Dziewczyny i chłopaki - zanim podniosę temperaturę kolejnym, ( tym razem b.grubym ) updatem, przedstawie wam mechanikę otwartego świata obecną w modzie. Jest to rzecz, którą tygryski lubią najbardziej - żadnych ograniczonych sektorów w stylu Arcanii, żadnych niewidzialnych ścian, żadnych okrojonych mapek rodem z Risen 2.
Mój mod w 95% będzie zbudowany na ręcznie zaprojektowanym terenie typu low-poly, praktycznie w każdym momencie gry będziecie mieli możliwość swobodnej eksploracji mapy z otwartym światem.
Mapka pokazująca teren z Risen1 ( tak, w modzie znajdzie się duży fragment wyspy pochodzący z Risen1, dla ukazania wam rozmiarów świata w modzie - powiem, że widoczna na screenie wyspa stanowi ok 20% powierzchni całej mapy z moda ).

OPIS:
0 - punkt startowy w którym wchodzimy na kolejny obszar świata gry ( oczywiście wracając przez ten sam punkt możemy obszar opuścić )
1 - tu docieramy do pierwszego miejsca, gdzie mamy możliwość wybrania drogi, którą podążymy, co będzie miało oczywisty wpływ na rzeczy które zobaczymy, lub nie. Zatem w punkcie nr.1 możemy albo pójść górną ścieżką ( pomarańczowa ) , albo dolną ( fioletowa ) - wybierając fioletową trafiamy do jaskini pełnej szkieletów ( oznaczona numerkiem 2 ), z dodatkowym "bossem"
3- wybierając najpierw pomarańczową ścieżkę mamy możliwość skręcenia w odnogę drogi ( żółty kolor ) i pobiegnięcia przez jaskinie, która poprowadzi nas do... ( tego dowiecie się grając w moda

)
Biegnąc dalej pomarańczową ścieżką docieramy do rozwidlenia dróg ( numer 4 ) , które pozwoli nam pobiec w zupełnie dowolnym kierunku i bez żadnych ograniczeń eksplorować świat gry.
Jeżeli na wczesnym etapie zdecydujemy się wybrać drogę przez jaskinie ( nr. 2 ) i uda nam się przeżyć - wtedy jak widać także możemy dobiec fioletową ścieżką do punktu nr.4 , lub np. pobiec sobie zupełnie gdzie indziej tak jak pokazuje to ścieżka narysowana niebieskim kolorem

Podoba się taka opcja ?