Efekty na przedmioty 2421 4

O temacie

Autor Antitraxx

Zaczęty 21.03.2010 roku

Wyświetleń 2421

Odpowiedzi 4

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Witam ponownie. Chcę nałożyć na naładowany miecz URIZIEL taki efekt jaki występuje na kopcu rudy w Nowym Obozie. Wiem że w skryptach raczej nie da rady tego zrobić i czytałem tutorial "Pliki ZEN czyli jak zrobić ognistą strzałę itp." jednak został tak napisany że ni w ząb nie zrozumiałem co mam tam zrobić. Mógłby mi ktoś pomóc jak nałożyć na miecz taki efekt w spacerze?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Metodą z tego tutoriala nie da się nakładać efektów na bronie. Musisz tworzyć nowy pfx specjalnie dla danego przedmiotu i wymyśleć sposób jak go nałożyć w momencie kiedy jest wyciągnięty. Z góry uprzedzam że wld_playEffect nałożone na item nie zadziała.

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Z tego co ty mi powiedziałeś, czeka mnie strasznie dużo roboty. Nie można jakoś ściągnąć z G2NK skryptowej metody nakładania efektów? :/  
Tak jak to było w Szponie Beliara albo w Ognistej Szacie.

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
nie
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W g2nk metoda nie jest skryptowa, wbudowano w engine całe mechanizmy rozpoznawania mesha i generowania indywidualnych pfx oraz zmodyfikowano klasę c_item. W g1 trzeba robić całość ręcznie i nieco innymi metodami, przy czym dla zwykłych itemów jest to stosunkowo łatwe, wystarczy orientować się w działaniu pfx'ów i funkcjach skryptowych.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry