Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 180386 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 180386

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dziewczyny i chłopaki - zanim podniosę temperaturę kolejnym, ( tym razem b.grubym ) updatem, przedstawie wam mechanikę otwartego świata obecną w modzie. Jest to rzecz, którą tygryski lubią najbardziej - żadnych ograniczonych sektorów w stylu Arcanii, żadnych niewidzialnych ścian, żadnych okrojonych mapek rodem z Risen 2. 

Mój mod w 95% będzie zbudowany na ręcznie zaprojektowanym terenie typu low-poly, praktycznie w każdym momencie gry będziecie mieli możliwość swobodnej eksploracji mapy z otwartym światem.

Mapka pokazująca teren z Risen1 ( tak, w modzie znajdzie się duży fragment wyspy pochodzący z Risen1, dla ukazania wam rozmiarów świata w modzie - powiem, że widoczna na screenie wyspa stanowi ok 20% powierzchni całej mapy z moda ).



OPIS:

0 - punkt startowy w którym wchodzimy na kolejny obszar świata gry ( oczywiście wracając przez ten sam punkt możemy obszar opuścić )
1 - tu docieramy do pierwszego miejsca, gdzie mamy możliwość wybrania drogi, którą podążymy, co będzie miało oczywisty wpływ na rzeczy które zobaczymy, lub nie. Zatem w punkcie nr.1 możemy albo pójść górną ścieżką ( pomarańczowa ) , albo dolną ( fioletowa ) - wybierając fioletową trafiamy do jaskini pełnej szkieletów ( oznaczona numerkiem 2 ), z dodatkowym "bossem"
3- wybierając najpierw pomarańczową ścieżkę mamy możliwość skręcenia w odnogę drogi ( żółty kolor ) i pobiegnięcia przez jaskinie, która poprowadzi nas do... ( tego dowiecie się grając w moda :D )
Biegnąc dalej pomarańczową ścieżką docieramy do rozwidlenia dróg ( numer 4 ) , które pozwoli nam pobiec w zupełnie dowolnym kierunku i bez żadnych ograniczeń eksplorować świat gry.

Jeżeli na wczesnym etapie zdecydujemy się wybrać drogę przez jaskinie ( nr. 2 ) i uda nam się przeżyć - wtedy jak widać także możemy dobiec fioletową ścieżką do punktu nr.4 , lub np. pobiec sobie zupełnie gdzie indziej tak jak pokazuje to ścieżka narysowana niebieskim kolorem  :)

Podoba się taka opcja ? :P
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ile ta mapka ma polygonów? ta z Risen?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cała oryginalna bodajże 300,000 , a nieco mniejsza wciągnięta przeze mnie do moda jakieś 199,000, ale musze jeszcze sprawdzić bo piszę z pamięci.

Edit:

Tak jak mówiłem - cała oryginalna 299,000 poly a moja, mniejsza 210,000 poly.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Szczerze mówiąc to lepiej jest jednak i tak do kitu, ale skoro to prowizorki to nie ma co się na razie nad tym rozczulać :D
To poprawione to standardowa woda Skyrima także ten...
Mi to wygląda na vanilijną wodę (tzn. beznadziejnie wyglądającą i z nierealistycznym nurtem). Ale zainstalowanie Pure Waters, Realistic Water Two czy innego i zrobienie standalone patcha do moda dla tych wyżej wymienionych to drobnostka.
No tak, miałem na myśli vanilla wodę Skyrima, czyli tą standardową :P
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jako że bardzo zły ze mnie człowiek i bardzo lubię patrzeć na cierpienie innych ^^ wrzucam już teraz małą zapowiedź tego co zobaczycie w nadchodzącym, dużym "updejcie" hehe. Przypominam że to co widzicie to bardzo wczesna wersja rozwojowa.

Twierdza Fenguard



Wnętrze fortu - sala tronowa Namiestnika



I takie takie...



Krajobrazy...



 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Trochę nie na temat, ale skoro zajmujesz się moddingiem Skyrima to czy mógłbyś mi wyciągnąć dźwięk naciągania cięciwy? Mój komputer jest o ponad 10 lat do tyłu, więc nie mogę sobie pozwolić na takie gry :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Zobacze co da się zrobić.

Post połączony: 2014-06-18, 11:38
A praca wre...



 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Przyglądam się projektowi i jak najbardziej należy się props i to wielki . Jedyne co rzuca mi się w oczy to za ostre krawędzie w terenie - skały itp jak by to poprawić było by naprawdę mega .
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
W związku z moim wyjazdem służbowym do Hiszpanii przez kilka następnych dni nie spodziewajcie się update'u w temacie.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie było update'u od ponad dwóch tygodni, żadnego też nie zapowiadałeś, więc rozumiem że chciałeś tylko pochwalić się wyjazdem :D

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Yasiu ( Zucklov ) napisał:

"Zamieniłbym na wioskę na bagnie, a na bagnach jest plaga nieumarłych. Mieszkańcy tej wioski byliby nieprzyjaźnie nastawieni do przybyszy, a sołtys byłby człowiekiem nekromanty. W wiosce by była jedna karczma, w której są wszyscy mieszkańcy i ruiny wieży z kapłanem (kapłanem, nie magiem). Straży nie ma, jest coś w rodzaju milicji, czyli wieśniaków z widłami, toporami drwala itp. Sołtys wraz z jednym milicjantem patroluje wioskę. Moim zdaniem coś takiego by było zdecydowanie bardziej klimatyczne."

No cóż... mówisz i masz :)

Lokacja w trakcie tworzenia ( WIP )





gospoda w środku ( WIP )







Lokacja będzie związana z dodatkowym zadaniem pobocznym; w podziemiach ruin będzie znajdowała się mini-świątynia Beliara ( w celu ochrony mieszkańców wioski kapłan wieśniaków otoczył drzwi wejściowe zaklęciem bariery ) wobec czego bohater zostanie poproszony o zbadanie wnętrza podziemi.

Post połączony: 2014-07-08, 19:02
Nie-za-długo zabieram się do importowania zewnętrznych modeli do Skyrim, co jest cholernie trudne ( na pierwszy ogień pójdą miecze z Gothic 3 Community Patch i Risen 1 ) - trzymajcie kciuki!
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Chwilowo nie mam dostępu do Skyrima, jednak w ten weekend przetestuje i sprawdzę czy udało mi się z pierwszym modelem  ( zwykły miecz z Risen 1 ).

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jeżeli się da to dodałbyś jakąś ponurą mgiełkę (taką jak np. w queście "Dom koszmarów", kiedy po zabiciu strażnika idziemy do ołtarza Molag Bala) i klimat byłby super. :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Wiadomo, że tego "tak" nie zostawie - na razie ustawiam i texturuje, budynki, tworze teren, wstawiam jaskinie itp. słowem robię grę w stanie "surowym", który pozwoli na jej dalsze rozwijanie, natomiast później pod koniec nadejdzie czas na "wykańczanie" czyli ustawianie świateł, cieni, mgieł, krzaczków, roślinek, krzesełek, skrzyń, zakamarków i innych pierdół, które tworzą tzw. "klimat" lokacji.

Post połączony: 2014-07-09, 21:45
Nie wiem jeszcze co z tego wyjdzie ale to moje pierwsze próby przeniesienia Pancerza Łowcy z Risen 1 do Skyrim

Elementy oteksturowane to model z Risen'a, natomiast te ciemniejsze i bez tekstury to model ciała ze Skyrim'a

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dobra panienki - mam dla was dobrą wiadomość: :D :) :) udało mi się pomyślnie przenieść kilka modeli mieczy  z Risen 1 ( zwykły miecz ) i Gothic 3 ( legendarny El Bastardo ) [mieczyki nie mają jeszcze przypisanych normal maps, ale niedługo to zrobie] , a oto efekt TADAAAM ! : 

(oryginalny jednoręczny "miecz" w Risen )



a teraz w Skyrim











Oraz "Legendarny El Bastardo" z Gothic 3













 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Najs, jak wyciągałeś modele? Export jakiś specjalny/3dx ripper czy sam modelowałeś?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Cragann - przeczytaj temat dokładnie od początku, wspominałem już o metodzie exportu, są to oryginalne modele z gier.

btw.
Szacuje, że mod będzie oferować około 70-80 różnych modeli mieczy ( w tym pałki i inne ), tyle samo tarcz, 20-30 toporów, około 30-40 typów hełmów i kilkadziesiąt rodzajów pancerzy. Do tego jakieś 20-30 rodzajów kijów ( staff ) , około 25-30 rodzajów łuków i 20-30 rodzajów kusz.

Musi być na bogato.

Post połączony: 2014-07-14, 14:48
Dwuręczny "Gniew Innosa" ( Gothic 3 )







 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o Gniew wiem, że tak wygląda w Gothic 3 ale nigdy mi się nie podobał jest fizycznie niemożliwe żeby miecz o takim kształcie "działał" w rzeczywistości. Ja wiem, że to  unikat , magiczna ruda, błogosławieństwo bogów ale nie da się oszukać fizyki. Broń odkształcała by się przy cięciach bo cała siłą przekazywana byłby przez boczne "pręty", które by sprężynowały i wyginały się. Pchnięcia też były by utrudnione. Może się czepiam ale gothic jako gra ujął mnie pewnym "realizmem" (jeśli możemy mówić o realizmie w grach o świecie fantasy). Ucieszyłaby mnie lekka modyfikacja tej broni na bardziej realistyczną (bez przerw między poszczególnymi częściami). Projekt to ciekawy pomysł i śledzę go na bieżąco martwi mnie co prawda ogrom prac, które chcesz wykonać ale może się uda. Powodzenia.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znalazłem, czytałem 8 stron w tył specjalnie xd
Cytuj
Używam bardzo potężnego narzędzia do podglądu i konwersji modeli 3D autorstwa mojego znajomego z WorldOfPlayers.de. Zostało ono stworzone
specjalnie do konwersji i przenoszenia modeli wraz z informacją o ich
teksturach pomiędzy grami Gothic 1 , Gothic 2, Gothic 2 NK, ale przede
wszystkim Gothic 3 i Risen1.
Tego właśnie brakowało mi w narzędziach modderskich G3/Genome engine. Bardzo. Pisałem z propozycją pomocy teamu od CM, ogarnięciem modeli na ich odpowiednik graficzny, w zamian za udostępnienie narzędzia(bo jak inaczej?), przeniesione modele miały kwadratowe ręce i generalnie już nie pasowały do reszty, niestety bez odzewu ;v
Zapytaj faktycznie znajomego czy mógłby to udostępnić mi do użytku własnego, przy okazji mógłbym ci wtedy pomóc z owym przenoszeniem modeli na silnik Skyrim.
 

GregWilkMorski

GregWilkMorski

Użytkownicy
okoń ryba
posty8
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • okoń ryba
 
tajne przejscie! fajne


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry