Problem z Kerraxem 14948 29

O temacie

Autor

Zaczęty 7.08.2009 roku

Wyświetleń 14948

Odpowiedzi 29


muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
A jest coś takiego do maxa 10 (bo mam wszystkie pliki i niezależnie co importuję i tak mam błędy)?
 


muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
To troszkę wrednie - już się przyzwyczaiłem do wersji 2010, no cóż, mod bez zbroi nowych też może być ciekawy
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Problem z Kerraxem
#24 2009-08-23, 17:14(Ostatnia zmiana: 2009-08-23, 18:22)
Nie przesadzaj muttley. Kerrax nie był robiony do wersji 10.

EDIT
@down
Każdemu zdarza się pomylić :|

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
KrxImpExp-max2010-x86-Jun-07-2009.exe

To nie jest to xD?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Avallach odśwież ten link, też chce sobie pobrać a wyskakuje że nie ma takiej strony
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z Kerraxem
#27 2009-08-24, 08:50(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 09:04)
Niemożliwe, link jest świeżutki i działa, właśnie sprawdziłem ale od razu zauważyłem że przez pomyłkę dałem link do innef wersji.
Link od razu do pobrania:
http://www.worldofgothic.de/download.php?id=874
Inny zapasowy link (wybierz drugi plik z listy):
http://www.worldofgothic.de/dl/download_308.htm
Spróbuj jeszcze raz a jak linki dalej nie działają to sam wejdź na WoG > Downloads > Gothic II > Editing > ASCII Im- und Export-Plugin für 3DSMax (neu)
Ja wcześniej miałem zainstalowany "3DS Im- und Export-Plugin für 3DSMax" który miał niedziałającą funkcję importu ASC, teraz wszystko działa. Na niektórych zbrojach a G2 kostki szkieletu są strasznie duże względem samej szaty, tak że jej w ogóle nie widać pod nimi, ale zawsze można wyłączyć ich widoczność w warstwach.

Przy okazji zadam takie trzy n00bowate pytania, ale w końcu jestem w 3DStudio początkujący. Na początku model szaty jest szary i półprzezroczysty jak nadać mu normalny wygląd (rozumiem że ma to wpływ na samo modelowanie)? Czy wystarczy że coś sobie do niego dokleję (np kaptur) i bez żadnych modyfikacji szkieletu gra będzie prawidłowo animowała postać? Wreszcie najgłupsze pytanie, jak się łączy warstwy?

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Problem z Kerraxem
#28 2009-08-24, 11:37(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 11:38)
Dobra muttley powiedział mi żeby wkleić to do nowej karty, działa, tyle żen ie ma do maxa 7 ;p  

Co do kaptura to powinno działać :P
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Problem z Kerraxem
#29 2009-08-24, 11:48(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 12:14)
Cytat: wowoz link=topic=6768.msg62437#msg62437 date=Aug 24 2009, 11:37 AM\'
Dobra muttley powiedział mi żeby wkleić to do nowej karty, działa, tyle żen ie ma do maxa 7 ;p
Ja mam 3D Studio Max 7 no i mi jakoś działa :P  . Spróbuj chociaż. Ten link który podałem ci dwa posty temu był zły, dopiero potem zauważyłem pomyłkę. Kliknij któryś z dwóch w moim poprzednim poście, np
http://www.worldofgothic.de/dl/download_308.htm
Aha, faktycznie niektóre linki trzeba kopiować i otwierać w nowej karcie, to wina jakiegoś dziwnego zapezpieczenia na WoG-u które sprawdza stronę z której tam wchodzisz.
Aha, jeśli będziesz miał jak ja zainstalowane dwie wersje pluginów, to pilnuj żeby importować pliki za pomocą menu file > import.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry