Prace 3D 746225 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 746225

Odpowiedzi 3194

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dwaj bułka dowal mu jeszcze : p
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nie lubicie Warhammera, cóż... są ludzie którym się on podoba. Co do rendererowania... renderer renderuje, a nie ja... ja mogę tylko wybierać spośród rendererów i zmieniać im parametry. Miałem do wyboru dwa renderery realtime'owe w Mayi. Wybrałem ten lepszy, a to, że algorytmy SSAO nie są idealne... Nie chciało mi się implementować własnych, wybacz. Jak będę miał wolny czas, to postaram się rozpracować mental-ray'a. Obecnie czasu nie mam, bo zapierdol na uczelni z projektami - wyrenderowałem jak mogłem. Zależało mi na showcasie modelowania a nie renderowania.

A co do tego, że wygląda przeciętnie - chuj ci w dupę Bułkowski :F. Nie widziałem na tym forum żadnego modelu Hard surface z podobną ilością detalu. Ja wiem, że cokolwiek wymodeluje to chujowe... chyba jeszcze nie było modelu, który by się wam spodobał. Chyba, że masz na myśli przeciętny poziom prac z chociażby polycounta - i will take that.

@Elvans
Spierdalaj :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
A co do tego, że wygląda przeciętnie - chuj ci w dupę Bułkowski . Nie widziałem na tym forum żadnego modelu Hard surface z podobną ilością detalu.
Traktujesz ilość detalu jako jeden z wyznaczników jakości? Pracochłonności wykonania owszem, ale nie zawsze więcej podobnej skali elementów oznacza bardziej estetyczny efekt. 
Nie jestem pewien wypowiedzi komentującej który aspekt pracy oczekiwałeś.
Jeśli siatkę, to nie możemy, bo jej nie pokazałeś. W każdym razie po cieniowaniu powierzchni nie widać żadnych błędów w niej.
Jeśli render (już wiemy że nie), to już napisaliśmy - nie jest najlepszy, zwłaszcza dziwne SSAO psuje efekt.
Moglibyśmy ocenić tekstury - gdyby jakieś były. 
Jeśli concept, to jest to głównie kwestia gustu, ale mam trochę swoich osobistych uwag właśnie na temat ilości detalu. Widziałem dużo ciekawsze mechy - mi takie proporcje i gęste upakowanie coraz to kolejnych elementów się nie podobają. Lubię widzieć w obiektach hierarchię i rezultat jakichś spójnych intencji. "To składa się z tego i tego, z kolei to z tego i tego" itd w formie drzewka. Tutaj mamy napakowane raczej "dużo wszystkiego na raz". Brakuje podziału na duże, ważne elementy oraz będące ich częściami małe, bardziej kosmetyczne detale. Oko trochę się gubi, nie znajduje wystarczająco wyrazistej struktury. Mamy coś, coś co ma dużo elementów, a żeby dostrzec i wyodrębnić od siebie główne logiczne części tego czegoś (nogi, tors, głowa, ręce) musimy się przyjrzeć i chwilę zastanowić. Dochodzą kwestie praktyczne - ani to humanoid, ani pojazd. Nie wydaje mi się żeby mógł się skutecznie poruszać z takimi kończynami.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Av gadasz sensowniej, ale i tak jestem niepocieszony :C
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Mieciu tak powinieneś mechować
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=93589
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Cytuj
Nie widziałem na tym forum żadnego modelu Hard surface z podobną ilością detalu.
Oh, celujesz tak wysoko :3


Nie traktuj mnie jak hejtera, bo totalnie nie zależy mi ani na tym, żebyś zrobił to dobrze, ani tym bardziej na tym, że robisz to źle.
Ot, pierdolenie z dupy. Po prostu usprawiedliwienia wypisz sobie na kartce i połóż na biurku, bo nikogo innego niż ciebie one totalnie nie obchodzą.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Myślałem, że przez użytkowników tego forum byłem oceniany trochę w porównaniu do reszty tego co tutaj jest postowane. W takim kontekście określenie mojej pracy jako "przeciętnej" wydało mi się krzywdzące - stąd mój buldupy
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#3067 2014-04-09, 17:07(Ostatnia zmiana: 2014-04-09, 17:25)
Nie odpisuję ludziom których prace nie osiągają pewnego poziomu :D Oceniając ją jako przeciętną, myślałem o niej tak, jakbyś ją pokazał gdzieś na jakimś polycountcie wśród innych tego typu pracek. Jeśli oceniać ją pod poziom tego forum, to tak, jest zajebista, ale takie myślenia nie prowadzi do niczego :D

A styl warhammera jest świetny, ale jedną z ich mocnych stron jest kolorystyka, bez tekstur już nie są takie mega :D
 

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Zawsze lubiłem to forum, głównie za to, że ludzie są tu pomocni i zawsze dostawałem tu po dupie... Każda krytyka jest konstruktywna, ale nie rozczulają się dłużej ogólnie ładne są tu niektóre prace. Robociak Fartuess'a jest całkiem niczego sobie ;)

Ze swojej strony wrzucam taki render i pewnie znów się nie rozczaruję na Was i dostanę po dupie ;)


Pozdro ludziska, nie jedźcie po mnie za bardzo i 3mcie się tam!
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Buła
Dzięki, kamień z serca :D
@Kito
Zapewne sam już to zauważyłeś, ale kaptur jest gruby i wygląda jakby był czymś wypchany. Musis zrobić, żeby był cieńszy i popróbować z odpowiednim marszczeniem. Koszula - to samo. Przy obecnym marszczeniu wygląda jakby była obcisła i zrobiona z jakiegoś tworzywa sztucznego. Wydaje mi się, że to dlatego, że na bokach nie ma zmarszczeń, a na środku jest dużo drobnych. Piszę "wydaje" bo sam nie mam tego na tyle opanowanego, żeby mówić co jak masz robić :P. Co mi się podoba? Twarz jst zrobiona dobrze, zarost (wygląda na trochę za miękki, ale nie będę za to już krytykował). detale na ręce spoko, tylko nie widzę praktycznego powodu dlaczego te paski tam miały by być. no, ale to jest akurat normalne w branży :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Jak dla mnie model ma dziwne ustawienie rąk i kaptur tak jakby z betonu. Za to fajnie ci wyszła twarz.
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@theblues
Poza przygotowana do zriggowania, nie wiem co w tym dziwnego :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Te paski na ramionach chyba nie powinny być takie kanciaste. Zapomniałeś ustawić im smoothgroup? 
Ogólnie to jak napisał Fartuess. Kaptur zamiast być z pojedynczej warstwy płótna, przypomina wypełnioną czymś poduszkę. Po prostu wewnętrzne i zewnętrzne wymiary i kształty się nie zgadzają. Koszula powinna mieć zagniecenia raczej po bokach, a z przodu mieć słabsze. Przynajmniej mam wrażenie że wyglądałoby to naturalniej.

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Cóż dostosuję się do waszych rad ;) Dzięki za krytyki ziomy! Wiedziałem, że się nie zawiodę na Was! ^_^ :*
 

Valeyard

Valeyard

Użytkownicy
posty39
Propsy182
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
 

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Zimny

Prace 3D
#3075 2014-04-22, 12:23(Ostatnia zmiana: 2014-05-08, 19:52)
Witam, jest to moja pierwsza praca w tym temacie i równocześnie pierwszy model renderowany w Cycles Render,
więc miejcie wyrozumiałość. :D
Wszystko ma jakieś 70k tri (Ta, wiem że do "Gothiczka" to za dużo :lol:)


 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Elo!
Macie tu coś nowego ode mnie.
Tym razem krzyż celtycki.
Cycles Render, 8670 tri.
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Erlatch

Erlatch

Użytkownicy
Nędznik
posty60
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nędznik
Nóż:


Ref:

1104210 poly
 

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Zimny

Prace 3D
#3078 2014-07-07, 21:57(Ostatnia zmiana: 2014-07-09, 21:55)
Tak, Wiem że to powinno być w "Prace Game-Artowe"...  :pokerface:
Tri : 476

 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Gdyby nie ten zjebany Bump na ostrzu, wyglądało by fajnie Erlacht. Do tego ten okrągły uchwyt źle zrobiony/źle wygląda. (I to było do tego ostatniego screena. Dopiero po chwili zczaiłem że to refka, a nie aktualna praca :lol: :lol: )

Co do samego Twojego noża: 

Jak już robisz to bez tekstur, to przynajmniej zrób coś z tym jednolitym specularem. Na ostrzu powinien być większy, tak samo gloss zwiększony. Na reszcie materiałów zobacz w gogle: złoto i skóra. I próbuj dopasować taki sam poziom specular i gloss.

Cytuj
1104210 poly

Damn :D
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry