Jedaith - model prosty, ale dosyć fajny. Ta wygięta końcówka mi się nie podoba, no i jej mapowanie też Ci nie wyszło - strasznie rozmazana w tym miejscu tekstura drewna. Rękojeść też mogłaby być lepsza, średnia ta skóra. Natomiast ostrze jest ładne, a to łatwą sztuką nie jest - za to +
Kyro - model oryginalny i dobrze zrobiony, właściwie, to jak reszta Twoich modeli

No i widać, że wolisz modelować niż teksturować (przeciwność Jedaitha

) Ta zeskrobana kora wygląda jak wypukła, a - jak wiadomo - nie powinna. Chociaż i tak wyszło całkiem nieźle. Chętnie zobaczyłbym tekstury.
Dracon - nie najgorzej, chociaż model trochę dziwny. Przede wszystkim nie podoba mi się drewno, jest plastikowe - wina speculara. Ostrze w miarę.
Avallach - hm, model taki "inny". Jednak na teksturze poległeś.
Wietrzyk - model prosty, ale poprawny. No i widać, że niezbyt przepadasz za teksturowaniem. Głównie ten cień od metalu wygląda mało realnie.
Ostatecznie głos na Kyra. Wahałem się między nim, a Jedaithem, ale za to, że się wyłamał z szeregu i stawił przeciwności losu, pokonał przeszkody, którą największą było samo narzędzie pracy