Skin- Pagan&Thoro 104275 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 28.08.2013 roku

Wyświetleń 104275

Odpowiedzi 361


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Skin- Pagan&Thoro
#321 2015-03-15, 20:32(Ostatnia zmiana: 2015-03-16, 01:55)
Jeżeli kogoś kojarzę to po nicku, nie po avatarze który można zmieniać kiedy nam się zażyczy.
Avatar od razu widać.

Ja to uważam za super pomysł, zresztą sam go Paganowi zaproponowałem. To samo jest w nowym IPB.

To już sam planowałem. Po prostu teraz do tego usiadłem.

Ja bym je wyjebał w ogóle. Śmierdzi chujem. Za dużo nasrane tego jest. W poprzedniej formie wyglądało o niebo lepiej rybciu :*
W takim razie trzeba odchudzić kaczuś :*


Post połączony: 2015-03-16, 01:55
Ważne pytanie w związku z forum. Starać się dodać komentarze do profilu?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ej, był kiedyś taki temat o Rolexach, nie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No, nawet ty go założyłeś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Starać się dodać komentarze do profilu?
YES PLS!
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
Starać się dodać komentarze do profilu?
YES PLS!
Approved!

Teraz już lepiej Rybuś :*
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pagan, dostaniesz ciastko, jeżeli gdzieś na stronie głównej zmieścisz dobrze widoczne raporty dla moderatorów. 
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Pagan, dostaniesz ciastko, jeżeli gdzieś na stronie głównej zmieścisz dobrze widoczne raporty dla moderatorów.
Co byś chciał tam mieć? Póki co jest wyświetlana liczba raportowanych wiadomości:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wystarczy :D 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
https://www.youtube.com/watch?v=_99f4H6LiIg


Propsy się należą :F

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Nie ma za co. Nawet mod jest xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To się może jeszcze zapędzisz i zrobisz podgląd ostatnich otrzymanych/rozdanych propsów?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dodaj jeszcze kto cię stalkuje odwiedził twój profil.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Do tego układ żeby bardziej przypominał ten ze starego forum, teraz nie podoba mi się taki układ za mało przejrzysty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak już prośby to i ja coś.. blokowani = brak możliwości podglądania/pisania komentarzy w profilu
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Pagan, zaszalej. Zgadzam się z Thorem, to jest monotonne, mdłe. Spróbuj może uderzyć w coś bardziej innowacyjnego. Określmy się w końcu, imitowanie skinu z IPB na SMF nie działa, po prostu nie. Trzeba to wymyślić patrząc pod trochę innym kontem, osobiście podoba mi się skin nad którym Avallach udaje że pracuje. Spójna prostota, minimalizm. To co próbuję powiedzieć - zrób tak by było dobrze, nie tak jak było na IPB.

Do tego układ żeby bardziej przypominał ten ze starego forum, teraz nie podoba mi się taki układ za mało przejrzysty.

 :pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wywal te komentarze. Nie rób z forum facebooka!

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak będzie możliwość pisanie w profilach, to dopiero zaczną się gównoburze  :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Skin- Pagan&Thoro
#339 2015-03-17, 12:25(Ostatnia zmiana: 2015-03-17, 12:42)
Cytuj
Wywal te komentarze. Nie rób z forum facebooka!
Naszej-klasy*
Pewnie boisz się, że nikt Cię nie będzie lubić i pisać ładnych komentarzy. Nie słuchajcie go, ludzie!

(Mi się podoba tak jak jest teraz)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry