Witam. Chcę zapytać o 3 rzeczy które właściwie łączą się w 1 całość. Po 1. Jak zrobić, by tekstura w grze była animowana? Tak jak np. woda - co po chwila inny obrazek. I czy to się robi w Spacerze, czy jeszcze w 3Ds Maxie?
Po 2. Chcę zrobić barierę, podobną do tej z Gothica 3. Nie musi ranić gdy się do niej podejdzie. Ważne jest, aby była jej animacja, i przezroczystość. I Nie chodzi mi tu o to JAK ją zrobić, tylko JAK zrobić, żeby była animowana i częściowo przezroczysta (uwzględniając także odpowiednie opcje kanału alfa).
3. Chcę także, żeby bariera znikła, kiedy będzie to wymagane (naciśnięcie dźwigni, przycisku) Czy to ma być baaaardzo szybko poruszający się Door, który zniknie w ułamku sekundy, czy jest jakaś funkcja, która "usunie" ową barierę z gry?
Dodam także, że gdy bariera zostanie wyłączona, nie można jej ponownie włączyć!
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ^_^