora wykorzystując zatrute strzały lub broń do walki w zwarciu. W rezultacie, NPC lub potwór będą otrzymywali stałe obrażenia od trucizny. Poza tym zatrucie nakłada również osłabienie zabierające 20% siły NPC/potworowi.
- Opętanie co jakiś czas zabiera znaczącą liczbę punktów życia, prowadząc do śmierci, o ile nie wyleczy się szybko z opętania.

115
Pytania i problemy / Mody ciąg dalszy...
« dnia: 2015-10-13, 16:08 »
Heheszki, część modów działa, część nie.

Z tego co zauważyłem to działają proste skryptowo modyfikacje jak np. Velaya, ale już takie Z życia złodzieja nie działa. Jako błąd przy ładowaniu wyskakuje bliżej niezidentyfikowany błąd:

http://imgur.com/w3a10aO

Proszę, nie, błagam o pomoc ~~ Padme Amidala, Mroczne Widmo

116
Siema! Wiecie może jak zrobić, żeby podczas grania w mody nabijało godziny na Steamie. Ze względu na to, że mody są uruchamiane przez gothic2_starter, a nie gothic2.exe nie nabijają się ;/

117
Gry / losowegranie.pl
« dnia: 2015-07-07, 16:42 »
Próbowaliście?

118
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Duell PL
« dnia: 2015-04-13, 09:23 »
Kraj developerski: Niemcy
Twórcy modyfikacji: Sumpfkrautjunkie
Modyfikacja przetłumaczona z języka: Niemieckiego

Bezimienny jak zwykle siedział na swoim tronie, otoczony przez olbrzymie posągi i magiczne kręgi. Zanurzony w myślach nie zastanawiał się zbytnio nad otaczającym go światem. Wtedy też, przed jego oczami ukazał się wojownik ubrany w zbroję paladyna Innosa...


Jako syn zmarłego paladyna na wojnie z orkami zmierz się z Bezimiennym, człowiekiem który odrzucił ścieżkę wyznaczoną przez bogów i obrócił się Twoim zdaniem od ludzkości. Modyfikacja oferuje starcie z bardzo potężnym przeciwnikiem, o zaawansowanej inteligencji i wielu umiejętnościach. Oponent adaptuje się do Twoich działań poprzez prowadzenie uników, aktywacje specjalnych umiejętności czy też teleportację. Sprawdź się  i zobacz czy go pokonasz.

Spolszczenie wykonało Recovery Team w składzie:
- Gothicman: Tłumaczenie, creditsy, testy
- Nefario: Skrypty, testy
- Taliasan: Pomoc

Zrzuty ekranu:
Spoiler















Download:
http://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Duell+PL
https://www.dropbox.com/s/ioct6jnqvp0ij9l/Duell%20PL.exe?dl=0

119

         Po wydarzeniach z Dworu Irdorath, Bezimienny i jego towarzysze trwają w morskiej żegludze. Nieoczekiwanie, na morzu napotykają piracki statek. Jednak nie należał on do przyjaznego pirata Grega... Przyjaciele zostają pojmani i wzięci w niewolę, zmuszani do nieludzkiej pracy. Po roku więzienia, udaje im się uciec na jednej z pirackich łajb. Docierają prawie do Khorinis, lecz nagle wybucha olbrzymi sztorm. Bezimienny traci przytomność, a krypa zostaje zniszczona. Gdy się budzi, zauważa że jest na plaży w otoczeniu połamanych desek, czyli czegoś, co jeszcze parę godzin temu było jego środkiem podróży. Nie widzi żadnego ze swoich kompanów, lecz przed sobą zauważa kobietę ze znajomą mu twarzą. Macha do niego...

Cechy modyfikacji:
  - rozgrywka składająca się z sześciu rozdziałów, zajmująca łącznie od 4-6 godzin*
  - lekko zmienione: Khorinis, Górnicza Dolina i Wyspa Irdorath
  - nowi i starzy NPC (zamieszkujący okolice wieży Xardasa w Khorinis, kamienną fortecę i zamek w Górniczej Dolinie) 
  - około 20 zadań
  - nowe przedmioty (modele i tekstury)
  - nowi przeciwnicy (niektórzy wymagający)



Twórcą modyfikacji jest Alexstefan95. Spolszczenie opracowało Recovery Team w składzie:

- Gothicman - tłumaczenie, korekta, testy, skrypty, grafika, spacer, filmiki
- Taliasan - skrypty, grafika
- Chicken - skrypty, grafika, spacer
- Splash - spacer


UWAGA!!! Ze względu na to, że oryginalna wersja modyfikacji była niegrywalna (nie umożliwia ukończenia gry) dokonano szeregu zabiegów, naprawiających wszelkie bugi i niedoskonałości moda. Poniżej changelog:
Spoiler
- Dodano kwestię, w której Hagen wręcza nam klucz na przełęcz do Górniczej Doliny. W oryginalnej wersji, to nie miało miejsca, a jedynym uczciwym sposobem była podróż przez góry.
- Zablokowano nieskończone pojawianie się pomniejszych szkieletów i starej rycerskiej zbroi w wieży Dextera po każdorazowym przeczytaniu listu do Inubisa. Tym samym, wielokrotny wpis do dziennika również znikł.
- Usunięto wielką bramę przed kamienną fortecą. Z niewiadomych przyczyn, autor wstawił ją bez możliwości jej podniesienia. Tym samym, nie można było odwiedzić łowców smoków uczciwym sposobem.
- Zlikwidowano błąd, który powodował że każdorazowe wczytanie gry powodowało spawn potworów. W efekcie w kilka chwil, mogło się w jednym miejscu pojawić sto przykładowo zębaczy.
- Warunkiem przyjęcia jakiegokolwiek zadania od łowców smoków, jest teraz rozmowa z Kaiem. Wcześniej, jeśli wykonaliśmy jakieś z zadań przed rozmową z Kaiem, nie mogliśmy zdobyć jego zaufania i kontynuować wątku głównego.
- Zmieniono lokalizację Nikolasa w VI rozdziale. Teraz znajduje się przed wejściem do zamku. Zmiana jego pozycji w tamtym momencie na takie miejsce była kompletnie nielogiczna i w żaden sposób nieuzasadniona.
- Usunięto dwa wargi, które respiły się przy ognisku i zabijały Bartoka. Efekt niedokładnego czyszczenia respawnu przez autora.
- Dopiero po tym, jak Hagen wysyła nas po Kamień Wiedzy, można porozmawiać na ten temat z Pyrokarem. Wcześniej można było poruszyć ten wątek niezależnie od miejsca w fabule, potencjalnie psując sobie grę.
- Usunięto kamienne przyciski w kamiennych kręgach na Khorinis, by nikt nie próbował bugować gry.
- Zadanie "Smocze jajo" idzie teraz do misji zakończonych sukcesem.
- Usunięto intro z oryginalnego Gothic II Noc Kruka.
- Usunięto outro z oryginalnego Gothic II Noc Kruka i zastąpiono je nowymi creditsami.
- Teraz włączając "Autorzy" z poziomu menu uruchomią nam się creditsy stworzone na rzecz polonizacji.
- "Boży Gniew" zgodnie z opisem i rozmiarem modelu stał się bronią jednoręczną.
- Ostatni dialog z Jorgenem trwa teraz do końca, a dopiero potem pojawiają się creditsy.
- Usunięto drugiego Gorna, który pojawiał się na farmie Onara w trzecim rozdziale. Efekt niedokładnego usuwania NPC.
- Teraz we wszystkich dostępnych zbrojach NPC będą z nami rozmawiać. Wcześniej informowali nas, że mamy "dziwne ubranie".
- Usunięto Mario pojawiającego się w knajpie w V. rozdziale.
- Usunięto wpis i zadanie, gdy przechodzimy przez kamienie teleportacyjne (pozostałości z G2NK).
- Zmieniono WP Garonda z Khorinis, gdy odchodzi do Górniczej Doliny. Teraz nie pojawia się już u Sagitty, tylko tam gdzie zwykle pojawiają się "niepotrzebne" postacie w Gothic II.
- Usunięto kulistą rybę, a wraz z nią śmierdzącą notatkę.
- Usunięto notatkę Damaroka o krwiopijcach.
- Usunięto skórzany mieszek Cavalorna.
- Zmieniono startscreen i wszystkie loadscreeny na rzecz polonizacji.
- Dodano logo moda.
 

Zrzuty ekranu:
Spoiler























Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=aggehL36Klw


Download:
http://www.mediafire.com/download/6bpndee0yc6sklk/Mroczny_Legion_PL.exe
http://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Mroczny+Legion

* Czas rozgrywki może być uzależniony od tego czy będziesz zwiedzał fragmenty świata, które fabularnie nie znalazły zastosowania w modzie.
 

120
Pytania i problemy / Gothic I - czarny pasek u boku
« dnia: 2015-01-20, 17:01 »
Mam Win 8.1 i gdy włączam G1 mam czarny pasek u boku. Instalowałem tego patcha co ma naprawiać ten błąd (na G2 zadziałało), ale na G1 ni chuja nie działa. Halp!

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
Do góry