Ja proponuje rozwinąć trochę Khorinis w 7 rozdziale. Zamiast zabijać obywateli można by zrobić z nich niewolników zmuszanych do ciężkiej pracy. W konałach znajdowałby się buntownicze podziemie zarządzane np przez Pablo, walczyliby tam Harad, Bosper, Carl, Alrik, gotowałaby Edda itp. Niewolnicy mieliby swoje kwatery w dawnej gospodzie Hanny, przez co pod osłoną nocy kontaktowaliby się z buntownikami. Oprócz orków w Khorinis spotkalibyśmy ludzi którzy poddali się im woli i zostali najemnikami, znaleźlibyśmy tam członków gildii złodziei i ludzi z Khorinis którzy mieli coś na sumieniu, Gerbandt, Halvor, Fernando, Rengaru, Peck, Moe, Joe, Kardiff, Nagur do miasta wróciłby też Cornelius spotalibyśmy tam także Cavalorna, Thorusa, Scatty;ego i innych ludzi z obozu Kruka. Thorus wraz z Cavalornem i Scatty'm chcieliby się wyrwać z Khorinis i walaczyć przecwko orkom, tu twórcy dali by questa że trzeba ich zaprowadzić na farmę Onara. Najemnicy mieliby siedzibę w koszarach. W więzieniu przetrzymywaliby kowala Mortisa, którego wypuszczają za dnia w celu niewolniczej pracy kowalskiej, Gallahada, Grittę. W ratuszu stacjonowąłby przywódca orków posiądający niewolnice Fenie i Hanne. Mielibyśmy do wykonania questy dla Najemników, buntowników w kanałach, niewolników itp. Farma Lobarta także byłaby zdobyta przez orków i farmerzy byliby niewolnikami. Po bitwie na farmie Onara i dostaniu misji z odbiciem Khorinis, musimy pomóc niewolnikom i buntownikom we wszczęciu rebelii. Farma Akila byłaby w takiej formie jak była, tylko ukrywającym się farmerom można dać zadanie zaprowadzenia ich do lepszej kryjówki, no. bimbrownia Vina. Wiem że pod ziemią w pierwszych rozdziałach ukryte są voby które pojawiają się w 7 rozdziale. Gdy namówimy frakcje do walki twórcy mogliby dodać namioty, strzelnice i inne obiekty służące jako przygotowanie do walki. O i w Khorinis fajnie by było dodać szubienicę w górnym mieście na której wisiałby Sędzia i Larius, dodałby to klimatu