Gothic 2 Noc Kruka ENB; głębia pola? 4157 8

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 8.05.2014 roku

Wyświetleń 4157

Odpowiedzi 8

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

Gothic 2 Noc Kruka ENB; głębia pola?
2014-05-08, 13:19(Ostatnia zmiana: 2014-05-08, 15:03)
Witam witam, nie wiem czy temat ten był już wcześniej poruszany - ale czy silnik graficzny Nocy Kruka pozwala na zastosowanie tzw. ENB Series ? Bardzo intryguje mnie opcja wprowadzenia efektu głębi pola do G2 NK, na pewno wyglądałoby to pięknie ( skoro mamy już L Hivera, który bardzo fajnie podkręca grafikę, więc pomyślałem sobie  " czemu by tak nie spróbować podkręcić jej jeszcze bardziej " ? ).

Z tego co pamiętam to podstawowym wymaganiem dla ENB jest silnik z DirectX9 , a Gothic 2 NK nie spełnia tego wymagania, racja ?

Przykładem podobnej gry, do której wprowadzono ENB ( w tym HDR postprocessing, SSAO, SSIL, BLOOM, DOF ) jest Severance Blade Of Darkness z 2001 roku - moderzy wykorzystali w tym celu Nglide Wrapper http://www.zeus-software.com/downloads/nglide

Moje pytanie brzmi: czy da sie zrobić coś podobnego z Nocą Kruka ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zdecydowanie przesadzasz z tymi usprawnieniami. Gothic to za stara gra na takie bajery. Skyrim ledwo ENB wytrzymuje.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jasiu - A może to Ty masz zawężone pole wyobraźni ? ( bez urazy oczywiście ) :cool: Gothic 3 hula z ENB, Risen hula z ENB, to czemu by tak z Gothic2 NK nie spróbować ?

Znalazłem nawet, że jest taki konwerter:

http://enbdev.com/download_convertor_dx8todx9.htm

Ps. na jakim DirectXie fruwa Noc Kruka ?
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

gothic1210
  • Gość
Na DX7. Nie pajacuj.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ło matko poszukałem jak wygląda ten mod do Severance (przy okazji - zajebista gierka ). To jest to?

https://www.youtube.com/watch?v=QveGjWHObZE


Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
bgb - tak, właśnie o tym mówiłem. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to faktycznie, sporo odświeżyli oprawę graficzną starusieńkiego Severance. Tylko gdyby obraz nie był taki zamglony... Hmm, chętnie bym zobaczył coś takiego do Gothica, bo obecne mody graficzne to tylko podbijanie rozdzielczości tekstur.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra, dogrzebałem się starego posta autorstwa Avallach'a, cytuje:

#5: 2012-01-03, 06:42
"EnbSeries. Autor wyraźnie napisał że nie przystosuje tego pod ZenGin, chociaż było dużo takich próźb i prób. Silnik ten jest oparty o Dx7, duże jego partie trzeba by dopisać żeby móc wykorzystywać zalety 9, a więc przede wszystkim shadery. Radziłbym nie liczyć że ktoś tego w najbliższym czasie dokona. Już pożyteczniej byłoby spróbować tworzyć fanowskie remake'i tego silnika które byłyby kompatybilne z jego plikami, w co także nie wierzę że doszłoby do skutku (niby Spacer oparty o Ogre powstał, chociaż jest strasznie ubogi i nie mam pojęcia co właściwie zawiera jego kod). "


W takim razie nic tu po moich próbach, przepraszam, temat do zamknięcia.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry