Prace 3D 1133721 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1133721

Odpowiedzi 3194

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Prace 3D
#2280 2012-05-06, 17:42(Ostatnia zmiana: 2012-05-06, 17:52)
Głowa Hi-Poly obywatela Altaira:

http://p3d.in/w19YG

Trochę Z-Brush (twarz), trochę 3Ds Max (ubranko), trochę Wings3D (wygładzenie do Hi-Poly).
Początkowo zacząłem robić na bitwę lecz Buła uświadomił mnie że to będzie klapa (ta bitwa) i dziś skończyłem.
Mam zamiar to oteksturować a jak będę miał czas zrobię jeszcze trochę Asasyna.
Na moim profilu w p3D.in jest także low-poly.Sądziłem że nie dokończę ale wziąłem się w garść i jest. A te sztylety źle p3d mi wyświetla jak pisałem już w innym temacie.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Czemu modelowałeś hi-poly z trójkątów? bo jak dla mnie to to jest calosc trojkaty, i MS na to dany
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Dawaj bo na forum nudno :D  . Ustawienia dla królika : oświetlam VrayLight (jako plane w oknie ) jako skyportal , 24 subdivs . Oświetlam tylko tym . Używam Adaptive DMC a filtra antialiasing Mitchell Netravali . Min subdivs 1 max 4 . Color mapping Reinhard 1 , 0,8 , 1 . Używam Irradiance map oraz light cache . Na tym renderze Irr jest na low a light cache na 500 - setke ustawiony , i wielkość sampa 0,02 ( dla próbnych renderów , ale potem zmniejsze bo widze takie kropki ) . No i ustawienia DMC sampler to : min samples 12 a global subdivs multiplier na 80 . To są ustawienia , a teraźnieszy render to : http://ifotos.pl/zobacz/Renderrjp_reaqhaa.jpg/ . Znacie może jakąś farme renderującą ?? . Bo mam z moim pokojem animacje która trwa 800 klatek i chciałbym to w 1920 na 1080 zna ktoś linka ?
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
postaram powiedzieć coś mądrego i brzmiącego profesjonalnie  :lol:  

"Materiałowi poduszki brak jest struktury."
Chyba faktury xD

Nie wiem. Angol mówił w jakimś video "structure" chociaż pewnie na polski to będzie faktura :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Update : 20 : 00
http://ifotos.pl/zobacz/Rendeyjpg_reaqwpw.jpg/
Render 28 min : 35 sek
Wszystkie parametry ulepszyłem i zrobiłem materiały na meble . Prosze o oceny :D
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb


Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Zmień te usrane field of view mówię.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Czemu modelowałeś hi-poly z trójkątów? bo jak dla mnie to to jest calosc trojkaty, i MS na to dany

To dlatego że ten model robiłem w jakości low-poly a póżniej wygładziłem.

@Avallach

Zmieniłem już jest publiczne.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prace 3D
#2289 2012-05-07, 19:27(Ostatnia zmiana: 2012-05-07, 19:39)
Krokodyla Ryba:



Ale detal zrobię od początku, bo można dużo lepiej.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A potrafisz zrobić żyrafo-niedźwiedzia? :D  Będę wdzięczny za render bo mi kumpel nie wierzy, że takie istnieją XD
 

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Dawaj bo na forum nudno :D  . Ustawienia dla królika : oświetlam VrayLight (jako plane w oknie ) jako skyportal , 24 subdivs . Oświetlam tylko tym . Używam Adaptive DMC a filtra antialiasing Mitchell Netravali . Min subdivs 1 max 4 . Color mapping Reinhard 1 , 0,8 , 1 . Używam Irradiance map oraz light cache . Na tym renderze Irr jest na low a light cache na 500 - setke ustawiony , i wielkość sampa 0,02 ( dla próbnych renderów , ale potem zmniejsze bo widze takie kropki ) . No i ustawienia DMC sampler to : min samples 12 a global subdivs multiplier na 80 . To są ustawienia , a teraźnieszy render to : http://ifotos.pl/zobacz/Renderrjp_reaqhaa.jpg/ . Znacie może jakąś farme renderującą ?? . Bo mam z moim pokojem animacje która trwa 800 klatek i chciałbym to w 1920 na 1080 zna ktoś linka ?


Użyj VraySun, albo Daylight System. Color Mapping - poczytaj o Linear WorkFlow w Vrayu. global subdivs multiplier ja zawsze daje na 1,0 i jest git. no i polecam aleso3d.com poczytać
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
A potrafisz zrobić żyrafo-niedźwiedzia? :D  Będę wdzięczny za render bo mi kumpel nie wierzy, że takie istnieją XD

A jednak istnieją  :D  

 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Niestety jest to żyrafo-niedźwiedzio-rekin. Tutaj chodzi wyłącznie o gatunek Ursus camelopardalis.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Coś co wykonałem w kilkanaście minut w szkole:

http://p3d.in/Xis9t
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Co to znaczy "medium poly" W sensie low poly tylko miałeś w dupie stosunek tri countu do faktycznej ilości detalu?

@KZW
Bardzo ładne, rzekłbym nawet, że niebrzydkie
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Jest: low-poly, medium-poly i hi-poly.
Czyli: mało poligonów, średnia ilość poligonów i wiele poligonów
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#2297 2012-05-08, 19:54(Ostatnia zmiana: 2012-05-08, 19:54)
No nie bardzo :D
Low poly może mieć kilka, kilkanaście tysięcy polygonów, a i tak bedzie low :D
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
No to ja... Już nie wiem, przez lata w mej głowie żyła błędna teoria?
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po prostu jeśli w ogóle zwracasz uwagę na siatkę i jej jakąkolwiek oszczędność, to jest to low-poly. Jeśli w ogóle jej nie wyświetlasz i tylko rzeźbisz kształty, to hi-poly. Gęstość siatki w low-poly różni się zależnie od zastosowania modelu (jego widoczność) i używanego silnika. Mniej tris samo w sobie nie oznacza od razu lepszej pracy ani na odwrót.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry