Bohaterski wyczyn! 3608 9

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 11.04.2014 roku

Wyświetleń 3608

Odpowiedzi 9

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

Bohaterski wyczyn!
2014-04-11, 21:53(Ostatnia zmiana: 2014-04-11, 22:42)
Witam was, Moddersi! Dobra, pieprzyć te sentymenty :lol:
Do rzeczy, chciałbym zrobić, że coś się dzieje po czymś tam, niestety nie mam pojęcia jak się za to zabrać... Podejrzewam, że są za to odpowiedziane niejakie TICK_TOCKI, ale jak narazie nic mi o nich nie wiadomo, więc zwracam się z prośbą tutaj! Jak toż uczynić?
Z góry dzięki za odp :ok:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wyrażaj się konkretniej. Chodzi o to, że jak wejdziemy w jakieś miejsce to coś się wywołuje czy że podczas dialogu coś się wywołuje?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
...
To, że podczas dialogu się coś wywołuje to nie jest przecież trudne... :P
Może i chaotycznie napisałem, ale chodzi mi o to, że np. wchodzisz w waypoint, lub zabijesz tego, tego i tego...
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Za pomocą oCTriggerScripta, sprawdź jak to jest robione w Irdorath np. przy Archolu.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zależy po czym dokładnie. Jak po wejściu w jakieś miejsce, musisz użyć triggera on touch. Jak po zabiciu kogoś, to dodatkowego warunku w zs_dead. Rozwiązań jest mnóstwo. Tick tock to najgłupsze i najgorsze z nich (jedyna jego zaleta to że dość łatwo napisać z nim cokolwiek, bo sprawdzamy to co rusz przez całą grę zamiast kombinować wykonanie dopiero wtedy kiedy trzeba). 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Skoro jest to najprostsze to napisałem skrypt czegoś takiego...

func void B_BitwaMiasto_FUNC (){
   if              (Npc_IsDead (Andre))
   &&   (Npc_IsDead (Ingmar))
   &&   (Npc_IsDead (Albrecht))
   &&           (Npc_IsDead (Wulfgar))
   &&           (Npc_IsDead (Harad))
   &&   (Npc_IsDead (Hiob))
   &&   (Npc_IsDead (Gred))
   &&           (Npc_IsDead (Girion))
   &&           (Npc_IsDead (Cedric))
   &&   (Npc_IsDead (Pablo))
   &&   (Npc_IsDead (Lothar))
   &&           (Npc_IsDead (Coragon))
   &&           (Npc_IsDead (Mika))
   &&   (Npc_IsDead (Rangar))
   &&   (Npc_IsDead (Vatras))
   &&           (Npc_IsDead (Daron))
   &&   (Npc_IsDead (Mortis))
   &&   (Npc_IsDead (Grom))
   {
      PrintScreen   (PRINT_BitwaTak, -1, 45, FONT_Screen, 2);
      B_GivePlayerXP (XP_1000);
      BitwaMiasto = TRUE;
      Snd_Play ("THRILLJINGLE_01");
      AI_Teleport (LordHagen, "NW_CITY_HABOUR_KASERN_NAGUR");
      Javier.guild   =   GIL_MIL;
      LordHagen.flags = 0;
      Createinvitems   (LordHagen, ITAR_Prisoner, 1);
      AI_EquipArmor   (LordHagen, ITAR_Prisoner);
      Npc_ExchangeRoutine   (LordHagen, "pobitwie");
   }
   else    if           (Npc_IsDead (MIL_30021_Javier))
   ||   (Npc_IsDead (MIL_30001_Ludozer))
   ||   (Npc_IsDead (MIL_30025_Berdog))
   ||            (Npc_IsDead (MIL_30004_Disconnect))
   ||   (Npc_IsDead (MIL_30040_Horn))
   ||   (Npc_IsDead (MIL_30047_Sahar))
   ||            (Npc_IsDead (MIL_30052_Ronald))
   ||            (Npc_IsDead (MIL_30096_Pronix))
   ||            (Npc_IsDead (SLD_20009_Jacek))
   ||            (Npc_IsDead (Bosper))
   {
      PrintScreen   (PRINT_BitwaNie, -1, 45, FONT_Screen, 2);
      BitwaMiasto = FALSE;
      Snd_Play ("MFX_BELIARWEAP");
   };
};
Niestety kiedy spełniłem już wszystkie warunki to nic się nie stało! Jakoś to trzeba zapewne wywołać, ale jestem jeśli o to chodzi zielony i nie bardzo wiem jak
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Możesz spróbować dać to do ZS_dead jest tu funkcja która się wykonuje po zabiciu dowolnego npc :) Tylko nie wiem czy w ZS_dead bedzie działaś warunek Npc_IsDead trzeba by to spr. Na poczatku funkcji daj przed ifami jakiegoś PrintScreen żebyś wiedział czy funkcja się dobrze wykonuje. Powodzenia :)

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Dobrze, działa! A powracając do tego co napisał Avallach i Jasiu, o co chodzi z tym triggerem on touch? To już sprawa spacera?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tak, dodajesz obiekt o tej klasie co napisałem i definiujesz, jeżeli zrobisz to dobrze to po wejściu w miejsce definiowane przez BBox (bounding box, ten czerwony prostopadłościan wokół obiektu) wywoła się funkcja. Poprawne parametry takiego wyzwalacza możesz podejrzeć właśnie na Irdorath (pamiętam tylko że musi być reactOnPC na TRUE, reactOnTrigger na TRUE i reactOnNPC na FALSE, reszty nie pamiętam)
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Dobrze, dzięki, najmę kogoś do tego. :lol: W każdym razie dzięki za odpowiedzi, do zamknięcia
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry