Błędy w ostatecznej wersji moda 452900 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 452900

Odpowiedzi 1149

Barnaba

Barnaba

Użytkownicy
posty276
Propsy288
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jak jestem w cmentarzysku orków to jak troche pójdę to mi wyskakuje jakiś błąd i jak chce wczytać grę w cmentarzysku to też wyskakuje
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
zmien rodzielczosc na minimalna mi to niekiedy pomaga
 

Doman

Doman

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam,
mam taki problem. Jak zostaję odesłany do głębi, to przy wczytywaniu obszaru gra crashuje (zawsze w tym samym momencie ładowania). Da się to jakoś naprawić lub obejść?
Pozdrawiam
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
 

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

Błędy w ostatecznej wersji moda
#105 2013-11-17, 09:51(Ostatnia zmiana: 2013-11-17, 11:12)
błędy, które chyba nikt nie wypisał:
- W misji "Patrol Strażników", gdy pytamy o pomoc Hanka, ten mówi, że najpierw mamy się spytać Angusa, gdy to zrobimy Hank nie ma opcji dialogowych i nie pomaga nam w zadaniu
- patelka w obozie bractwa nie działa, używam jej a mięso dalej pozostaje surowe(być może winę ponosi to, że stoi koło nas zombie)
- wczytałem dzisiaj grę, patrzę w umiejętności a tam niewyuczona regeneracja życia, na pewno się jej uczyłem(chociaż przez moment pomyślałem, że jednak nie zapisałem po nauce), ale po ponownym nauczeniu się (dałem 10pkt nauki) zostałem adeptem w regeneracji, a obok podana liczba "2" - czyli zamiast adepta od razu awansowałem na, poziom wyżej za 10pkt? To jakiś bug.
- walka wygląda dziwnie, gdy przytrzymamy blok + atak (strzałka w dół+strzałka w górę) nasze ataki to błyskawiczne uderzenia z prędkością światła(zauważyłem to po godzince grania, ale nie zgłaszałem - ale obstawiam, że wiecie o tym)
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
W tej misji mi się nic nie zbugowało mimo tego, że pogadałem z Hankiem.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie uważacie, że te jednorazowe kilofy są bez sensu? Zostały mi jeszcze dwa skarby a mam jeden kilof, a od nikogo nie mogę już kupić. Po co komplikować i sztucznie utrudniać grę?
Dlaczego przeciwnicy teraz gonią nas i gonią? Kiedyś biegli za nami kilkadziesiąt metrów, a teraz nie chcą się odczepić... Ścierwojad mnie kiedyś gonił ciągle, a ja miałem wtedy tego buga i nie mogłem go nawet zabić.
Wydaje mi się też, że orkowie zrobili się bardziej wkurwiający i mają jeszcze dłuższą serię, której nie można przerwać.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
wczytałem dzisiaj grę, patrzę w umiejętności a tam niewyuczona regeneracja życia, na pewno się jej uczyłem(chociaż przez moment pomyślałem, że jednak nie zapisałem po nauce), ale po ponownym nauczeniu się (dałem 10pkt nauki) zostałem adeptem w regeneracji, a obok podana liczba "2" - czyli zamiast adepta od razu awansowałem na, poziom wyżej za 10pkt? To jakiś bug.
Jak dobrze pamiętam, ilość punktów regeneracji zależy od siły bohatera. Tak więc musisz mieć ok. 100 punktów siły.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Regeneracja wygląda w ten sposób :
Adept :
40 siły - 1 hp
80 siły - 2hp
120 siły - 3hp
160 siły - 4hp
200 siły - 5hp
Mistrz :
40 siły - 2 hp
80 siły - 4hp
120 siły - 6hp
160 siły - 8hp
200 siły - 10hp
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Ja mam adept i 200 siły, ale jakoś regeneracje 2 pkp :O  Da się coś z tym zrobić ?
 

KApral106

KApral106

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
U mnie pojawił się bug, że grę wywala co trzeci zapis, normalnie zapisuje bo jak wczytam to jest normalnie i gram dalej, tylko włączanie gry co jakiś czas jest wkurzające
Pozdrawiam :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
to juz zalezy od komputera im słabszy tym wiecej crashy
 

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aż dziwne, że nikt nie wspomniał o walce, że tak powiem w drużynie nie wiem czy to celowy zabieg czy nie, ale strasznie denerwuje fakt, że jeśli podczas walki ze stworami jakiś towarzysz stoi zbyt blisko to otrzymuje od nas obrażenia. Na początku może tego nie widać, ale z czasem gdy nasza postać jest coraz silniejsza to zabija swoich ziomków.
Druga sprawa to staty Bezimiennego dokładniej jego hp okazuje się, że ma go tylko 30. Zamieniłem się w niego po tym jak podczas oczyszczania cmentarzyska podszedł za blisko i padł na strzała mimo iż miał pełne hp. Może jest to mało istotne, ale przez to można zdobyć sporo run i całkiem spoko broń chociażby na sprzedaż no i 990 expa.
Po trzecie u mnie nie dało się wykonać questa dla snafa "Kretoszczurobicie" po zabiciu stworków i zebraniu mięsa oraz wątroby nie ma u niego opcji dialogowej, żeby mu to oddać.
No i to chyba tyle.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Druga sprawa to staty Bezimiennego dokładniej jego hp okazuje się, że ma go tylko 30. Zamieniłem się w niego po tym jak podczas oczyszczania cmentarzyska podszedł za blisko i padł na strzała mimo iż miał pełne hp. Może jest to mało istotne, ale przez to można zdobyć sporo run i całkiem spoko broń chociażby na sprzedaż no i 990 expa.
Rzeczywiście :D Zwiększę mu na 3000.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie wiem czy tak powinno być ale w Kotle w Wolnej Kopalni są ludzie z podstawki G!, np. Okyl i Balor. Mają oni tylko opcję ENDE. Moglibyście poprawić i dodać Strażników i Niewolników :D Oprócz tego jeszcze Roscue na polach ryżowych też ma opcję ENDE. 
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Występuje błąd z nekromantą a mianowicie: jak się prześcignie lawe to wtedy on otwiera portal i ma się pojawić i pojawia się raz na 10 prób (mi za 10 około właśnie się pojawił.. ).
 

Akashel

Akashel

Użytkownicy
posty49
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znalazłem 2 pomniejsze błędy, być może wystąpiły tylko u mnie, ale warto wspomnieć wszystkie dotyczą bezimiennego ;D
Po 1 na cmentarzysku orków po tym jak bezimienny padł od mojego miecza, chciałem dać mu kilka mikstur, żeby odnowił hp, jednak on nie reaguje i pić ich nie chce mimo iż ma 1hp, dopiero w momencie gdy pokona jakiegoś stwora zaczyna łykać mikstury. Wypija  3, bo tyle ich mu dałem, ale żadna nie odnawia mu życia. Nie wiem jak to się ma do innych towarzyszy, bo nie miałem okazji sprawdzić. Poza tym podczas przejścia z cmentarzyska do koloni Bezimienny stoi przed wejściem  jak kołek i nie znika, przez co można go pobić i zgarnąć 990 expa i przedmioty, na cmentarzysku też można go pobić i tez zgarnąć 990expa i przedmioty czyli w sumie 2k expa i około 2k bryłek rudy za darmo.
2. Podczas wykonywania questa informator urta na placu wymian po rozmowie z informatorem pojawia się Bezimienny, ginie informator oraz jeden ze strażników, ale często się zdarza (4 razy wczytywałem za 4 dopiero się udało), że wcina gdzieś pozostałych strażników i Bezimienny nie chce do nas zagadać ma tylko opcje koniec.
3. Jeszcze mi się przypomniało, podczas pierwszego spotkania z cordem, gdy ten nie pozwala nam wejść do twierdzy i każe spadać po drugiej rozmowie postać wykonując jego polecenie blokuje się w tym murku pomiędzy jednym wejściem a drugim dopiero za 11 wczytaniem gry jakoś udało mi się ten murek ominąć.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już kilka razy miała miejsce sytuacja, kiedy nie widzę kwestii rozmówcy np. w rozmowie z Balamem o Diego. Wygląda to tak jakby bohater gadał sam ze sobą. Kilka razy też nie bardzo wiedziałem gdzie kogo lub czego szukać (np. Ratforda, w jednym zadaniu), bo nie dostałem takiej informacji, a przydałoby się by nie biegać bez celu.
A tak przy okazji to wkurza mnie już sytuacja gdy ktoś zleca nam zadanie, a po jego wykonaniu każe nam spadać i nie daje żadnej nagrody lub informacji i wysyła do kogoś innego, który robi to samo  :facepalm:
Rozumiem gdyby taka sytuacja zdarzyła się dwa czy trzy razy, ale tak jest praktycznie cały czas...
Ten Urt miał mi niby zapewnić dostęp do zamku. Tak "udostępnił", że sam zapłaciłem za wejście, bo zanim tam bym się dostał musiałbym wykonać z 10 zadań... Swoją drogą to dziwne, że strażnik musi płacić za dostęp do zamku, można to zrzucić na to, że Gomez stał się ostrożniejszy, ale Kopacze powinni nas traktować z większym szacunkiem. A tutaj zauważyłem, że NPCe są jakieś agresywne. Nawet jak stoją w miejscu to drą się byśmy zeszli im z drogi, a gdy z kimś walczymy to każą nam schować broń.
Poza tym za tą matkę aligatorów powinniśmy dostać więcej doświadczenia, bo tyle ją okładałem, a okazało się, że daje jedynie 220 xp. Dziwne też, że zbroja ze skóry czarnego trolla jest słabsza od lekkiej zbroi rebelianta, która to składa się z naramiennika i spodni  :lol:
Tutaj należałoby popracować nad balansem, bo gra w II rozdziale robi się już łatwa. Osłabić pancerze, obrażenia zadawane przez broń, wzmocnić przeciwników, ograniczyć dostęp do silniejszych broni np. będą odblokowywać się dopiero w kolejnych rozdziałach itd. itp. 
Zauważyłem też, że model walki jest nieco zmieniony. Chyba początkowe etapy rozwoju wzięte są z "dwójki". Fajnie, że nie trzeba mieć "naświetlonego" przeciwnika by zadać mu obrażenia. W oryginale to wkurzało, co czyniło walkę z kilkoma przeciwnikami praktycznie niemożliwą.
Ale zdarzają się też błędy np. niektórych przeciwników coś wypycha do przodu po naszym ciosie przez co po kilku ciosach znajdują się za naszymi plecami. Nawet gdy jest za plecami to możemy mu zadać obrażenia. No i na koniec błąd który występuje dość często: nietykalność przeciwników.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję, że co nieco uwzględnicie w waszych poprawkach.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
- no właśnie, błąd "logistyczny" związany z tymi pancerzami, nie wiem czy jest sens to zmieniać jak już sporo osób gra/ukończyło moda(choć pewnie niektórzy będą go katować cały czas), fakt faktem pancerz z jednym naramiennikiem i gołą klatą nie może być lepszy od pancerza ze skóry trolla czy być na poziomie pancerza strażnika z SO
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry