Pierścień zmieniający postać 4631 2

O temacie

Autor Dasen

Zaczęty 22.11.2008 roku

Wyświetleń 4631

Odpowiedzi 2

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
jestem w trakcie tworzenia moda, w którym kierujemy orkiem (ale spoiler :lol2: ). postać gracza-orka działa, npc działają, ogólnie wszystko ładnie gra. aby trochę ubarwić moda, postanowiłem dodać pierścień, który przemienia gracza w człowieka. stworzyłem zatem taki skrypt:
instance Ring_TrfHuman(C_Item)
{
name = NAME_Ring;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;

value = 1500;

visual = "ItMi_Ring_01.3ds";

visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_Ring_TrfHuman;
on_unequip = UnEquip_Ring_TrfHuman;

description = " Pierścień przemiany w człowieka";
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = "Ten pierścien sprawi,";
TEXT[2] = "że stanę się człowiekiem!";
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_Ring_TrfHuman()
{
Mdl_SetVisual (hero,"HUMANS.MDS");
Mdl_SetVisualBody (hero,"hum_body_Naked0", 4, 1, "Hum_Head_Pony", 9, 0, -1);
};

FUNC VOID UnEquip_Ring_TrfHuman()
{
Mdl_SetVisual (hero, "Orc.mds");
Mdl_SetVisualBody (hero, "Orc_BodyScout",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

podczas kompilacji nie wywala żadnych błędów. jednak, gdy próbuję założyć ten pierścień, gothic wyrzuca błąd, który w zspy odnotowany jest taką linijką:
02:08 Fault: 0 D:   zModel(zCModelAni::LoadMDM): the file's node-hierarchy is incompatible to 'meshAndTree';applied mesh and mds-'meshAndTree' entry need to have exactly the same hierachy => adjust them .... <zError.cpp,#477>
dodam, że orkowe pancerze stworzyłem na podobnej zasadzie, i działają świetnie:
INSTANCE ORC_ARMOR_L(C_Item)
{
name = "Pancerz orka wojownika";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 5;
protection [PROT_FIRE] = 25;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = protection [PROT_EDGE] * ARMOR_VALUE_MULTIPLIER;

wear = WEAR_TORSO;
ownerGuild = GIL_NONE;

on_equip = Equip_OrcArmorL;
on_unequip = UnEquip_OrcArmorL;

material = MAT_LEATHER;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_OrcArmorL()
{
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

FUNC VOID UnEquip_OrcArmorL()
{
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyScout",DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

czy ktoś mógłby mi pomóc?
 

Xardas17

Xardas17

Użytkownicy
-
posty87
Propsy5
  • Użytkownicy
  • -
Juz objesnie dlaczego tak jest

Prubujesz dokonać czegoś nie wwykonalnego to tak jakby bezi był scierwojadem i nagle przemieniasz mu cały ciąg MDS w inną istote

juz powiem co rozumie za pomocą ciagu

Ork ma więcej bipedów i mniez ZSów niż człowiek
Przemieniajac pancerze nie ma problemu ale gdy nagle kazujesz zmienić cały model ciała gothic ciągle pamięta ze bezi ma ciało kuluczowe orka(orc_BodyScout) zmieniajac to na (hum_body_Naked0) powstaje wewnetrzny bład uzyj skryptu przemiany ( czar) tak jak robiono czar dla przemiany w inną istote

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
dzięki, już spróbuję :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry