Dark Soul 2 Scholar of the first sin-nie chce się uruchomić 5198 17

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 17.04.2015 roku

Wyświetleń 5198

Odpowiedzi 17

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy


Wersja piracka. Od razu po uruchomieniu takie coś wyskakuje.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
3.11 Zabrania się publikowania materiałów zakazanych prawnie. Co za tym idzie, zabrania się wykorzystywania forum do bezpośredniego szerzenia piractwa. Jeśli jednak nie jest to działanie bezpośrednio zauważalne, administracja nie będzie w nie wnikać.
Na tym forum nie otrzymasz pomocy do twojego problemu. Myślę, że Aztek będzie czuwał, by nikt nie profanował DS2. :D

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: theModders
Za samo pytanie jak zainstalować piracką grę warna by nie było. Ale nazwij chociaż temat po ludzku. Napisz że chodzi o Skyrima. Najlepiej dodaj że z torrentów. "Jak to zainstalować" nie mówi nic. Nazywaj tematy tak, żeby krótko opisać ich treść.

To w końcu jak to jest?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie wiem, kto to pisał, ale tego w regulaminie nie ma. Nie wspieramy piractwa, nigdy tego nie robiliśmy.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wiem, kto to pisał, ale tego w regulaminie nie ma. Nie wspieramy piractwa, nigdy tego nie robiliśmy.

To wyżej napisał @Avallach

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie ma, dostałem raz ostrzeżenie o takiej treści.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przekręcił nazwę gry i liczy na jakiekolwiek wsparcie. Nie wiem czy zauważyłeś, ale twój poprzedni temat przepadł nie bez powodu.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przekręcił nazwę gry i liczy na jakiekolwiek wsparcie. Nie wiem czy zauważyłeś, ale twój poprzedni temat przepadł nie bez powodu.

Stwierdziłem że przepadł, bo kłopot został rozwiązany. Zresztą nie wiem czy zauważyłeś, teraz mam inny problem.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
No dobra, a temat werewolfa raczej też jest dotyczy tego  :hmmm:

No ale to DS, więc się nie dziwie  :lol:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tutaj masz roziwązanie:
http://store.steampowered.com/app/335300/

Gdybym chciał kupić, to bym to zrobił. Jakoś tam nie widzę żadnego rozwiązania.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tutaj masz roziwązanie:
http://store.steampowered.com/app/335300/

Gdybym chciał kupić, to bym to zrobił. Jakoś tam nie widzę żadnego rozwiązania.

Zabrakło pieniążków z przekrętów na allegro?

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie wspieramy piractwa, nigdy tego nie robiliśmy.
Jednak też nigdy nie okazywaliście temu zaostrzonej polityki. Nawet administracji zdarzało się wrzucać linki do linków z torrentami i nie mówię tu o modach.

MacDun, problem Werewolfa leżał w funkcjonowaniu programu P2P, to nie zawsze oznacza piractwo.

Szulwik, nie możesz oczekiwać że piracka gra będzie Ci działała bezbłędnie, zażalenia do twórców cracka, albo swojej ignorancji jeśli nie spełniasz wymogów gry.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jednak też nigdy nie okazywaliście temu zaostrzonej polityki. Nawet administracji zdarzało się wrzucać linki do linków z torrentami i nie mówię tu o modach.
To nie wiesz, ile już wywaliłem takich tematów. Ten też bym wywalił, ale chciałem uświadomić autorowi o co chodzi. Nigdy nie wrzucałem torrentów do nielegalnego oprogramowania.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja tam widzę to tak:
 - nie pozwalamy na bezpośrednie szerzenie piractwa
 - nie interesuje nas kiedy ktoś dyskutuje na temat pirackiej zawartości, nie rozpowszechniając jej jednak na forum

Nie ma chyba paragrafów które zmuszałyby nas do reagowania w tej drugiej sytuacji. A nie widzę powodu żeby wykazywać się tutaj nadmierną inicjatywą.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm.. Czyli nie otrzymam pomocy. Do kosza. Chce tylko zaznaczyć, że technicznie rzecz biorąc nie rozszerzam piractwa, nie dałem żadnego linku. Temat Werelfola dużo bardziej podchodzi pod piractwo. No ale cóż... "To dark souls"
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nigdy nie wrzucałem torrentów do nielegalnego oprogramowania.
Mówiłem o Avallachu #Madoka.

Szuliwk, ale my nie jesteśmy w stanie ci pomóc, gdybyś chociaż robiąc screena zaznaczył "pokaż szczegóły" to może coś byśmy zdziałali. Obecnie wiemy że coś nie działa, jedyna odpowiedź to "coś trzeba naprawić".

I tak "to dark souls" niektórzy tutaj lubią tą grę jak Avallach Madokę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry