Gothicowe Prace 39604 75

O temacie

Autor Jakub91

Zaczęty 6.01.2016 roku

Wyświetleń 39604

Odpowiedzi 75

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ładnie. Nawet za ładnie do gothica :D

Może graficy by kupą odnowili zbroje z gothica? :F
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Gryzło by się to z teksturami otoczenia :F Props za pancerz
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy

zmajcek

Gothicowe Prace
#42 2016-07-05, 23:55(Ostatnia zmiana: 2016-07-06, 00:05)
https://www.youtube.com/watch?v=ZqO6jaLnhl8


Ostatnio zrobiłem kilka assetów do Gothic 2. Planuje zrobić mały mod/świat do gry z tymi właśnie modelami. Oczywiście jak starczy mi cierpliwości i czasu :)
Pomieszczenia posiadają działające portale. (przynajmniej 2 pierwsze testowałem)
*Te belki i poręcze wewnątrz gospody to osobny mesh, w grze umieszczony będzie jako vob.


Kilka (z 4-3) tekstury są z moda l'hiver, tyle samo dodałem własnych. Reszta standardowe. Modele mają około 3500 trójkątów.


Pomysł na te dwa domki zaczerpnąłem z jakichś randomowych zdjęć w google grafika.

Muzyka-SC2 HofS
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wygladaja zajebiscie!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Gothicowe Prace
#44 2016-07-06, 10:06(Ostatnia zmiana: 2016-07-06, 10:13)
Bardzo fajne to drzewko.
Masz talent level_designerski pomyśl o tym ,żeby przejść poziom wyżej.
Wiem ,wiem goticzek jest fajny ale warto się rozwijać, powodzenia kolego !
 

zmajcek

zmajcek

Użytkownicy
posty49
Propsy99
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No może się w niedalekiej przyszłości nauczę udk4 ale pierw zbrush w kolejce czeka:D Poza tym mam mało czasu. Aha te modele zamierzam udostępnić do waszych modów itp. Teraz się wstrzymuje bo chce je pierw wmontować w mały świat który dorobię.

btw chciałem w filmie pokazać widok ze spacera/portale ale mi coś fraps tam niedziała.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jeśli miałbyś czas i chęci przygotować set budynków(modele+tekstury, bez wnętrz)+parę wnętrz(osobne modele) do CaRPG to zgłoś się na PW.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ostatnio stworzyłem taki sobie mieczyk do Gothica, jest to zarówno mój pierwszy model jak i pierwsza tekstura.
Render:
Tekstura:
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Jak na pierwszy model to według mnie wygląda dobrze, lecz texture ostrza bym dał w ciut większej rozdziałce.

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Chill

Gothicowe Prace
#50 2017-09-08, 13:04(Ostatnia zmiana: 2017-09-08, 13:19)
@Halicor Tekstura ma rozdzielczość 1024x512, tylko do pokazu jest w mniejszej rozdzielczości.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mogles zmappowac ostrze pod katem 45 stopni. Dalo by ci to pare pixeli wiecej. Dodatkowo zrob padding
 

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Wowoz Chętnie, ale nie wiem co kryje się pod pojęciem "padding", jestem trochę zielony w tym temacie, rozwiałbyś moje wątpliwości?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wokół każdego zmapowanego elementu zostaw obwódkę w jego kolorze - a najlepiej rozmyj / rozciągnij teksturę. Bez tego, kiedy tekstura będzie wyświetlana w niższej rozdzielczości, przy krawędziach polygonów będą czarne linie wynikające ze "zmieszania" tam tekstury z tłem.

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@inż. Avallach Dzięki, już czaję o co chodzi, postaram się to uwzględnić przy następnych teksturach, jak i dodać padding do tej ;)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Jesli teksturujesz w Photoshopie zainstaluj Xnormal. Dodaje on plugin do Ps'a gdzie mozesz robic padding.

 

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Wowoz Tak, teksturuje w photoshopie, serdeczne dzięki. Nie wiedziałem, że taki plugin istnieje, na pewno zacznę go używać ;)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To jedynie dodatek do wiekszego programu, w ktorym mozna wypalac roznego typu mapy
 

Chill

Chill

Użytkownicy
posty9
Propsy27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzisiaj z trochę innej beczki, oto render na bazie gothicowych modeli zrobiony w blenderze a potem poddany obróbce w photoshopie i na końcu przerobiony na animowanego gifa. Nie jest to jakieś cudo, ale postanowiłem wrzucić.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Zarąbiste :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry