Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Simon Said

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
41
Archiwum / [G2NK] Velen DE
« dnia: 2019-02-16, 21:10 »


Opis modyfikacji:

Młody kupiec Adrian zostaje wyrzucony nieprzytomny razem ze swoim ojcem na niewielką plażę wyspy Velen. Jego ojciec wkrótce potem zostaje aresztowany przez paru strażników miejskich za dokonane kilka lat temu rzekome morderstwo na córce księcia. Egzekucja ma się odbyć w ciągu kilku najbliższych dni. Adrian za wszelką cenę chce temu zapobiec i uratować swojego ojca — jest gotów poświęcić temu wszystko…

Akcja modyfikacji rozgrywa się długi czas po wydarzeniach z G2NK. Według twórcy modyfikacja ma starczyć na 10-15 godzin.


Cechy:

* Nowe zdolności: kowal, zbrojmistrz, snycerz, górnik, hutnik 
* Możliwość wyuczenia się parowania tarczą
* Wytrzymałość podobna do tej z G3
* Sprinty podobne do tych z G3
* Przerobiony inwentarz oraz ulepszone okno bohatera: podobne do tego z G3
* Inna koncepcja wykuwania broni
* Wykuwanie pancerzy
* Wytwarzanie strzał i bełtów, różne rodzaje, np. zatrute, ogniste itd.
* Gotowanie: sporo różnych przepisów
* Wydobywanie rudy oraz jej przetapianie
* Realistyczne rutyny dla NPC: wszystko odpowiada ich codziennym zajęciom, np. myśliwi udają się na polowanie i trenują strzelanie z łuku do tarczy, farmerzy pracują przy polach i zanoszą zbiory do stodoły itd. Ponadto każdy NPC będzie jadł, pił, rozmawiał z innymi, robił sobie przerwę, spał…
* Możliwość osobistego podnoszenia własnych kwalifikacji (siła, zręczność, umiejętność walki bronią): dla przykładu strzelając do tarczy strzelniczej, będziemy mogli zwiększyć swoje obycie z broniami dystansowymi oraz poprawić naszą zręczność 
* Nowa, ciekawa historia
* Wiele interesujących zadań pobocznych
* Sporo różnych postaci
* Jedzenie i picie odnawia teraz energię życiową oraz manę w procentach
* Dużo nowych potworów



Screeny:

Spoiler










Intro:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=RCfjWGyyhPM



Trailer:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=Zlm_p5BP4ew


Autorem modyfikacji jest Bloodfly91.

Link: https://drive.google.com/file/d/1Z15Tovu0GiP9c-FM2dJeq-NA_xqU-9Qi/view

Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

42
Archiwum / [G2NK] Dirty Swamp v2.0 Dubbing PL
« dnia: 2018-12-27, 18:02 »


Opis modyfikacji:

Dirty Swamp opowiada o niewolniku, który rozpoczyna swoją historię w jednej ze swoich znienawidzonych świątyń. Jak zwykle musi odwalać całą brudną robotę dla swojego pana, Sancheza. Potem jednak historia przybiera całkowicie inny obrót, a bezimienny protagonista ląduje w mrocznym świecie pełnym zadań i nieznanych postaci. Wielu traktuje go z taką samą pogardą co jego niegdysiejszy nadzorca, inni z kolei staną po jego stronie. Ale przynajmniej teraz będzie mógł cieszyć się względną wolnością, żyjąc na swój ironiczny i zuchwały sposób, bez ciągłego dostawania po pysku za kąśliwe komentarze.


Cechy:

* Ok. 20-30 godzin czasu gry
* Nowa historia, potwory, umiejętności, zaklęcia
* Niesamowite walki z bossami
* Aż 5 poziomów trudności
* Trudne zagadki
* Stare bronie z gry Gothic
— i wiele więcej —

Screeny:

Spoiler








Filmy:

Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=JHHpIMQmQhk

https://www.youtube.com/watch?v=I1jE3PR-zAU

https://www.youtube.com/watch?v=qY5DyTkUu8w

https://www.youtube.com/watch?v=Cfr9Qd-kuS0

https://www.youtube.com/watch?v=RN1o6EIlF2U

https://www.youtube.com/watch?v=1OuUNmJiHfM




Będzie to chyba pierwszy przypadek, kiedy polska wersja będzie dużo lepsza od oryginału (w tym sensie, że będzie zawierała pełny polski dubbing, podczas gdy w niemieckiej wersji nie pokuszą się niestety o nic). Twórca podesłał mi już materiały i wersję testową dawno temu, dzięki czemu na chwilę obecną tłumaczenie jest gotowe w jakichś 70% + zaczęliśmy już nagrania dla głównego bohatera, bo ten będzie miał najwięcej do roboty.
Jedynie, nad czym ubolewam, to że nie mogliśmy właściwie wykorzystać wcześniejszego tłumaczenia. Jakieś 10% może się dało, resztę autor tak przemeblował, że szybciej było to zrobić od nowa (+ dodał wiele od siebie — fakt, że dialogów jest ponad trzy razy więcej niż wcześniej, mówi sam za siebie). Ale dla takiego moda warto. <rolleyes>
Wcześniejsza wersja zbierała bardzo pochlebne opinie, głównie dzięki niesamowitym walkom z bossami. Teraz wyobraźcie sobie, że nie dość, że zostały one mocno usprawnione, to jeszcze jest ich ponad 2 × więcej. :D Czegoś takiego nie uświadczycie nawet w R2.0. ;)

Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

43

Modyfikacja autorstwa teamu Atariar/Ayaeng & Vaya — balansuje, integruje oraz implementuje nowe elementy rozgrywki, które rozbudowują głębię gry i ukazują świat wokół Khorinis jeszcze bardziej autentycznie. Została zachowana typowo surowa „atmosfera Gothic”. Znajdziemy tutaj nowe tekstury i obiekty jak drzewa, krzewy i trawy, czy też upiększone krajobrazy. Niezliczone poprawy bugów, przeróbki błędów logicznych oraz korekta dialogów i tekstów prowadzą do pełnego growego doznania.
Poprawki w modyfikacji odpowiadają pomysłom Atariara i opierają się na oryginalnym gothicowym klimacie.

Cechy:
• Nowe modele (drzewa, roślinność, przedmioty…)
• Nowe obiekty (drzewa, krzewy, trawa, rośliny)
• Nowe potwory (np. goblińscy jeźdźcy, ognista harpia, pantera)
• Cztery poziomy trudności do wyboru
• Wysokiej jakości tekstury• Nowe zadania: Chromanin, Kompendium
• Szafy, szuflady, komody oraz sarkofagi możliwe do splądrowania
• Ukryte skarby oznaczone konarami, kamieniami, kośćmi lub czaszkami wokół miejsc pochówku
• Łupy do zebrania pod wodą
• Nowy system punktów nauki
• Nowe animacje
• Akrobatyka możliwa teraz do wyuczenia tylko u nauczycieli
• Wolne Celowanie
• Nowy system modlitewny
• Możliwość spania na śpiworze (ciepła owcza skóra)
• Regeneracja życia i many
• Nowe pancerze oraz bronie
• Możliwość usmażenia wszystkich kawałków mięsa naraz
• Możliwość warzenia kilku mikstur naraz
• Kilka nowych przepisów
• Możliwość wyboru rodzaju strzały z poziomu ekwipunku
• Pokazywanie pełnych nazw przedmiotów w świecie (np. esencja lecznicza zamiast mikstura)
• Sposób chodzenia zależny od posiadanej gildii
• Poprawy bugów oraz błędów związanych z eksploatacją
• Wiele drobnych zmian i poprawek w estetyce
• Drobne modyfikacje świata: przywrócono dwie niewielkie, nieużywane lokacje w Górniczej Dolinie
• Górnicza Dolina sprawia wrażenie nieco bardziej niebezpiecznej
• Ulepszona sztuczna inteligencja smoków
• Możliwość przejścia gry Magiem Wody
• Czeladnictwo: zaimplementowano do gry ubrania czeladnicze
— Bosper skupuje teraz również specjalne skóry takie jak skóra lodowego wilka, skóra pantery itd.
— Constantino: Jako mag opłaca mu się sprzedawać ciemne grzyby, dostaniemy za to od niego jego specjały podnoszące trwale nasz poziom many.
— Harad: Możliwość wyuczenia się teraz u niego również kucia dwuręcznych mieczy.
* Możliwe „bezgildyjne” przejście gry:
— Drobne zadanie do zadecydowania o bezgildyjnym przejściu (Xardas).
— W 4. rozdziale okolice Khorinis zostają oblegane przez orków i jaszczuroludzi.
— Gracz dostaje możliwość wzięcia zadań od paladynów i najemników (smocze jaja dla Benneta, pierścienie orkowych przywódców dla Lorda Hagena, rogi cieniostwora dla Bustera itd.).
— Różne nowe pancerze po drodze (zbroja świątynna Angara, zbroja myśliwego, pancerz łowcy, szata uczonych, zbroja księcia, szata mrocznej magii).
— Xardas i Magowie Wody są gotowi pomóc w dziedzinie magii.
— Korzystanie z magii nie stoi na przeszkodzie: Nauczycielami są Xardas, Magowie Wody oraz Milten na Irdorath. Kamienie runiczne można zdobyć podczas zadań, u kupców czy też po prostu znajdując.
• Nowe dialogi z oryginalnym dubbingiem
• Pełna polska lokalizacja — i wiele więcej —
Balans:
* Przebalansowano bronie i magię
* Zmieniono wartości pancerzy
* Rozszerzono rutyny dla postaci
* Większa indywidualność gildii
* Poprawy bugów, błędów związanych z eksploatacją oraz korekta tekstów (również w polskiej wersji)

Screeny:


Spoiler
















>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.

WAŻNE! Upewnij się, że w opcjach masz wyłączoną kaligrafię.

Zanim zaczniesz narzekać na błędy typu Access Violation, zajrzyj tutaj: Klik


Oto lista wszystkich osiągnięć, jakie możecie zdobyć:

Spoiler

1. Dostań się niepostrzeżenie do miasta Khorinis.
2. Dostań się do górnego miasta.
3. Odnieś cenny posążek Innosa do klasztoru.
4. Zostań przyjęty na nowicjusza w klasztorze Innosa za 1000 sztuk złota i owcę.
5. Dołącz do bandy najemników.
6. Wstąp do straży.
7. Dostań się do Lorda Hagena, nie należąc do żadnej z gildii.
8. Zostań przyjęty do kręgu Magów Ognia.
9. Dostań się do Lorda Hagena.
10. Zdobądź dowody potwierdzające istnienie smoków.
11. Zbierz informacje o Kruku.
12. Pokonaj Kruka.
13. Uwolnij zaginionych.
14. Ukończ zadanie „Zioła dla Constantina”.
15. Napraw Oko Innosa.
16. Wydobądź na światło dzienne prawdę na temat zabójstwa paladyna Lothara.
17. Otrzymaj pancerz łowcy smoków.
18. Zostań mianowany członkiem Najwyższej Rady Magów Ognia.
19. Zostań mianowany świętym wojownikiem Innosa.
20. Zabij smoka.
21. Pozbądź się smoków w Górniczej Dolinie.
22. Pokonaj smoka-ożywieńca.
23. Zwerbuj kapitana.
24. Zjednaj sobie ludzi na statek.
25. Miej na sumieniu ognistego smoka.
26. Stań naprzeciw najwyższego przywódcy Poszukiwaczy.
27. Pokonaj czarnego trolla.
28. Uwolnij od klątwy Lorda Talamisa.
29. Zabij przywódcę goblinów.
30. Rozwiąż zagadkę Chromanina.
31. Zostań przyjęty w poczet Magów Wody.
32. Dostań się do Bloodwyna przez wejście.
33. Sprowokuj bandytę przy wejściu, wypytując go o szybkie wzbogacenie się.
34. Zawracaj głowę Parcivalowi.
35. Daj Bullkowi nauczkę.
36. Odkryj ukryte drzewo przy Słonecznym Kręgu.
37. Oswój cieniostwora.
38. Oswój warga.
39. Oswój dzikie zwierzę.
40. Towarzysz Lordowi Hagenowi w drodze do Górniczej Doliny.


Credits:

Tłumaczenie i dubbing: @Quasch
Podziękowania za testy poprzednich wersji: @Gerard, @Jawawu35, @Simen

Autorem modyfikacji jest Atariar.

Nie ma i nie będzie żadnych zmian względem niemieckiej wersji, gdyż całość została zrobiona DialogGetterem.

Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

44
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gwardia/Die Garde PL
« dnia: 2018-12-27, 16:31 »
Opis modyfikacji:


Bariera upadła, strażnicy uciekli. Jeden z nich, wyprawi się jako podróżnik na wyspę Thorn, wyspę niszczoną przez wojnę. Podczas gdy miasto Elandel żyje własnym życiem, Rada Magów Ognia je wykorzystuje. Orkowie z południa przygotowują się do ogromnego ataku, ale kto ich poprowadzi? Kto jest ich przywódcą? Podróżnik dostanie się do odpowiedzi tego pytania, wejdzie w bitwę, nikt nie ma już nad nim kontroli. Jego przeznaczeniem jest los Myrtany. Jego drogą jest droga tułaczki i wolności. Jego celem jest zniszczenie mocy Beliara na ziemi.


Cechy:

* kompletnie nowy, duży świat
* 40 zadań
* około 10 godzin gry
* dwie gildie do wyboru (Gwardzista/Strażnik burzy)
* opcjonalny dubbing niemiecki

Screeny:
Spoiler
[/color]






Prezentacja świata:
https://www.youtube.com/watch?v=p6Iq_loZzAg


Creditsy:
Tłumaczenie: @voidweb, @Nefario
Korekta: @voidweb, @Varan, @bogu9821
Organizacja: @bogu9821, @Nefario, @Drakan
Level-desing: @Laren
Testy: @Opos, @Varan, @Jastrząb



Opis pochodzi ze strony Bractwa Gothica, autorem jest @bogu9821.

45

Opis modyfikacji:

Jest to krótka, śmieszkowa modyfikacja, w której wcielamy się w postać młodego mężczyzny, który został teleportowany w tajemniczy sposób do małej doliny. Mamy za zadanie dowiedzieć się, dlaczego tak się stało i jak się stąd wydostać. Mod oferuje 15-20 minut gry oraz pełne polskie udźwiękowienie .

Screeny:

Spoiler








>>> Download <<<

Polecamy również alternatywny download narzędziem Spine: Link.


Credits:

Tłumaczenie, korekta, grafika, filmy, skrypty: Quasch
Testy: GajuszJuliuszCezar, Kejczbi

Kwestie dubbingu:
[Kierownik] — Quasch
Główny bohater — Pawlik
Johannes — Grzegorz „Budyś” Antkowiak
Kebabiarz — Karol „PeeKee” Spera

Opis pochodzi z forum Bractwa Spolszczenia, autorem jest @Quasch.

46
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Złote Wrota: Królestwo Elei
« dnia: 2018-08-13, 22:28 »
Cytuj
W II części Złotych Wrót dane nam  będzie przemierzać nowy, ogromny świat zwany Królestwem Elei, a pomoże  nam w tym nowy protagonista o imieniu Morris. Morris ma za sobą  tajemniczą przeszłość, którą wraz z rozwojem fabuły będzie stopniowo  poznawać. Rozgrywkę rozpoczniemy na wyspie Samoi. To kolebka naszego  bohatera, jednak większość wydarzeń będzie rozgrywać się na kilka razy  większej wyspie Elei. W grze pojawi się mnóstwo nowych rozwiązań i  innowacji, nie zabraknie także nowych animacji i modeli 3D, a całkowicie  autorskie lokacje na długo przykują naszą uwagę. Warto również zwrócić  uwagę na nową walutę - denary. Czas gameplay'u jeszcze trudno oszacować,  ale będzie to z pewnością kilkadziesiąt godzin.
Fabuła  modyfikacji rozgrywa się we wspomnianym wcześniej Królestwie Elei,  niegdyś potężnym i silnym, teraz pogrążające się w chaosie. Elea, znana  ze swej wielkiej historii, teraz musi uporać się z pogłębiającą się  anarchią, spodziewaną inwazją obcych wojsk oraz wewnętrznymi intrygami w  walce o władzę. Jak w tym wszystkim odnajdzie się nasz bohater? W jakie  okoliczności pchnie go los? Prace trwają, data premiery nie jest  jeszcze ustalona.
II cześć nie jest bezpośrednią kontynuacją I  części modyfikacji, ale dowiemy się w niej o dalszych poczynaniach  Bezimiennego po przybyciu na nowy kontynent, o tym czego dokonał i jak  zapisał się w pamięci miejscowych.






47
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Dolina Satos (Reboot)
« dnia: 2018-08-12, 20:19 »
Cytuj
Pewna feralna tragedia, która nigdy nie powinna była się wydarzyć, miała zostać zapomniana przez Teodora raz na zawsze. Osierocony mężczyzna stracił po tym wszystkim jakiekolwiek poczucie wartości oraz sens swojego istnienia. Zwłaszcza wśród bliskich ze swojego rodzinnego miasta-Kna Elvard, gdzie nie miał już żadnego wsparcia z ich strony. Ukrywając się w głębi wielkiego kraju-Itrea, pustelnik mieszka samotnie, zdala od zgiełku rasy ludzkiej pośród gęstwin lasu, chcąc nie pamiętać po co tu jest. W czasie kolejnego, żmudnego dnia życia Teodora, on jak gdyby nigdy nic, idzie przez knieje pozbierać okolicznych roślin. Jednak już wtedy naszego protagonistę zaczną nękać kolejne, straszne problemy, których sam się nie pozbędzie...

"Ale kusiciel nie dopnie swego, bowiem ono jest chronione mocą bożą, lecz nie da w pełni rady i zostanie następcą"






48
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Przystań Heladii
« dnia: 2018-08-12, 19:40 »
Cytuj
Przystań Heladii to nie kolejna typowa modyfikacja do gier z serii Gothic, która będzie rozszerzała bądź nawiązywała do świata stworzonego przez Piranha Bytes.

Na potrzeby naszego projektu wykreowaliśmy swój własny, całkowicie oryginalny świat pozbawiony nawiązań do świata Gothica. Wypełniona po brzegi ciekawą oraz irygującą historią swej przeszłości kraina, którą zamieszkują oraz porastają nieznane dotąd stworzenia i rośliny oczekuje na śmiałków, którzy poznają jej mieszkańców oraz skrywaną tajemnicę.

W trakcie gry uświadczymy wielu zwrotów akcji, a wybory fabularne nie będą miały znaczenia jedynie kosmetycznego; każda nasza decyzja będzie miała bowiem swoje konsekwencje, które zostały napisane z dbałością o najmniejszy szczegół. Wątek modyfikacji nie będzie całkowicie liniowy, tak więc nasze poczynania zadecydują o tym jak zakończy się przedstawiona historia.






49
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Tabu
« dnia: 2018-08-12, 17:36 »
Cytuj
Akcja dzieje się w uniwersum Gothica, daleko od problemów Myrtany i Khorinis. Nasz bohater - złodziejaszek, włóczęga i awanturnik wplątuje się w konflikt pomiędzy dwoma braćmi. Okazuje się że przedmiotem sporu nie są wpłwy z handlu, a zakładane przez braci kopalnie nie zajmują się jedynie wydobyciem surowców. Utknąwszy na wyspie będzie musiał opowiedzieć się po jednej ze stron...






50
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Granvia
« dnia: 2018-08-12, 17:27 »
Cytuj
Granvia – nieduża wyspa, często pomijana w morskich mapach przez lata stanowiła ostoje dla wyjętych spod prawa. Azyl dla rabusiów, złodziei i bandytów, w którym mogli żyć zdala od miejskiego prawa. Lecz jak to często bywa, bezkarność rodzi bezczelność. Coraz częstsze i zuchwalsze wyprawy łupiące kontynent nie mogły długo pozostać bez odpowiedzi. Wyniszczająca wojna z orkami i zupełny brak wiedzy o liczebności złoczyńców uniemożliwiały wysłanie oddziału paladynów. Ustalono wówczas, że przeprowadzony zostanie zwiad i dokona tego jeden człowiek.
Na ochotnika zgłosił się pewien młodzieniec... a może to pozostali cofnęli się w tył? Chłopak, który jeszcze kilka dni temu polował na wilki wkrótce przekona się, że praca straży wcale nie jest mniej niebezpieczna. Dostarczony w okolice wyspy na statku dobija w szalupie na jej brzeg.
Kogo napotka na swojej drodze? Czy nie zostanie zdemaskowany? Intrygi, spiski i zadanie, które wydaje się być z góry skazanym na niepowodzenie. Wykorzystaj swoją marną sytuacje i wniknij w szeregi nieprzyjaciela zdobywając potrzebne informacje. Uważaj jednak, bandycki zmysł i krwiożercze bestie to nie jedyne zagrożenie, jakie czeka na wyspie...






51
Dzień Screena 2018 / Gothic Sequel Pełna Wersja
« dnia: 2018-08-10, 13:12 »
Cytuj
Gothic Sequel to nigdy nieukończony dodatek Piranha Bytes do Gothic I. Celem projektu jest na podstawie zdobytych informacji, a także uzyskanego dema gry kompletne go ukończenie, poprzez dodanie czterech grywalnych rozdziałów z nowymi gildiami, głównymi i pobocznymi, a także masą zróżnicowanych zadań. Akcja dodatku zaczyna się pół roku po upadku bariery. Xardasowi udaje się wyciągnąć głównego bohatera z ruin Świątyni Śniącego, aby poinformować go o nowym zagrożeniu na terenie Górniczej Doliny. Wygnanie Śniącego spowodowało osłabienie granicy pomiędzy wymiarami, przez co po całej dawnej kolonii rozsiane są dziesiątki demonicznych istot. Bezimienny musi powstrzymać inwazję demonów, co ostatecznie doprowadzi go do możliwych dwóch zakończeń historii.






52
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Żeglarze Burz
« dnia: 2018-08-09, 08:24 »
Cytuj
Żeglarze Burz to skomplikowana i wielowątkowa historia opowiadająca o losach młodego dezertera z królewskiej armii, który wraca do domu przez ogarnięty
wojną Wschodni Archipelag. Modyfikacja stawia na całkowicie nowe i stworzone z dbałością o szczegóły światy, zgodność z lore serii Gothic oraz dojrzałą i pełną zwrotów akcji fabułę. Akcja modyfikacji rozgrywa się na jednej z wysp archipelagu, Khelen. To, co tam się wydarzy i kim stanie się nasz bohater, zależy tylko od naszych wyborów, które niejednokrotnie okażą się bardzo trudnymi decyzjami.






53
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Turniej Mocy
« dnia: 2018-08-04, 13:41 »


Opis:  
Drobna modyfikacja wzorowana ostatnim arcem anime "Dragon Ball Super". Wcielamy się w Son Goku i mamy za zadanie pokonać wszystkich zawodników w turnieju. Sam turniej to jedno wielkie battle royale na 80 osób. 

Cechy: 
- mod na 5-10min, 
- możliwość zagrania każdą formą Super 
Saiyanina (każda forma to inne statystyki i umiejętności),
- 80 unikatowych zawodników, ze swoimi stylami walk, umiejętnościami i sekretami, 
- każda nowa gra to inne podejście, gdyż ustawienie zawodników na arenie (i nasze wejście) jest generowane losowo (jest 8 wejść na arenę i 78 rozstawień zawodników),
- podczas walki może dojść do zjawisk losowych, które mogą kompletnie zmienić rozkład sił na arenie

Screeny:
Spoiler
 



Parę słów od autora: Osobiście polecam grać w moda na wersji BEZ DX11. Co prawda DX ładniej będzie renderował modele nie z Gothica, ale mamy tu do czynienia z 80 NPC na ciasnej arenie, gdzie ciągle coś się dzieje. Jeżeli uważacie, że wasz komputer to udźwignie (a niektórzy moi testerzy mocno na to narzekali) to śmiało, grajcie z DX11. Raczej to jest oczywiste, ale napiszę, ponieważ obowiązkowy jest System Pack (nie ważne jaka wersja, testowałem na 1.1 i 1.7). Problemem jest to, że bez jego pomocy nie pojawi nam się model jednego zawodnika ((a możliwe, że nawet więcej) w wersji 1.7 uruchomcie tarcze w ini)). Zdaję sobie też sprawę, że licznik zawodników nie działa w 100% dobrze, ale zazwyczaj buguje się jak zostało 2-3 zawodników, a lepiej mieć informacje ilu mniej więcej przeciwników zostało więc zostawiłem go. 

Opis pochodzi z forum Bractwa Gothica, autorem moda i opisu jest @milo3481.

54


Opis modyfikacji:

Na początku gry bohater budzi się w małej chacie i natychmiast zostaje powitany paskudnym humorem współlokatora.
Po opuszczeniu domu wygląda na to, że nie wszystko jest w porządku. Świat składa się tylko z latających grud, które są prostymi wysepkami. Ponieważ bohater stracił pamięć, zmuszony jest do zdobycia wyjaśnień od innych NPC.


O grze:

- Czas gry: 5-15 min
- Dwie nowe postacie
- Łącznie 6 niezwykle rozbudowanych zadań
- Zupełnie nowy świat
- Poziom trudności: tylko dla prawdziwych wyjadaczy Gothic


Screeny:

Spoiler







Tutaj swego czasu Rysa porobił kilka ładnych grafik, kiedy Quasch współpracował jeszcze z Fabioskiem. Nie zostały one wykorzystane.

Spoiler








Creditsy:
Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch
Skrypty: Nefario
Grafika: A R C H I
Filmy: A R C H I
Testy: Quasch, Opos
Dubbing: A R C H I, Magister, Simen

Opis pochodzi z forum Bractwa Gothica, autorem jest @Abaddon.

55
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-08-02, 17:12 »
Cytuj
Opis modyfikacji
<---------------------------------------------------------->

Silnik pierwszej części gry jest zdolny do przyjemnej gry, jednak silnik z drugiej części niszczy wcześniejszą wersję doszczętnie. Stąd narodził się pomysł przeniesienia pierwszej części na lepszy silnik. Z początku nie było to planem, jednak po przypadkowym odtworzeniu bariery znanej z pierwszej części postanowiłem, że warto spróbować. I tak oto powstaje modyfikacja. Modyfikacja będzie zawierać patche naprawiające bugi pierwszej części, a także będzie posiadać innowacje i ulepszenia względem pierwszej części.


<---------------------------------------------------------->
Cechy modyfikacji
<---------------------------------------------------------->
Przywrócenie klimatu pierwszej części gry
Naprawa błędów znanych z jedynki
Innowacje wpływające na grę
Optymalizacja światów
W pełni odtworzona i ulepszona bariera
Tekstury w lepszej jakości
Odtworzenie zaklęć takich jak: Pirokineza, Telekineza
Lekkie zmiany w rozgrywce
Wszystkie umiejętności bojowe są wyrażane w %
I wiele więcej...





56

Modyfikacja opowie nam o losach pewnej osoby, która za swoje występki zostaje wrzucona do kolonii górniczej Khorinis, jakiś czas przed przybyciem tam bezimiennego bohatera. Zagłębimy się bardziej w wydarzenia za barierą przed akcją Gothic 1 w towarzystwie mniej lub bardziej nam znanych postaci.

Fabuła:
Jesteś Kopaczem zamieszkującym Stary Obóz i dążysz tylko do jednej rzeczy: By w końcu stać się Cieniem i mieć już za sobą wieczne upokorzenia ze strony Strażników. Już raz oblałeś test zaufania i w celu jego powtórzenia, musisz dokonać rzeczy, na które nikt inny by się wcześniej nie poważył. W ten sposób zostajesz złapany w konflikt między obozami, a Twoje decyzje mogą wpłynąć na przyszłość Górniczej Doliny. Oprócz Opuszczonej Kopalni, modyfikacja oferuje również zmodyfikowany Stary Obóz i jego okolice, które będą stanowić tło dla konfliktu, a każda niewłaściwa decyzja może jedynie pogorszyć sytuację.

Cechy:
- kilka godzin gry, które umilą Wam popołudnie
- nieco zmieniony świat gry w stosunku do tego z Gothic 1
- system kradzieży z Gothic 1
- tworzenie własnej postaci
- trzy zakończenia, zależne od podjętych przez gracza decyzji, które w dodatku nie są wybierane na końcu gry
- można zakupić surowce do tworzenia własnych budowli
- i wiele więcej...

Screeny:
Spoiler












Autorami moda są: Umfi i Tyra.

57
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Das Bergkloster DE
« dnia: 2018-07-30, 14:13 »
Das Bergloster

Opis moda:
Nowicjusz Barazan zostaje wybrany przez Wielką Radę Ognia do studiowania sześciu kręgów magii na odległej wyspie. Mieszczący się tam klasztor znajduje się na stromej górze. I kiedy młody człowiek wyrusza tam i przekracza przejście, nagle, jakby z użyciem magii, zamyka się ono za nim. Barazan musi znaleźć odpowiedzialnych za zdarzenie, gdyż inaczej nigdy nie opuści tego miejsca.

Cechy:
- 20 NPC
- 9 zadań
- 2 nowe bronie
- 30-45 minut gry
- i jeszcze wiecej...

Screeny:
Spoiler






Pobierz:
https://www.worldofgothic.de/dl/download_437.htm

Modyfikacja autorstwa magewarior80.

58
Dzień Screena 2018 / [G1] Piątek 13-tego
« dnia: 2018-07-30, 13:38 »
Cytuj
Jason Vorhees, kultowy już morderca z maczetą i maską hokejową na głowie. Dzięki tej modyfikacji będziesz mógł spotkać go w Gothicu! Stary Obóz został kompletnie wybity przez mordercę, niewielu zdołało uciec.  Po miesiącu cały obóz stał się jednym wielkim cmentarzem. Wciel się w Rallena, jednego z 4 ocalałych ludzi Gomeza, i spróbuj wydostać się razem ze swoimi przyjaciółmi z tego piekła. Czy ci się uda? Okaże się w Piątek 13tego!
Modyfikacja oferuje:
- Nową klimatyczną historię
- Nowe postaci i dialogi
- Dużo nowych rozwiązań skryptowych
- Nowy styl rozgrywki
- Stary Obóz z surowym, mrocznym klimatem
- Postać Jasona Voorheesa ( Nowy model w v2.0 )
- Nowe dźwięki podkreślające klimat
- Pełny Dubbing
- Od 2 do 3 godzin gry
- I wiele więcej ( Nową muzykę, textury, przedmioty.. )






59
Dzień Screena 2018 / Konkurs - Najlepszy Screen
« dnia: 2018-07-28, 13:19 »
Ucieczka:



Piątek 13-tego:



Gothic I:



Żeglarze Burz:


Gothic Sequel Pełna Wersja:


Granvia:


Tabu:


Przystań Heladii:


Dolina Satos (Reboot):


Złote Wrota: Królestwo Elei

60
Dzień Screena 2018 / [G2NK] Ucieczka
« dnia: 2018-07-28, 13:16 »
Cytuj
W modyfikacji zobaczymy Górniczą Dolinę po odpłynięciu Bezimiennego bohatera do Myrtany. Akcja dzieje się mniej więcej równolegle z modem 'Velaya', a więc Ci co przeszli, mogą się domyślić, że przejście przez przełęcz zostało zasypane przez magów. Orkowie przejęli zamek oraz zajmują północne wybrzeże. Jaka jest szansa ludzi uwięzionych w Kolonii na ucieczkę...? Komu się uda, a kto zostanie poświęcony, by mogli się wydostać? Odpowiedź przyniesie Wam gra!

Rozgrywka potrwa około 20 godzin. Modyfikacja uprzyjemnia rozgrywkę rozwiniętą walką - wolne celowanie + kombosy i mniej przewidywalne ataki przeciwników. Na screenach starałem się uchwycić ważniejsze momenty gry, których nie pokazywałem do tej pory ani na theModders, ani na Facebooku.






Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Do góry