Dzień Screena 2013? 31701 71

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 15.07.2013 roku

Wyświetleń 31701

Odpowiedzi 71

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Wygrałbyś byś pewnie jakością modeli i tyle.  

:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:

:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:

:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:

:lol2:  :lol2:  













:lol2:  














Ty tak na serio?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jakieś ponad 130. I co z tego? I tak przyjdzie wielki modder powiedzieć że jego mierżą kukły z M&B, inny da 1 bo mod nie jest zły, ale też nie jest dobry, itd. Koniec końców skończy się na ocenie 2+.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ja przyjde i powiem:
chujowe..

































...nie oglądałem  :lol:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
hehehehespierdalaj
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Dzień Screena 2013?
#45 2013-08-01, 14:21(Ostatnia zmiana: 2013-08-01, 14:23)
Moim zdaniem absolutnie nie masz racji. Że zacytuję:
Cytuj
Rybopiotr, 2013-08-01 14:16:50:
moje modele sa w miare spoko juz
Rybopiotr2, 14:18:19:
wszystkie chaty, praktycznie cale otoczenie tych chat nasze
Rybopiotr2, 14:18:22:
flora gutkowa
To konkurs na najlepsze screeny. Nie umniejszając ogólnego wkładu Kaczki w moda, to dość logiczne że screeny z własnymi assetami (których jak piszesz masz ponad 130), do tego świeżymi i nieźle zrobionymi powinny wygrać ze screenami złożonymi z assetów z oryginalnej gry rodem z roku 2000.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Fanatycy Gothica.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
KzW też sie czymś pochwali : p
 

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty183
Propsy80
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Cała ta zabawa w Dzień Screena była dobra pare lat temu, kiedy to mody do Gothiczka były na topie. Za najbardziej udaną tką inicjatywę uznaję rok 2010, gdzie przedstawiono także wiele różnych projektów do innych gier. W tym roku co chcecie predstawiać? Pakiecik prześwietlonych lub ciemnych w pizdu screenów autorstwa kaczki? Zresztą jeśli Kzw znowu się zadeklaruje to połowa osób odmówi uczestnictwa bo "I tak nie ma sensu bo KzW wygra" lub "Nasze materiały i tak nie dorównają Rzece"

Jak już mówiłem to było dobre pare lat temu kiedy każda z grup miała okazję się wypromować szykując jakieś fajne materiały i nie chodziło o jakis zasrany pucharek czy wygraną. Takie wydarzenie ma motywować do przygotowania i pokazania jakiś ciekawych materiałów. Obecnie przy takim nastawieniu i ilości uczestników pomysł na Dzień Screena 2013 mija się z celem.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A nie dałoby rady popróbować poszukać chętnych na innych forach?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
He he he jak wrzucilismy na DS naszych Potępionych to i tak wygralismy chociaz Rzeka tez byla he he he
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1100
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Dzień Screena 2013?
#51 2013-08-02, 00:40(Ostatnia zmiana: 2013-08-02, 02:44)
Nie ma wystarczającej ilości grup? Zmieńcie zasady. Kto zrobi lepszego screena wygrywa. Screen nie musi pochodzić od moddera.


No chyba ciebie pojebało :facepalm:
Wypierdalaj ze swoją chujową retoryką.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
No chyba ciebie pojebało :facepalm:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na razie tylko wy zgłosiliście chęć udziału. To zdecydowanie za mało, a wasze screeny pod względem graficznym jakoś nie powalają (te które widziałem ostatnio).
Szczekaj dziadu. Jeszcze wyplujesz te słowa  :lol2:

W tym roku co chcecie predstawiać? Pakiecik prześwietlonych lub ciemnych w pizdu screenów autorstwa kaczki?
Spierdalaj, już mam nowy monitor :C

Mam inną propozycję, wygrywa ten, czyja propozycja nowych zasad DS zostanie wybrana!
No to tak. Tylko i wyłącznie administracja, musi pokazać screeny swoich fajfusków w całej okazałości. Wygrywa ten, który będzie miał najwięcej włosów łonowych i najmniej pryszczy  :ok:

Zróbcie DS we Wrześniu, wcześniej reklamując go trochę poza tM i nie only goticzek.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szczekaj dziadu. Jeszcze wyplujesz te słowa  :lol2:
Albo nie
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To ja mam pomysł, zamiast dzień screena, zrobić coś bardziej innowacyjnego.
Unity, tydzień, gra stawiająca na prostotę. Ot, taki (ty)dzień małego projektu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Chętni?

Organizuj.
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mówiłem o grze prostej, nawet Pagan dał radę zrobić grę na Unity sam.
A to już coś znaczy.

Udałoby się, gdyby parę takich bitew się odbyło, nawet z małą frekwencją, nic szczególnego, jakieś tam kółka i krzyżyki, sidescrollery, takich rzeczy się spodziewam, nie marzę że ktoś mi tu wyskoczy z grą na current genie, oferującą 70 godzin rozgrywki i multiplayer.

Av, oczywiście, ale można spróbować, prawda? W najgorszym wypadku stracimy (czy tam stracę) parę(naście) godzin, jednak tutaj już taką inicjatywę można rozgłosić np. na Warsztacie, gdzie już chętnych byś znalazł, jeśli ruch wokół gamedevu się na forum zwiększy... cóż, ja narzekał nie będę, jeśli nie, huj, być może przynajmniej jedna/dwie osoby czy grupy zrobią projekt, w tym mam nadzieję ja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry