Co ze skryptami ? 2134 6

O temacie

Autor Varus

Zaczęty 6.01.2014 roku

Wyświetleń 2134

Odpowiedzi 6

Varus

Varus

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam,
na wstępie zaznaczam że w kwestii moddingu jestem całkiem zielony i wielu rzeczy mogę nie wiedzieć itp.

Więc tak, jakiś czas temu bawiłem się w modowanie g2nk, oglądnąłem poradniki Czip17 dzięki czemu nauczyłem się robić postacie, dodawać dialogi, nowe bronie, zbroje, misje itd. Po zrobieniu kilku skryptów pozostał mi jednak niesmak :D Otóż, gdy skrypty zostały dodane do gry, uruchamiane są tylko i wyłącznie za pomocą kodów i pytanie moje brzmi: co zrobić by moje skrypty były już w grze bez wpisywania kodów ???

Na koniec jeszcze takie pytanko małe dla osób znających się na moddingu gothica. Który Gothic wg was jest lepszy by robić w nim skrypty, Gothic 1 czy Gothic 2 nk (i który łatwiejszy)? Dodam że skrypty robię tylko dla przyjemności i zależy mi na wygodzie pracy :P

Z góry dzięki :)

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jesli chcesz aby postacie pojawialy sie w swiecie bez wpisywania kodow musisz wpisac ich do pliku startup.d.

Zas jesli chcesz miec itemy w swiecie to po prostu wymysl sobie gdzie je dac, np. do npc czy postawic je gdzies w swiecie.

Ja pracuje w G1 ale tylko dlatego ze po prostu nie mam G2NK :)

PS. Sory za bledy ale pisze z telefonu :)

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Gothic 2 Noc Kruka jest lepszy do zabawy ze skryptami. A to dlatego, że ma więcej możliwości i w sumie trochę łatwiej jest go przerabiać.

Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Varus

Varus

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, macie propsy :P

Tak przy okazji mam jeszcze jedno (może głupie) pytanko.