Life is Strange 2? 7423 24

O temacie

Autor Zireael

Zaczęty 19.05.2017 roku

Wyświetleń 7423

Odpowiedzi 24

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty175
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
eee jaram sie?
 
Pozdrawiam mame i tate

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Oby nie skopali.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciekawe czy ta sama główna bohaterka, bo jak tak, to się jaram w chuy <3
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Huj ci w dupę, przez ciebie idę grać w jedynkę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ciekawe czy ta sama główna bohaterka, bo jak tak, to się jaram w chuy <3
Ciężko by było. Historia z jedynki jest imho historią zamkniętą.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fartuess, historia niekoniecznie musi nadal rozgrywać się w mieście z jedynki. Można przenieść się do Seattle, z miasta, z którego pochodzi Maxi ;)
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Raczej chodzi mi o to, że to by odpowiadało na zbyt dużo niejasności, które właśnie budują to czym ta gra jest. Na przykład rozbiłoby to bardzo ciekawą hipotezę mówiącą, że

Spoiler
wydarzenia z jedynki to tak naprawdę fantazje głównej bohaterki o tym "co by było gdyby" i próbującej sobie emocjonalnie poradzić z utratą przyjaciółki. Wybór zakończenia oznacza wtedy czy bohaterka pogodzi się z prawdą,
 czy zamknie się w świecie fantazji i odetnie się od świata zewnętrznego (śmierć miasteczka i znajomych się tam znajdujących jest wtedy metaforyczna)


A gra jest właśnie pozostaje w głowie dlatego, bo takich hipotez nie da się ani potwierdzić, ani odrzucić.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Przed zagraniem w Life is Strange myślałem, że to gra dla nastolatek i... dobrze myślałem. Zdecydowanie wolę Dreamfalla, tutaj ta zabawa czasem jest tylko tak na dobrą sprawę bezsensownym dodatkiem. Gdyby zabawa czasem miała być ciekawsza, to powinna być możliwość nieuratowania Chloe podczas sceny w kiblu.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Teza typu "Undertale to gra dla dzieci". Niby tak, ale nie do końca.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabiosek, nie wydawaj opinii na temat gry jeżeli jej nie przejdziesz. Sam miałem myślenie jak Ty, które po przejściu jej się zmieniło. ;)
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Fabiosek, nie wydawaj opinii na temat gry jeżeli jej nie przejdziesz. Sam miałem myślenie jak Ty, które po przejściu jej się zmieniło. ;)

Przeszedłem pierwszy epizod, wydaję opinię, bo po przejściu pierwszego i zaczęciu kawałka drugiego sobie odpuściłem. Gry tego typu nie są dla mnie, dla mnie to gra dla nastolatek i nie powiedziałbym, że to gra dla facetów, co nie oznacza, że faceci nie mogą zagrać :)

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pierwszy epizod taki się wydaje, drugi jeszcze też. Od trzeciego zaczyna się magia ^^
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Możliwe, że oprócz 2 części powstaje prequel: https://imgur.com/a/0UGL0

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Mi akurat dwa pierwsze epizody najbardziej się podobały. Po wypruciu kilku setek demonów w Doomie można sobie zagrać w coś z zupełnie inną perspektywą :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104277

Czekałem do samego końca...

Prawdopodobnie też będą "dwie" części. O ile tak to można nazwać. CZęść z Chloe w roli głównej, będzie prequelem(Dodatkiem) ponieważ za tą część nie odpowiada studio które robiło pierwszą. A to Dontnod zapowiedział life is strange 2. Może i moje marzenie się spełni i zobaczymy sequel z Max w roli głównej! <3

JARAM SIĘ, Jaram się jak głupi
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty175
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Przed zagraniem w Life is Strange myślałem, że to gra dla nastolatek i... dobrze myślałem. Zdecydowanie wolę Dreamfalla, tutaj ta zabawa czasem jest tylko tak na dobrą sprawę bezsensownym dodatkiem. Gdyby zabawa czasem miała być ciekawsza, to powinna być możliwość nieuratowania Chloe podczas sceny w kiblu.

Ja też myślałem, że to gra dla nastolatek. Tak trochę sobie plułem w brodę, że kasę na to wydałem, ale jak nagle ruszyła fabuła to szczerze się zdziwiłem pozytywnie.
 
Pozdrawiam mame i tate

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Life is Strange to wersja softcore Madoki :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Fartuess  Jak tam ci się podobała jedynka LiS? :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry