Skin- Pagan&Thoro 104317 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 28.08.2013 roku

Wyświetleń 104317

Odpowiedzi 361

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
@Aztek  I tak nie widzę sensu. Jak to byś widział przy tym skinie? Jedyne co akurat mi się przypomniało aby może dodać datę rejestracji.

@Fabiosek @Sawik  To jest ikona "odlajkowania" posta.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chociaż się zlituj i przenieś propsy :D 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jaki sens? Ja nie widzę żadnego w rozrzucaniu opcji związanych z postem po wszystkich kątach. Na nowym skinie masz porządek. Wszystkie informacje o użytkowniku uporządkowane, a wszystko co dotyczy posta masz w jednej belce(zgłaszanie postów, warny, odpowiedź, sprawna szybka edycja itd.)
U moderatora wygląda to tak:

A u zwykłego użytkownika tak:


Co proponujesz ty?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Posiedziałem trochę nad elementem który w obecnym skinie uważam za jeden z gorszych elementów. Moim zdaniem teraz jest bardziej czytelnie i przejrzyście.
 
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Co proponujesz ty?
Nigdy bym nie pomyślał, że obecne położenie propsa to coś zamierzonego przy projektowaniu, a raczej tymczasowe rozwiązanie, które po prostu trzyma się do tej pory, bo nikomu nie chcę się tego zmienić. Ale żeby z premedytacją przenosić na kolejny skin? Wołajcie egzorcystę.
Od siebie proponuję choćby coś takiego:


+podgląd propsujących wzorcem starego skina, z pojawiającą się listą.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Pomysł całkiem fajny. Jednak tu pokazujesz na zmianę ikonkę dania propsa i ich liczbę propsów? Rozwiń jak to ma wyglądać, bo jeszcze nie do końca czaję.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Muszę to rozrysowywać w photoshopie?
Ogółem widzę to tak - domyślnie pokazana liczba propsów w postaci liczbowej.
Po najechaniu cyferka zmienia się w "+" oraz zostaje pokazana lista propsujących - choćby w najprostszej chmurce systemowej. Można to rozwiązać też graficznie, ale to raczej zbędne.
No i jeżeli props jest już oddany to zamiast "+" jest "-". Jeżeli jest props oddany przez użytkownika to można też cyfrę rzucić na jaśniejszy kolor, lub bawić się w fancy rzeczy i dać efekt świecenia.

Ogółem to to tylko luźno rzucony pomysł, który możesz dowolnie rozbudowywać wg własnego uznania, po prostu nie kontynuuj obecnego przejawu artyzmu.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ciekawostka: Stary skin (ten z ipb) był uważany za słabo przejrzysty, z chujową kolorystyką.
Obecnie, już około 1,5 roku większość prac koncentruje się nad tym aby ten wygląd możliwie dobrze odwzorować  :lol2:
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale te logo to w ostatecznej formie będzie jakieś normalne ? Bo to wygląda jak jakieś rozmazane niebieskie gónwo
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tak, tylko ktoś je musi zrobić.
@Thoro Jest dwóch głównych zwolenników starego układu, z czego jeden ma bana(WWZ). Ja przy skinie się inspirowałem innymi stronami niż stare tM także pudło :P
Update:
http://i.imgur.com/qpJ1VGA.png
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Chętnie przyjmę :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dałoby radę zrobić, że po wskazaniu kursorem na wiadomość w:
Cytuj
Ostatnie wiadomości
wyświetla się wiadomość?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Chętnie przyjmę :D

Dawaj na GG to uzgodnimy cenę. Jedynie dla theModders za darmo bo tu spędziłem prawie połowę mojego 12-letniego życia  :F

@Mac Dun Jasne, jest to już wbudowane w nowe SMF, jednak jedynie dla widoku tematów w dziale. Wygląda to tak:
Spoiler
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ło kurwa, mega :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kolejna nowinka, avatary na stronie głównej przy ostatnim poście.
http://carpg.pl/test/
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

gothic1210
  • Gość
łe. 
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Akurat to jedna ze zmian która będzie według mnie przydatna, szybciej idzie poznać czy pisał ktoś kogo kojarzymy. Przykład:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

gothic1210
  • Gość
A nie myślałeś może żeby ciut je zmniejszyć? Sama idea nie jest jakaś zła, ale wydaję mi się, że w obecnej formie po prostu za bardzo ściąga to uwagę. 
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja bym je wyjebał w ogóle. Śmierdzi chujem. Za dużo nasrane tego jest. W poprzedniej formie wyglądało o niebo lepiej rybciu :*
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeżeli kogoś kojarzę to po nicku, nie po avatarze który można zmieniać kiedy nam się zażyczy. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry