Zmiana wyglądu po dialogu 7836 27

O temacie

Autor jamokiolE

Zaczęty 6.12.2009 roku

Wyświetleń 7836

Odpowiedzi 27

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Są w C++ i jeszcze jakimś graficznym.
Skrypty C++
A grafika itd co innego(nie pamiętam nazwy)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#21 2009-12-06, 22:04(Ostatnia zmiana: 2009-12-06, 22:06)
Skrypty gothica są napisane w Daedalusie :( . Jeśli zaś chodzi ci o samo źródło aplikacji, to zanim zaczniesz zastanawiać się czy dałbyś radę je zrozumieć, najpierw lepiej spróbuj cokolwiek wyciągnąć :)

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Daj sugerowane nazwy plików bo w Gothic.exe nic nie ma specjalnie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
niezupelnie gothic ma jakisz deadlus co jest hybridem C++ , Quake-C i jescze cosz
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Daj sugerowane nazwy plików bo w Gothic.exe nic nie ma specjalnie.
Tak z ciekawości, czym dekompilujesz? Próbowałem kilkoma aplikacjami i niestety nie uzyskałem nic co byłbym w stanie zrozumieć. Nie wiem jakie pliki można by poprzeglądać, gothic.exe ma największy rozmiar ale w przypadku kodu do raczej nic nie znaczy. Jeśli dyskusja o dekompilacji się przeciągnie, chyba założę osobny temat i przeniosę posty.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Zmiana wyglądu po dialogu
#25 2009-12-07, 17:18(Ostatnia zmiana: 2009-12-07, 17:23)
A co do Gothic.EXE to ma taki rozmiar ze względu na to że są w nim zdekompilowane obrazki małe.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jak dotąd nie ma nic, co jest w stanie zdekompilować program tak, żeby dało się coś zrozumieć. Nie macie co się męczyć.

Zresztą, to i tak nielegalne - ale to i tak już chyba abandonware.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zmiana wyglądu po dialogu
#27 2009-12-07, 18:43(Ostatnia zmiana: 2009-12-07, 18:54)
Jak dotąd nie ma nic, co jest w stanie zdekompilować program tak, żeby dało się coś zrozumieć. Nie macie co się męczyć.

Zresztą, to i tak nielegalne - ale to i tak już chyba abandonware.
Też tak myślałem dopóki nie zobaczyłem tego shouta orca o napotkanych w silniku "zdefiniowanych tych samych funkcjach". Zresztą, skoro nikt nie ma konkretnych propozycji jak podejrzeć podobne dane, porzućmy ten temat i wróćmy do zastanowienia się jak można dokonać dynamicznie transformacji bohatera w orka.

EDIT: Wiedziałem że gdzieś to już kiedyś było! przekopałem się przez kilkanaście stron w pytaniach i problemach nt. Skryptów i znalazłem, niestety wtedy Xardas17 napisał tylko żeby właśnie zobaczyć jak zrobiono to w skryptach przemian, a ten który miał tego poszukać tylko podziękował i nic więcej nie napisał :(  - http://themodders.org/index.php?showtopic=4437.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry