MDS - problem z dodaniem nowej animacji 4595 12

O temacie

Autor krupam

Zaczęty 27.11.2009 roku

Wyświetleń 4595

Odpowiedzi 12

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No więc zrobiłem swoją pierwszą animację dla orka(jedzenie), wpisałem ją do .mds'a bazując na odpowiedniku u ludzi i podczas kompilowania w Sourcerze wyskoczył błąd:

Ma być tak, że od klatki 1 do 25 przedmiot jest w ręce, w klatce 25 znika, a koleś zaczyna mleć mordą i w klatkach 26-50 odkłada rękę.

Mój .mds wygląda tak(.asc nazywa się "ORC_EatFood"):
[codebox]// ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Generic Food (Apple, Mushroom)

   ani         ("t_Food_Stand_2_S0"      1   "s_Food_S0"      0.1   0.0   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   1   24)
   {
      *eventTag   (1   "DEF_INSERT_ITEM"   "ZS_LEFTHAND")
   }
   ani         ("s_Food_S0"            1   "s_Food_S0"      0.0   0.0   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   25   25)
   ani         ("t_Food_Random_1"         2   ""            0.1   0.1   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   26   50)
   {
      *eventMMStartAni   (25   "T_EAT")
      *eventSFX         (25   "Eat_Apple"   R:1000)
   }
   ani         ("t_Food_Random_2"         2   ""            0.1   0.1   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   50   50)
   ani         ("t_Food_S0_2_Stand"      1   ""            0.0   0.2   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   50   50)
   {
      *eventMMStartAni    (50   "T_EAT")
      *eventSFX         (50   "Eat_Apple"   R:1000)
      *eventTag         (50   "DEF_DESTROY_ITEM")
   }
[/codebox]
Co muszę w nim zmienić?

A może źle zapisałem animację? Wiem, że zapisałem ją jako .asc, wybierając "Export animation". Frame'sy ustawiłem tak.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
masz tam zle napisane poczontek animacji i konec nieviem jaka dluga ta animacja ale jak masz animacje  od 1 do 26 to co ma robicz na 50 jezeli jej tam niema
- moze zle zalapalem co v tym exporcie ale ten error mialem i wiem co to znaczy
 


maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Na pewno trzeba zacząć coś w stylu:
Cytuj
Model ("Orc")
{
ale nie bardzo znam się na animacjach i nie jestem pewien.
 
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ja myszle ze najlepiej to zkopiovacz czensc mds (jedzenie) z HUMANS.mds a potem dodacz to do orc.mds i zn´mienicz nazve i vartosczy animacji
 


jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam bardzo podobny problem ,a właściwie ten sam.A to raczej nic nie da bo gothic ma walnięte MDS-y.70% oryginalnych MDS-ów nie działa po zmianie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
to interesujonce bo ja moduje gothic 1 i duale dzialaja , tarcze dzialaja a to przeciesz novy med i jest sporo dluszy
 


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

MDS - problem z dodaniem nowej animacji
#6 2009-12-02, 22:46(Ostatnia zmiana: 2009-12-02, 23:12)
Cytuj
Mam bardzo podobny problem ,a właściwie ten sam.A to raczej nic nie da bo gothic ma walnięte MDS-y.70% oryginalnych MDS-ów nie działa po zmianie.
o.O

To Wy edytujecie orginalne MDSy Gothica?
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
nie, ale ich kopie owszem.A co??

Zkirtaem: Tworzenie nowych robi mniej błędów, nie wiem, jak z kopiowaniem, bo w życiu tak nie robiłem - prościej stworzyć własny, bardziej wyraźnie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

MDS - problem z dodaniem nowej animacji
#8 2009-12-03, 16:58(Ostatnia zmiana: 2009-12-03, 17:00)
hmm no chyba on tak, ale jak chce dacz temu orovi mds jedziena to lepiej nech popatrzy do originalu i z tego logiczne pojmie co niedziala a jezeli zna angielski to by na piervszi rzut okiem viedzial kdzie jest zle vpisane a nieczekal by az mu ktosz napisze MDS i mu go vyszle  :lol2:
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Hmm, tylko sze skoro my użyvamy kopii originalnych skryptóv Gothica to povinny być same w sobie pravidłove, a jednak nie działają navet jeśli nic w nich nie zmieniamy. Czy to możlive że Sourcer je źle vypakovuje?

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ne
ja tez myszlalem ale ten error oznaca - neviem jak to poviedziecz
troche sie rozpisze : on vlasczivie oznacza to ze jak masz animacje dluga np 50 sekund i do mds napiszesz to
Cytuj
("s_Food_S0"            1   "s_Food_S0"      0.0   0.0   M.   "ORC_EatFood.asc"      F   1   60)
to jest zle bo vkoncu napiszalesz v MDS ze ma bycz przegrana od 1 do 60 sekundy a animka tyle niema
- mnie sie to stalo przi boji s mieczem a ten eroor dla tego ze animki jednorencznego miecza maja ta sama nazve. i
Jak mialem mds drugiego stopnia valki i animki piervszego to spovodovalo error dlatego ze animki piervzego stopnia mali trvane np. : od 1 do 17 i mds walki drukiego stopnia mial zapisane ze trvaja od 17 do 23 :lol2:
 


krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki wam. Zwłaszcza markK'owi.
Tera działa, ale animacja trochę sztywna jest, ale to już sam zmienię.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
nIEMA ZA CO  :P
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry