Brak SDK Risen 12277 24

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 20.11.2009 roku

Wyświetleń 12277

Odpowiedzi 24

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Odpisał bym coś na twojego posta ale nie będę się zniżał do twojego poziomu...normalnie żal :P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Brak SDK Risen
#21 2009-12-19, 22:07(Ostatnia zmiana: 2009-12-20, 09:48)
A jak można konstruktywnie dyskutować z człowiekiem, który operuje jakimiś propagandowymi banialukami próbującymi tłumaczyć niekompetencje piranii? Skąd w ogóle te informacje, że "wina joowoodu", z idiotycznych for dyskusyjnych gdzie sami fani próbowali sobie usprawiedliwić tą porażkę? Winę za jakość produktu ponosi jego bezpośredni twórca a nie wydawca czy inne podmioty. Pirania w przypadku gothic 3 wykazała się brakiem kompetencji i wyobraźni, gdyż produkt jest spieprzony z każdej możliwej strony i niby na jakiej podstawie można to usprawiedliwić zrzucając tym samym winę na dystrybutora? Od kiedy to wydawca ma ponosić winę nie będąc nawet podwykonawcą projektu? Chyba śmiesz sobie żartować.

Cytuj
,Przecież zostali zmuszeni do oddania Gothica tym psom z JW

Wymagasz dyskusji na poziomie samemu operując inwektywami nie mając ku temu żadnych podstaw. Przede wszystkim nikt nikogo do niczego nie zmuszał; to pirania dobrowolnie podpisała umowę z joowood, tym samym zrzekając się zapewne praw majątkowych do marki Gothic. Mogą mieć pretensje co najwyżej do siebie, za głupotę się płaci. Wydawnictwo to nie jest instytucja charytatywna i skoro wykonawca (PB) nie wywiązał się z umowy to nie widzę podstaw dlaczego właściciel marki ma inwestować kolejne pieniądze w czyjeś partactwo.
Rozumiem, że to trudne do zrozumienia dla nastolatków, osób które nie mają pojęcia o biznesie i zarabianiu pieniędzy ale nie popadajmy w infantylne skrajności.

Cytuj
PB zależało aby ich gry były w miarę bez błędów

Czy ty w ogóle czytasz co piszesz? Cały silnik gry jest cholernie niestabilny, dziurawy a dodatkowo źle zoptymalizowany (g2) a ty tu mówisz o poprawnym działaniu. Pod jakim względem?
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Brak SDK Risen
#22 2009-12-22, 14:00(Ostatnia zmiana: 2009-12-22, 14:06)
To prawda, akurat pod względem stabilności Gothic już od samego początku prezentował wyjątkowo niski poziom. O ile grafika była dobra, to min. toporne działanie bohatera, przechodzenie przez ściany, skaczące animacje, wyrzucanie do windowsa i nie zauważanie własnych plików, które ciągle były na dysku nie świadczy o dopracowaniu silnika.
Tak samo w przypadku fabuły i świata. Piranie nigdy nie potrafili stworzyć w 100% tego, co zapowiadali. Już w przypadku pierwszej części Gothica spartaczyli robotę. Zapowiadali gigantyczny świat, wielkością przypominający te z TES oraz multum questów. Niestety, skończyło się to na odizolowanej Górniczej Dolinie, otoczonej magiczną barierą. Questy też, niestety, ucierpiały. Dobrym przykładem jest obóz Quentina, którego questy zostały wycięte z Gothica, a jego obecna rola polega na zabijaniu wszystkiego, co się rusza.
Tak naprawdę G1 uratowała dobra fabuła i klimat.
Podobnie też było w przypadku Gothica 3. Piranie chyba zawsze chciały zrobić coś wielkości świata w TES, jednak ani razu im się to nie udało. Co się dziwić, skoro w TES1-2 było wszystko praktycznie płaskie, zaś w 3 już mogli tworzyć świat od podstaw we własnym edytorze, do tego z o wiele lepszym teksturowaniem, podczas gdy Gothic oferował, co prawda, dość szczegółowy świat, jednak tworzony od podstaw w tnącym się 3ds maxie, do tego z kiepskim teksturowaniem, który nie dawał możliwości tworzenia "łagodnych przejść" tekstur.
Myrtana też miała być o wiele większa, do tego miała mieć więcej questów i tak dalej. Stara śpiewka. Oczywiście świat znowu drastycznie zmniejszono, co widać, kiedy ogląda się mapkę świata obecną, a tą, którą dali przed premierą gry. Do tego znowu spieprzyli optymalizację gry. O ile można by ostatecznie wmówić, że obecny stan techniczny Gothica 3 jest spowodowany presją, to już nie ma sensu opowiadanie głupot, że fabuła, która w G3 była żałosna, też była winą Jowood.

Zresztą, Risen też jest zrobiony na odwal. Może i świat ładny, a system walki też dobry. Jednak fabuła jest kiepska i wyraźnie próbuje wmówić, że jest kontynuacją G3. Questów też jest wyjątkowo mało, gdyż od 2 rozdziału gra się skupia na wątku głównym. Grafika to już temat do dyskusji. Choć osobiście uważam, że spierdolili na całej linii. Z początku wyglądało to mrocznie, ładnie. Jednak z czasem zrobili z tego jakieś połączenie G2 oraz Fable.
Powiedzmy sobie prawdę; Piranha robi gry na odwal, byle tylko zdobyć trochę kasy.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
mam jeden sprzeciv
Cytuj
Questy też, niestety, ucierpiały. Dobrym przykładem jest obóz Quentina, którego questy zostały wycięte z Gothica, a jego obecna rola polega na zabijaniu wszystkiego, co się rusza.
nasza czesko-slovakca strona zrobila interwiev z mikem miesac temu i podano pytanie na ten oboz

....
Cytuj
Gothicz.net: What were your intensions with the bandit camp near the troll's canyon in G1?
Mike: It should have increased the variety of opponents. You were always fighting against monsters, so I thouhgt it would be nice to fight against some bandits as well. Moreover, the whole new camp intenal comflct came too short imho and I thought there should be independent bandits who do not give a damn about what Lee says. Applying a quest to it would have been nice, though.
 




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry