Błąd skryptu 4750 9

O temacie

Autor Agrael

Zaczęty 24.11.2009 roku

Wyświetleń 4750

Odpowiedzi 9

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy

Agrael

Błąd skryptu
2009-11-24, 13:49(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 16:09)
Elo mam problem ze skryptem miecza runicznego:

PALSWORD ItMw_1H_MieczRuniczny_03 (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = WEAR_EFFECT
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};




To przez to że nie było tego?:*********************************************





poradnik wzięty z youtube:Gothic - Przygoda z Moddingiem - Skrypt Miecza ognistego(ognistego miecza)


jeszcze jedno jak włąączyłem gre i dałem na nową gre to pisało: U:Par Unexpected End of File. (line 1979)

:PPPP
 


Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy

Agrael

Błąd skryptu
#2 2009-11-25, 13:45(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 16:09)
Na początku zamiast "PALSWORD" MUSI być "instance".

Jest jeszcze jeden błąd, po "wear = WEAR_EFFECT" brakuje ";"

zmieniłem małą rzecz w skrypcie:

PALSWORD Itar_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = WEAR_EFFECT
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
tylko zamiast itmw dałem itar+cos usunełem takie jak_h3 itp w kodzie

a i dałem ten stary skrypt i ten dalem to i wpisalem instance i te ; ale nadal to samo
 


Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
W tej wersji którą teraz pokazałeś nadal nie ma poprawionych błędów. Poza tym pamiętaj o używaniu tagów [ code], teraz sam je dodam.

zrobilem to co kazałeś ale nic nie wyszło:P

albo cos nie tak albo to przez stary skrypt którym się bawiłem
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
ale dzieci
instance Itar_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = "WEAR_EFFECT";
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
nie pamiętam czy ma być wear = "WEAR_EFFECT"; czy wear = WEAR_EFFECT;
 

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
ale dzieci
instance Itar_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = "WEAR_EFFECT";
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
nie pamiętam czy ma być wear = "WEAR_EFFECT"; czy wear = WEAR_EFFECT;
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP teraz mi sie pojawia to:P

U:PAR:Expected #msgote author=jono link=topic=7874.msg71910#msg71910 date=1259174845]ale dzieci
instance Itar_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = "WEAR_EFFECT";
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
nie pamiętam czy ma być wear = "WEAR_EFFECT"; czy wear = WEAR_EFFECT;[/quote]
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP teraz mi sie pojawia to:P

U:PAR:Expected =#msgote author=jono link=topic=7874.msg71910#msg71910 date=1259174845]ale dzieci
instance Itar_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2H_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_Blessed_1H_3;

damageTotal = Damage_Blessed_1H_3;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  Range_Blessed_1H_3;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_Blessed_1H_3;
visual = "ItMw_1H_Blessed_03.3DS";
wear = "WEAR_EFFECT";
effect = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
nie pamiętam czy ma być wear = "WEAR_EFFECT"; czy wear = WEAR_EFFECT;[/quote]
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP teraz mi sie pojawia to:P

U:PAR:Expected (line 125)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Błąd skryptu
#7 2009-11-25, 20:04(Ostatnia zmiana: 2009-11-25, 20:05)
ale dzieci
nie pamiętam czy ma być wear = "WEAR_EFFECT"; czy wear = WEAR_EFFECT;
Gdybyś czytał uważnie zauważyłbyś że już napisałem o tym błędzie, Agrael twierdz że już to poprawił.

Co do tego komunikatu błędu, coś jest nie tak, twój skrypt nie ma 125 linii. Albo chodzi o jakiś inny, albo stanowi on część czegoś większego, wtedy musisz pokazać która to konkretnie linijka.

Agrael

Agrael

Użytkownicy
posty85
  • Użytkownicy
Gdybyś czytał uważnie zauważyłbyś że już napisałem o tym błędzie, Agrael twierdz że już to poprawił.

Co do tego komunikatu błędu, coś jest nie tak, twój skrypt nie ma 125 linii. Albo chodzi o jakiś inny, albo stanowi on część czegoś większego, wtedy musisz pokazać która to konkretnie linijka.

no elo znalazłem bląd w kodzie i podczas naprawiania skryptu błąd jeszcze był w swd_h/miecze jednoreczne i dwureczne.

skrypt do pokazania:

INSTANCE ItMw_1h_PALSWORD_MieczRuniczny (C_Item)
{
name = "Miecz Runiczny";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_BauAxe;

damageTotal  = Damage_BauAxe;
damagetype = DAM_FIRE;
range =  RANGE_BauAxe;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_BauAxe;
visual = "Itmw_007_1h_sickle_01.3DS";
 wear =  WEAR_EFFECT;
 effect  = "SPELLFX_FIRESWORD";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
// *****************************************************

ale mam problem malutki xD

zrobił mi się śierp runiczny xD
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
No to znajdź inny model i wpisz w visual, taki problem? Chyba że to był "problem retoryczny", to przepraszam.
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry