No więc zrobiłem swoją pierwszą animację dla orka(jedzenie), wpisałem ją do .mds'a bazując na odpowiedniku u ludzi i podczas kompilowania w Sourcerze wyskoczył błąd:
Ma być tak, że od klatki 1 do 25 przedmiot jest w ręce, w klatce 25 znika, a koleś zaczyna mleć mordą i w klatkach 26-50 odkłada rękę.
Mój .mds wygląda tak(.asc nazywa się "ORC_EatFood"):
[codebox]// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Generic Food (Apple, Mushroom)
ani ("t_Food_Stand_2_S0" 1 "s_Food_S0" 0.1 0.0 M. "ORC_EatFood.asc" F 1 24)
{
*eventTag (1 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
}
ani ("s_Food_S0" 1 "s_Food_S0" 0.0 0.0 M. "ORC_EatFood.asc" F 25 25)
ani ("t_Food_Random_1" 2 "" 0.1 0.1 M. "ORC_EatFood.asc" F 26 50)
{
*eventMMStartAni (25 "T_EAT")
*eventSFX (25 "Eat_Apple" R:1000)
}
ani ("t_Food_Random_2" 2 "" 0.1 0.1 M. "ORC_EatFood.asc" F 50 50)
ani ("t_Food_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.2 M. "ORC_EatFood.asc" F 50 50)
{
*eventMMStartAni (50 "T_EAT")
*eventSFX (50 "Eat_Apple" R:1000)
*eventTag (50 "DEF_DESTROY_ITEM")
}
[/codebox]
Co muszę w nim zmienić?
A może źle zapisałem animację? Wiem, że zapisałem ją jako .asc, wybierając "Export animation". Frame'sy ustawiłem
tak.