Witam. Ściągnąłem wersję 1.2 z czyjegoś chomika, gdyż sendspace nie działa, wrzuciłem pliki jak w instrukcji i wszystko pozornie działa, jednakże mod wasz, choć bardzo fajny, ze aż chce się na nim grać i odświeżyć gothica, jest niezbyt stabilny. Co chwilę gra mi się crashuje i nie ma to nic wspólnego z trybem marvin, ani z trybami zgodności, sprawdziłem wszelkie kombinacje na windzie XP łącznie z dopisaniem linijek:
zTexCacheOutTimeMSec=440000
zTexCacheSizeMaxBytes=66000000
zSndCacheOutTimeMSec=220000
zSndCacheSizeMaxBytes=33000000
do pliku gothic.ini z różnymi wartościami, naprawdę różnymi. Nic nie pomaga, co chwilę albo ctd, albo zamarzanie gry zmuszające do twardego resetu. Tak jakby za mało gra miała pamięci. To co, znaczy się że wasze nowe teksturki za dużo zżerają ? Czy silnik Gothica ich nie trawi ?
Za każdym razem przed crashem mam migotanie tekstur, zwłaszcza wody, najczęściej w pobliżu Starego Obozu. Działa bezproblemowo mod, w trybie okienkowym, ale między prawdą a Bogiem, nie da się zbyt komfortowo i długo grać w trybie windowed, Zupełnie jakby nowe tekstury, nie leżały silnikowi gry? Tak więc mam nadzieję że wersja 1.4 będzie stabilna pod tym względem, tym razem.
Mam nadzieję że poprawicie w wersji 1.4 bronie, aby nie były traktowane przez grę jak zwykłe przedmioty? Strasznie to upierdliwe, gdy wykuje się 10 mieczy i nie można ich sprzedać pojedynczo, lub wywalić z ekwipunku, aby jakiś npc podniósł niewykończony miecz po walce. Szkoda że Snaf nie uczy nas gotować swojej potrawki z odzyskanego przepisu. Jeżeli będziecie zwiększali poziom trudności, taka mała prośba, dodajcie zwierzątkom więcej punktów życia o 100 albo 200%, a nie róbcie takiej chryi jak w modzie MT, gdzie twórcy dali cieniostworom, trolom i innym potworkom, jakieś makabryczne wartości odporności na obrażenia, przez co zwierzaki były praktycznie nieśmiertelne. Aha i gdybyście mogli dodać handlarzom więcej towaru oraz rudy do ich ekwipunków, handel zawsze w Gothiku potraktowany był po macoszemu. Zawsze mnie dziwiło, że główny handlarz na targowisku, ma jedynie 200 bryłek rudy a nie 5000 albo 50000. Aha i przydałby się jakiś pancerz, którego dałoby się kupić np. od Cavalorna, coś pomiędzy ciężkimi spodniami kopacza a ciężką zbroją np. Cienia. Żeby nie ganiać w kalesonach zanim nie przyjmą nas do jakiegoś obozu. W sumie, skoro rudy można wydobywać w nieskończoność, to moglibyście podnieść nieco ceny pancerzy, ewentualnie podnieść też limity wydobywanej rudy do np. 1000 bryłek w ekwipunku. W sumie to zawsze w Gothicu, brakowało mi respawnu zielska oraz możliwości "zasadzenia" bagennego ziela w Nowym Obozie, jakiegoś side questu podkopującego Bractwo. No i czekam z niecierpliwością na nową stabilna poprawioną wersję.
Pozdrawiam.