Sprawy związane z Forum 906489 2604

O temacie

Autor Thoro

Zaczęty 29.01.2008 roku

Wyświetleń 906489

Odpowiedzi 2604

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Sprawy związane z Forum
#280 2012-06-16, 20:54(Ostatnia zmiana: 2012-06-16, 20:54)
Wszedłem na forum kiedy gra polska i napisałem posta dostanę za to warna?  :pokerface:


Zębacz

Zębacz

Użytkownicy
posty101
Propsy54
  • Użytkownicy
Dalej nie wiem za co dostałem bana :C, powie mi ktoś za co dokładnie?
 
Zębacz pasiasty, zębacz smugowy (Anarhichas lupus) – gatunek słonowodnej ryby okoniokształtnej z rodziny zębaczowatych.

 Osiąga do 150 cm długości, maksymalna odnotowana masa ciała wynosi 23,6 kg.  Ubarwienie zmienne, szarozielone, czarne lub rdzawobrązowe. W poprzek  ciała przebiega 10-15 ciemnych pasów zachodzących na płetwę grzbietową.

  Ryba o bardzo mocnych szczękach i zębach. Nie jest agresywna. Groźnie wyglądające zęby służą zębaczom do rozłupywania jeżowców, skorup twardych ślimaków, krabów i innych podobnych składników ich pożywienia.

  Po wewnętrznym zapłodnieniu samica składa ikrę na dnie. Samiec broni złożonej ikry do wylęgu larw. Poza okresem rozrodu przebywają samotnie.

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Sprawy związane z Forum
#283 2012-06-17, 10:31(Ostatnia zmiana: 2012-06-17, 10:33)
Dlaczego pod logo Facebooka pisze
Cytuj
recv()
? To jakiś błąd?

EDIT: Już zniknęło. Pewnie się coś nie doczytało.  :D
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Proszę nie traktować tego, jako spamu, ale jako prośbe. Były nagrody za prace graficzne, czapki pajaca. Czy można by było wprowadzić nową nagrodę, a mianowicie "suchy suchar"? Chętnie bym wziął udział w takich zmaganiach(chociaż wiem, iż to wydłuży okres oczekiwania na odzyskanie dostępu do SB).
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Nie widzę problemu czemu Luk ma nie mieć dostępu do SB.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"suchy suchar"
Jak już to "Złoty suchar".
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
"suchy suchar"
Jak już to "Złoty suchar".
A nie lepiej "człowiek toster"? :F
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Może być człowiek toster. Można przyznać np. za uznanie TM za dziedzictwo polskiej kultury.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Aztek, jedno pytanie, gdzie?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Sprawy związane z Forum
#292 2012-06-21, 12:39(Ostatnia zmiana: 2012-06-21, 13:01)
Białe kruki
Skoro pisanie o modyfikacji, w jej temacie, interpretujesz jako spam, to nie mogę się kłócić.
@Down, napisałem że nie mogę się kłócić, może ja i idiota, ale z przywódcą RBT nie mam zamiaru zadzierać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więcej było tam zaczepek w stronę jej autora (i odwrotnie), niż faktycznych wartościowych informacji :ok:
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Pytanie mnie gnębi od dłuższego czasu. Kim jest grupa: aurora
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
robia cos tam na udk czy czyms takim
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Sprawy związane z Forum
#297 2012-06-22, 00:38(Ostatnia zmiana: 2012-06-22, 13:48)
Kim jest grupa: aurora
Aurora (łac. Aurora, gr. Ἠώς Ēṓs, pol. Jutrzenka, ‘zorza’) – w mitologii rzymskiej bogini zorzy porannej, brzasku i świtu (poranku). Imieniem bogini nazwano jedną z planetoid – 94 Aurora oraz rosyjski krążownik Floty Bałtyckiej – Aurora
Pytanie brzmiało kim jest (grupa) Aurora, nie czym jest Aurora :ok:

Avallach, zwalniam cię. Nie znajdziesz już pracy w tym mieście


Powiem tak: Zarówno ja jak i Marek zaczęliśmy mieć problemy w szkole, oceny ofc trza było poprawić co odsunęło chwilowo Aurore na dalszy tor :D
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Powiem tak: Zarówno ja jak i Marek zaczęliśmy mieć problemy w szkole, oceny ofc trza było poprawić co odsunęło chwilowo Aurore na dalszy tor  
to po co wam grupa skoro dopiero macie robic? nie mogliscie przeczekac do czasu jasnej sutyacji, np. wakacje (o ile u marka w slowacji tez takie istnieja)?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Sprawy związane z Forum
#299 2012-07-22, 22:59(Ostatnia zmiana: 2012-07-22, 22:59)


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry