Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
W Rosji zapowiedziano oficjalnie prace nad drugą częścią Dark Sagi. Rozgrywać się ona będzie rok po zakończeniu pierwszej części, w zupełnie innej części świata. Wcielimy się oczywiście ponownie w Alastera. Spotkamy także kilku starych znajomych z pierwszej części, Obecnie trwają prace scenariuszowe i wykańczany jest świat. Jeszcze w tym roku twórcy zapowiedzieli prolog Dark Sagi II.
Opis modyfikacji: Demo modyfikacji Gothic 3 Alternative powstało z inicjatywy Rosjan, którym nie spodobał się Gothic 3, który zaprezentowała graczom Piranha Bytes. Uważali oni, że przedstawione w tej grze królestwo Myrtany nijak się ma do wyobrażeń graczy Gothica 1 i Gothica 2. Postanowili więc stworzyć własną wersję przygód Bezimiennego bohatera i jego załogi po pokonaniu smoka-ożywieńca. Nasz bohater trafia więc na Myrtanę znaną z opowiadań we wcześniejszych odsłonach gry i zostaje rzucony w wir wydarzeń mających tam miejsce. Niestety projekt upadł i graczom została zaoferowana jedynie wersja demo, która rozgrywa się w wiosce rybackiej i jej okolicach. Demo starcza na ponad 10 godzin gry.
Opis modyfikacji: W modyfikacji "Pakt ze złem" wcielamy się farmera, którego marzeniem jest zostać bohaterem. Pochodzi z wioski położonej na niewielkiej wyspie, w której stacjonują żołnierze i zapewniają jej mieszkańcom bezpieczeństwo. Czy nasz bohater odważy się opuścić rodzinne, bezpieczne strony?
Cechy modyfikacji: - nowy świat (znany z Returninga i Przygód Martina) - nowa fabuła - możliwość wytwarzania łuków - nowe tekstury potworów - co najmniej 2 godziny gry - respawn potworów - jeden z modów, którego kontynuacją jest Odyseja - nawiązania do Returninga (a właściwie Returning nawiązuje do tego moda) - niemiecki dubbing - i wiele innych
"Kryjówka korsarzy"to modyfikacja od grupy Odyssee Mod Team i jest prologiem głównego projektu teamu: "Odyseja - w imieniu króla".
Akcja prologu odgrywa się kilka lat przed wydarzeniami z Gothic'a 1. Opowiada ona o byłym skazańcu, który dołącza do Korsarzy, ale wkrótce żałuje tej decyzji i postanawia uciec. Ucieczka z wyspy piratów zapewne nie będzie łatwym zadaniem.
Możesz się spodziewać: - ekscytującej przygody w uniwersum Gothic'a - pirackich klimatów
Cechy modyfikacji: - ostrzenie broni - gotowanie zup rybnych - smażenie orzechów kokosowych (dzięki Sammy87) - produkcja ognistych strzał - palenie tytoniu, - palenie fajki wodnej - a także wiele więcej - wyspa piratów z The Vulcano Quest, dodano jeszcze dwie wysepki i ogromną jaskinię - nowe voby i przedmioty - nowe tekstury - nowe animacje, między innymi z WOG'a - niemiecki dubbing - około 8-10 godzin rozgrywki
Opis modyfikacji: W Adamas opowiedziana jest historia bohatera, którego umierający przyjaciel poprosił, aby odnalazł w niedużej mieścinie pewien diament i po jego śmierci przekazał go jego żonie.
Cechy: - nowy świat - nowi NPC i główny bohater - nowy soundtrack - nowe modele - kilka zadań -mniej niż godzina rozgrywki
Opis modyfikacji: Gracz w modyfikacji "Kopalnia" steruje losami Cienia imieniem Torak. Wydarzenia przedstawione w modzie mają miejsce w chwili walenia się Starej Kopalni. Sytuacja wydaje się beznadziejna. Wiele przebywających tam osób zginęło, a w dodatku prawie nikt nie wierzy w to, że uda się opuścić tę kopalnię. Zadaniem gracza jest znalezienie drogi ucieczki z Kopalni wraz z grupą osób, które przeżyły.
Cechy modyfikacji: - całkowicie nowa historia, która została osadzona w uniwersum Gothic'a, - 8 różnych i częściowo nowych światów, - 50 zróżnicowanych questów, - nowe potwory, przedmioty, bronie, system kamer, tekstury, umiejętności i innowacje techniczne, - około 10 godzin gry, - pełny niemiecki dubbing,
Uwaga! W modyfikacji ostało się kilka bugów, których Recovery Team nie dało rady naprawić. W dwóch przypadkach należy użyć konsoli Marvin, aby dostać się do określonych miejsc: - dawne gniazda pełzaczy w Starej Kopalni (na klawiszu K) - "podwodny" obszar w Wolnej Kopalni, któy tak naprawdę odgrodzony jest przez sztuczną powierzchnie wody (klawisz F8)
Przez tak zwane "czarne dziury" w Starej Kopalni można bezproblemowo przejść. W zadaniu polegającym na przybijaniu desek nie można wczytać gry, gdy została przybita choć jedna deska (reset licznika)
Za powyższe błędy przepraszamy, ale jesteśmy tylko teamem tłumaczącym modyfikacje.
Opis modyfikacji: Rozdroże to kontynuacja przygód bezimiennego bohatera i jego załogi, która rozgrywa się na dwóch wyspach pomiędzy Khorinis, a Myrtaną. Na pierwszej wyspie nasza załoga spotyka się z nieuprzejmością miejscowych i mają tam miejsce nieprzyjemne incydenty. Druga wyspa z kolei jest zaciszna i spokojna. Wszystkie zadania i problemy w modzie spadają na Lestera, który jest jego głównym bohaterem, zaś pozostali członkowie załogi wypoczywają sobie na spokojnej wyspie, słuchając koncertu In Extremo.
Cechy: - krótka przygoda tocząca się w nowej lokacji - pełny koncert In Extremo - możliwość wcielenia się w postać Lestera - bohaterowie znani z Gothica 2 - ponad 3 godziny rozgrywki
Opis modyfikacji: Demo modyfikacji Gothic 3 Alternative powstało z inicjatywy Rosjan, którym nie spodobał się Gothic 3, który zaprezentowała graczom Piranha Bytes. Uważali oni, że przedstawione w tej grze królestwo Myrtany nijak się ma do wyobrażeń graczy Gothica 1 i Gothica 2. Postanowili więc stworzyć własną wersję przygód Bezimiennego bohatera i jego załogi po pokonaniu smoka-ożywieńca. Nasz bohater trafia więc na Myrtanę znaną z opowiadań we wcześniejszych odsłonach gry i zostaje rzucony w wir wydarzeń mających tam miejsce. Niestety projekt upadł i graczom została zaoferowana jedynie wersja demo, która rozgrywa się w wiosce rybackiej i jej okolicach.
Modyfikacja jest już tłumaczona w Recovery Team, a w roli tłumaczy metek58 oraz smox, którzy przetłumaczyli już kilka rosyjskich modyfikacji w ramach Drużyny Spolszczenia i Recovery Team. Zostanie ona wydana za jakiś czas, bowiem mod zostanie ustawiony w kolejce do testów i musi czekać na swoją kolej.
Opis modyfikacji: W modyfikacji "Pakt ze złem" wcielamy się farmera, którego marzeniem jest zostać rycerzem. Pochodzi z wioski położonej na niewielkiej wyspie, w której stacjonują żołnierze i zapewniają jej mieszkańcom bezpieczeństwo. Czy nasz bohater odważy się opuścić rodzinne, bezpieczne strony?
Cechy modyfikacji: - nowy świat (znany z Returninga i Przygód Martina) - nowa fabuła - możliwość wytwarzania łuków - nowe tekstury potworów - co najmniej 2 godziny gry - respawn potworów - jeden z modów, którego kontynuacją jest Odyseja - nawiązania do Returninga (a właściwie Returning nawiązuje do tego moda) - niemiecki dubbing - i wiele innych
Modyfikacja zostanie wydana w wakacje. Prace nad tłumaczeniem są już na dość zaawansowanym etapie, ale mod musi odczekać swoje w kolejce do testów. Tłumaczona jest wersja rosyjska.
Opis modyfikacji: Karaibska północ nie jest modem w którym zaznamy walki. Skupia się on na śmiesznej i niedorzecznej fabule kompletnie niezwiązanej z grą Gothic. Wcielamy się w bohatera, który korzystał z komputera i nagle, w dziwnych okolicznościach znalazł się w wirtualnym świecie, na małej wyspie. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się, dlaczego się tam znalazłeś i wrócić do rzeczywistości.
Mod oferuje: - nową lokację - 4 nowych NPC - oswojone zwierzęta i potwory - nowe dźwięki - nowe tekstury i modele - ponad godzina gry
Opis modyfikacji: W Adamas opowiedziana jest historia bohatera, którego umierający przyjaciel poprosił, aby odnalazł w niedużej mieścinie pewien diament i po jego śmierci przekazał go jego żonie.
Cechy: - nowy świat - nowi NPC i główny bohater - nowy soundtrack - nowe modele - kilka zadań -mniej niż godzina rozgrywki
To mój następny mały projekt, który zamierzam przetłumaczyć przed powrotem do Ludzi z Górniczej Doliny. Modyfikacja niemiecka, jednak doczekała się rusyfikacji dobrej jakości.
Akcja moda rozgrywa się równolegle do Gothica 3. Nasz bohater pochodzi z Khorinis, gdzie prowadził życie strażnika miejskiego. Jednak, gdy orkowie zajęli Górniczą Dolinę, a Xardas zniszczył magię runiczną nie było już sposobu, aby zatrzymać orków. Po wypłynięciu Bezimiennego orkowie zajmują Khorinis i mieszkańcy wyspy zostają wywiezieni na Wschodni Archipelag, by niewolniczo pracować w kopalniach rudy. Jednak podczas podróży morskiej statek wpada w wir i tonie, przez co ginie też większość załogi. Tylko naszemu bohaterowi i garstce niewolników udaje się przeżyć i dopłynąć do wybrzeży Wschodniego Archipelagu.
Czas gry: 40 godzin 200 NPC z masą dialogów Nowy świat wielkości wyspy Khorinis Duża ilość ukrytych lokacji, w tym także lochów Wiele nowości, w tym zbroje, potwory, przedmioty itp.
Opis modyfikacji: Rozdroże to kontynuacja przygód bezimiennego bohatera i jego załogi, która rozgrywa się na dwóch wyspach pomiędzy Khorinis, a Myrtaną. Na pierwszej wyspie nasza załoga spotyka się z nieuprzejmością miejscowych i mają tam miejsce nieprzyjemne incydenty. Druga wyspa z kolei jest zaciszna i spokojna. Wszystkie zadania i problemy w modzie spadają na Lestera, który jest jego głównym bohaterem, zaś pozostali członkowie załogi wypoczywają sobie na spokojnej wyspie, słuchając koncertu In Extremo.
Cechy: - krótka przygoda tocząca się w nowej lokacji - pełny koncert In Extremo - możliwość wcielenia się w postać Lestera - bohaterowie znani z Gothica 2
Opis moda: Karaibska północ nie jest modem w którym zaznamy walki. Skupia się on na śmiesznej i niedorzecznej fabule kompletnie niezwiązanej z grą Gothic. Wcielamy się w bohatera, który korzystał z komputera i nagle, w dziwnych okolicznościach znalazł się w wirtualnym świecie, na małej wyspie. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się, dlaczego się tam znalazłeś i wrócić do rzeczywistości.
Mod oferuje: - nową lokację - 4 nowych NPC - oswojone zwierzęta i potwory - nowe dźwięki - nowe tekstury i modele - niemiecki dubbing
Mod został przetłumaczony na język rosyjski i ta wersja właśnie doczeka się spolszczenia. W roli tłumacza oczywiście ja (AhnBael). Jest to mały projekt w ramach odpoczynku od Ludzi z Górniczej Doliny
Opis modyfikacji: W grze wcielamy się w syna jednego z chłopów, który nie jest zadowolony ze swojego pracowitego życia na farmie swego ojca. Bohater umie sobie radzić w życiu i posiada liczne talenty. Zanim jednak opuści gospodarstwo i będzie mógł udać się do swojego wuja w mieście, czeka go długa i ciężka droga, którą będziemy mogli pokonać w tym demo. Demo zawiera cały pierwszy rozdział modyfikacji, która niestety nie ukaże się w wersji pełnej.
Cechy: - całkiem nowy świat - liczne nowe zadania i postacie - 6-8 godzin gry - ok. 4 godzin dubbingu dobrej jakości - bardzo długie, rozbudowane dialogi - różne innowacje i ulepszenia, m.in. odnowiony system umiejętności
Nowy system umiejętności wymaga rozwinięcia poszczególnej cechy lub umiejętności walki i doświadczenia w talentach, które można osiągnąć przez używanie odpowiednich broni.
Po premierze Valendor ruszyły prace nad nowym tłumaczeniem w Recovery Team. Tym razem zajęliśmy się nieco starszym, ale wciąż trzymającym poziom modem. Świat w tym modzie robi wrażenie, podobnie jak ilość dialogów.
Twórcą modyfikacji jest Arthonius. Przetłumaczona przez Recovery Team.
Opis modyfikacji: Głównym bohaterem historii jest młody książę o imieniu Garduran, członek dworu Pargonian i wierny sługa majestatu. Ostatnio, król wyznaczył mu nowe zadanie - misję dyplomatyczną w Valendorze. Władca wyspy, zawsze wierny, lojalny wobec króla Graf, nieoczekiwanie zerwał kontakt i przestał płacić podatki. Z powodu braku wiadomości od niego, król wreszcie wysyła Gardurana wraz z ekspedycją do Valendoru, aby popłynęli i zbadali przyczyny nieoczekiwanej zdrady. Oczywiście, wszystko toczy się zupełnie inaczej niż przewidywano...
Cechy modyfikacji: - około 8-12 godzin rozgrywki - trzy nowe, pełne szczegółów światy - dynamiczna rozgrywka, w której napięcie wzrasta wraz z czasem gry, - wysokiej jakości niemiecki dubbing, który obejmuje także pliki SVM ( w sumie 25 różnych głosów i 4800 plików dźwiękowych) - epicki soundtrack ( w sumie 9 nowych utworów) - nowe animacje, tekstury, zbroje, przedmioty, bronie itp. -nowe możliwości (np. gotowanie, produkcja wina, picie z kranu, fontanny) - ekscytujące i zróżnicowane questy poboczne - kilka easter eggów oraz nawiązań do starszych modyfikacji i oryginalnej gry
Rozwiązanie problemów: - Na Facebooku Recovery Team gracze często zgłaszają w modach crashe, problemy z uruchomieniem. Aby bezproblemowo grać we wszelkie modyfikacje należy pobrać i zainstalować pliki ukazane w tym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=_nHIiUFKRBc
- Jeśli pojawia się ekran z "Nocy Kruka", oznacza to, że modyfikacja nie działa poprawnie. W takim wypadku należy zaznaczyć zgodność z Windows XP. Jeśli problem się nie rozwiązał, warto zastosować to przed instalacją, - Najlepszego dźwięku doświadczysz, jeśli ustawisz głośność na maksa, a głośność muzyki na 6 w lewo od maksimum.
Nad polską wersją pracowali: Tłumaczenie: Xylona, Evgarr Skrypty: Taliasan, Nefario Grafika: Tracha Filmy: Taliasan, Simen Korekta: AhnBael Testy: Taliasan, AhnBael, Gorn12345, Nefario, Simen Specjalne podziękowania dla Arthoniusa - twórcę moda za pomoc i wsparcie duchowe w tłumaczeniu!
Opis modyfikacji: Gracz w modyfikacji "Kopalnia" steruje losami Cienia imieniem Torak. Wydarzenia przedstawione w modzie mają miejsce w chwili walenia się Starej Kopalni. Sytuacja wydaje się beznadziejna. Tylko nielicznym udało się przeżyć, ale praktycznie nikt nie wierzy w to, że uda się opuścić tę kopalnię. Zadaniem gracza jest znalezienie drogi ucieczki z Koplani wraz z grupą osób, które przeżyły.
Cechy modyfikacji: - całkowicie nowa historia, która została osadzona w uniwersum Gothic'a, - 8 różnych i częściowo nowych światów, - 50 zróżnicowanych questów, - ponad 150 starych i nowych NPC, - nowe potwory, przedmioty, bronie, system kamer, tekstury, umiejętności i innowacje techniczne, - około 10 godzin gry, - pełny niemiecki dubbing,
Przygotowywana jest obecnie polska wersja tego moda w Recovery Team. Tłumaczymy rosyjską wersję modyfikacji, a w roli tłumaczy nasi niezawodni smox i metek58 znani z tłumaczenia "Przygód Martina" i "W poszukiwaniu skarbów". Niemieckim twórcą modyfikacji jest Lubo.
Opis modyfikacji: W "Dolinie Świtu" wcielamy się w rolę byłego płatnego zabójcy imieniem Derek, pracującego niegdyś dla Kruka. Ukochana głównego bohatera dostała się w łapy nekromanty. W pogoni za nim, Derek dociera do Doliny Świtu i uświadamia sobie, że schwytanie maga wcale nie będzie łatwe. Naszym zadaniem jest uratować ukochaną, pokonać nekromantę, a także zadecydować o losie mieszkańców Doliny...
Cechy: - nowy, doskonale wykonany świat - nowe zbroje - nowe tekstury - około 50 ciekawych zadań - 8-9 godzin gry - silny związek z główną fabułą Gothica - dwie gildie do wyboru - filmiki w formie pokazu slajdów - wielu nowych NPC, jak i starych znanych z Gothica z mnóstwem dialogów
Mod został uznany w Rosji NAJLEPSZYM spośród mniejszych modów do Gothica. Autorem jest Milten, twórca moda Grzesznicy. W związku z rozwiązaniem Drużyny Spolszczenia jako teamu, modyfikacja zostanie ukończona przez Recovery Team wraz z gościnnym udziałem Memoriusa jako tłumacza.
Mod autorstwa: Simple Creators Przetłumaczony przez: Drużyna Spolszczenia & Recovery Team
Historia modyfikacji: Po skończonej wojnie z orkami, w Myrtanie zapanował okres odbudowy i nowego porządku. Ludzie wyrzucali stamtąd wszelkie okropności, które pozostawiła im wojna. Ale wkrótce pojawił się pierwszy buntownik, który nie tolerował nowego króla. Zandor, wyrzutek szlachty, utworzył demoniczną wspólnotę, która odrzuca starych bogów. Jej członkowie noszą szaty starego Bractwa Śniącego i wkrótce stali się nowym zagrożeniem dla królestwa. Zandor i jego zwolennicy przenieśli się do Górniczej Doliny w Khorinis. Dzięki wiedzy wykradzionej Magom Ognia wzniósł nad górską fortecą Magiczną Bariery, by uchronić się przed wojskami korony. Ale w szeregach Bractwa znalazł się szpieg króla, którym jesteś właśnie ty...
Cechy modyfikacji: - zbadaj górską fortecę w Górniczej Dolinie w nowej odsłonie, - rozwiąż konflikt sekciarzy z królestwem Myrtany - spotkaj starych znajomych z Gothica - rozwiązuj skomplikowane zagadki w świecie Gothic'a - przeżyj historię, którą przemilczano w historii królestwa Myrtany - około 4-5 godzin rozgrywki z dwudziestoma questami i pełnym niemieckim dubbingiem
Historia: Wraz z rodzicami żyjecie samotnie na małej wyspie. Dobiegają do ciebie pogłoski o gospodarstwie położonym na sąsiedniej wyspie i postanawiasz opuścić rodzinny dom, aby zaznać przygód.
Cechy: - nowa niezależna historia niezwiązana z główna fabułą Gothic - nowe światy (jeden z moda Pirazstories, drugi całkiem nowy) - nowe modele - system wyboru strzał - ponad jedna godzina gry I wiele więcej...
Ruszyły prace nad spolszczeniem tej małej modyfikacji, To jednak z ostatnich małych modów niemieckich, które spolszczymy przed wakacjami. Na czas wakacji planujemy większe projekty, o których dowiecie się już wkrótce