Skoro jest to najprostsze to napisałem skrypt czegoś takiego...
func void B_BitwaMiasto_FUNC (){
if (Npc_IsDead (Andre))
&& (Npc_IsDead (Ingmar))
&& (Npc_IsDead (Albrecht))
&& (Npc_IsDead (Wulfgar))
&& (Npc_IsDead (Harad))
&& (Npc_IsDead (Hiob))
&& (Npc_IsDead (Gred))
&& (Npc_IsDead (Girion))
&& (Npc_IsDead (Cedric))
&& (Npc_IsDead (Pablo))
&& (Npc_IsDead (Lothar))
&& (Npc_IsDead (Coragon))
&& (Npc_IsDead (Mika))
&& (Npc_IsDead (Rangar))
&& (Npc_IsDead (Vatras))
&& (Npc_IsDead (Daron))
&& (Npc_IsDead (Mortis))
&& (Npc_IsDead (Grom))
{
PrintScreen (PRINT_BitwaTak, -1, 45, FONT_Screen, 2);
B_GivePlayerXP (XP_1000);
BitwaMiasto = TRUE;
Snd_Play ("THRILLJINGLE_01");
AI_Teleport (LordHagen, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_NAGUR");
Javier.guild = GIL_MIL;
LordHagen.flags = 0;
Createinvitems (LordHagen, ITAR_Prisoner, 1);
AI_EquipArmor (LordHagen, ITAR_Prisoner);
Npc_ExchangeRoutine (LordHagen, "pobitwie");
}
else if (Npc_IsDead (MIL_30021_Javier))
|| (Npc_IsDead (MIL_30001_Ludozer))
|| (Npc_IsDead (MIL_30025_Berdog))
|| (Npc_IsDead (MIL_30004_Disconnect))
|| (Npc_IsDead (MIL_30040_Horn))
|| (Npc_IsDead (MIL_30047_Sahar))
|| (Npc_IsDead (MIL_30052_Ronald))
|| (Npc_IsDead (MIL_30096_Pronix))
|| (Npc_IsDead (SLD_20009_Jacek))
|| (Npc_IsDead (Bosper))
{
PrintScreen (PRINT_BitwaNie, -1, 45, FONT_Screen, 2);
BitwaMiasto = FALSE;
Snd_Play ("MFX_BELIARWEAP");
};
};
Niestety kiedy spełniłem już wszystkie warunki to nic się nie stało! Jakoś to trzeba zapewne wywołać, ale jestem jeśli o to chodzi zielony i nie bardzo wiem jak