Dragon Age: Inquisition 65164 222

O temacie

Autor Ali G

Zaczęty 29.06.2013 roku

Wyświetleń 65164

Odpowiedzi 222

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Skok graficzny z 2 do 3 jak z 1 do 2.
 


mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
I tak będzie do dupy, bo robi to Bioware. Będę solidnie zaskoczony jeśli ta gra okaże się w jakiś sposób ambitna.

A co do smoka, to trzeba być debilem, żeby dać na smoka taki sam shader jaki w wiedźminie używają do ubrań mieszczan :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kazzmir
  • Gość
przerażające jest to, tak mi się przynajmniej wydaje, że to wynika z badań tego co lubią przyszli klienci. albo ten screenshot jest kiepski i widzimy coś czego nie ma... co gorsza, jeżeli w typowo korporacyjnym środowisku bioware podejmuje się takie decyzje, zamiast iść "po bandzie" i lać pluszowe shadery żeby oddać bardziej realizm niż przekonania klientów to ja pierdole gry aaa, wolę indie, wolę wciąż tak sądzę ćwierć indie wiedźmina od cdpred który sam na siebie zarabia, a i firma wciąż nie jest molochem. i nie wiem czemu kurwa nas nie pytają o zdanie xD
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
wolę wciąż tak sądzę ćwierć indie wiedźmina od cdpred który sam na siebie zarabia, a i firma wciąż nie jest molochem
Chyba masz informacje sprzed ładnych paru lat, to jest typowe korpo, a do tego spółka akcyjna. To drugie znaczy BARDZO wiele do tego jak wygląda praca tam. Za nic nie chciał bym tam pracować, nie wytrzymałbym nerwowo z tego co się o tym nasłuchałem :D

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
O to "rozszerzenie" screena zalinkowanego przez Avallacha

https://www.youtube.com/watch?v=5oEJRmqQ8Uo


Do mnie jakoś nie przemawia tak stylistyka, zero w niej klimatu. Rzeczywiście klimatem przypomina bardziej jakąś kreskówkę niż mrocznego i krwistego cRPGa.

Kazzmir
  • Gość
Cytuj
Cytujwolę wciąż tak sądzę ćwierć indie wiedźmina od cdpred który sam na siebie zarabia, a i firma wciąż nie jest molochemChyba masz informacje sprzed ładnych paru lat, to jest typowe korpo, a do tego spółka akcyjna. To drugie znaczy BARDZO wiele do tego jak wygląda praca tam. Za nic nie chciał bym tam pracować, nie wytrzymałbym nerwowo z tego co się o tym nasłuchałem
nie robią niczego co mogłoby lokalnie wpłynąć na kurs akcji, z ciekawości sprawdziłem do 2 lat wstecz jak im idzie. moim zdaniem zajebiście, są sami sobie panami, akcje idą w górę, wyprodukowali dwie obiektywnie zajebiste gry (szczególnie na tle konkurencji która ma 100x więcej kasy, kilka razy więcej doświadczenia i klientów) 

z drugiej strony patrzymy na tego smoka w co by nie powiedzieć detalicznym enviro i w zasadzie nie jest tragicznie, ale to nie jest jak ali g zauważył mroczny i krwisty rpg. będą nieliczni producenci tacy ćwierć indie/korporacyjni jak cdpred robić swoje mroczne i krwiste gry dla dużej rzeszy fanów, ale nie tak dużej ja te pluszowe misiaki. 

a co do pracy, jej warunków, stresu w pracy, jak cie terminy gonią, szef pogania, odpowiedzialność zmusza do siedzenia po godzinach to tak to wygląda mniej więcej w każdej pracy... 
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No jednak z tego co wiem to w przypadku spółek akcyjnych ciśnienie jest niesamowicie wyższe. Tam nie można tak po prostu powiedzieć "mamy obsuwę z terminami", "premiera będzie jak skończymy" itd. Kurs akcji potrafi bardzo nieprzyjemnie reagować na wszelkie wewnętrzne problemy, wobec czego dyscyplina i ryzyko co do utrzymania pracy są o wiele wyższe niż w przypadku studiów które są zależne jedynie od wydawców. Nie porównując już choćby z takim Valve, które jest same sobie wydawcą i może mieć na wszystko i wszystkich wyjebane :D

Kazzmir
  • Gość
Cytuj
No jednak z tego co wiem to w przypadku spółek akcyjnych ciśnienie jest niesamowicie wyższe. Tam nie można tak po prostu powiedzieć "mamy obsuwę z terminami", "premiera będzie jak skończymy" itd. Kurs akcji potrafi bardzo nieprzyjemnie reagować na wszelkie wewnętrzne problemy, wobec czego dyscyplina i ryzyko co do utrzymania pracy są o wiele wyższe niż w przypadku studiów które są zależne jedynie od wydawców. Nie porównując już choćby z takim Valve, które jest same sobie wydawcą i może mieć na wszystko i wszystkich wyjebane
tak... ale w tym wypadku indie nie oznacza indie, ale absolutną wolność tego co się robi, jak się robi i że ma się na to kasę i nie robią pluszaków.

wiesz co av, jakbym miał ci płacić i byłyby obsuwy w terminarzu, brak premii, udziałów w zyskach itp to byś inaczej mówił
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mam nadzieję że nie byłoby aż tak źle jak w cdp, tam słyszałem że potrafili z dnia na dzień zwalniać całe pokoje pracowników :lol2:
(i czasami przyjmować z powrotem)

http://polskigamedev.biz/info/ocenafirm2012.png
Średnia ocena cdp przez byłych pracowników za 2010-2011 to 2.63 / 5, za -2010 to 2.42. Dla porównania takie 11bit ma 3.45, a Techland 3.12.

Kazzmir
  • Gość
Cytuj
Mam nadzieję że nie byłoby aż tak źle jak w cdp, tam słyszałem że potrafili z dnia na dzień zwalniać całe pokoje pracowników
(i czasami przyjmować z powrotem)
możemy się umówić kiedyś, zwolnię cię całym pokojem a potem przyjmę z powrotem xD
av przecież musisz mieć świadomość tak jest wszędzie, nie ma firmy która gdy ma problemy finansowe nie ratuje się zwalniając całymi pokojami. w takiej branży jeden pokój może miesięcznie kosztować ile, 40-60k, a w sumie razem z soft i hardware 2-3x więcej...
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja tylko twierdzę że CDP cieszy się szczególnie złą sławą na tym polu :D
Nie twierdzę bynajmniej że nie robią dobrych gier czy nie mają zysków. Po prostu są już na tyle rozrośnięci i uzależnieni od rynku że panujące napięcie jest tam znacznie wyższe niż w innych polskich studiach.

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Dragon Age: Inquisition
#32 2013-08-29, 16:58(Ostatnia zmiana: 2013-08-29, 17:05)
Cytuj
Ja tylko twierdzę że CDP cieszy się szczególnie złą sławą na tym polu
Nie twierdzę bynajmniej że nie robią dobrych gier czy nie mają zysków. Po prostu są już na tyle rozrośnięci i uzależnieni od rynku że panujące napięcie jest tam znacznie wyższe niż w innych polskich studiach.

bardzo możliwe, ale to nadal subiektywna ocena.

może kiedyś założysz swoją firmę, zostaniesz "ceo bitch" i sam się przekonasz jakie stworzysz swoim pracownikom warunki pracy. przypadkiem przyjdzie kryzys zwolnisz kilku i od razu spadną ci statystyki :D
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Równie dobrze to może konkurencja chcieć, żeby utalentowani pracownicy szli do nich, a nie do CDP, obniżając im statsy i psując im renomę...
 
Elo


Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Na niedawno zakończonej prezentacji studia BioWare na PAX Prime 2013 ujawniony został pierwszy gameplay z wersji alfa gry Dragon Age: Inquisition (Dragon Age: Inkwizycja). Oprócz ciekawie wyglądających i zróżnicowanych lokacji pokazuje on elementy walki i mechanikę gry.
https://www.youtube.com/watch?v=Zo28pKCiE5I


W rozwinięciu nieco dłuższa wersja pokazywana podczas prezentacji:

https://www.youtube.com/watch?v=1WeZbGRglWs

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sprawia naprawdę fatalne wrażenie. Gameplayem kojarzy mi się bardziej z jakimiś konsolówkami niż tradycyjnym rpg'iem z elementami strategii jakim był DA: Origins. Pewnie spróbuję zagrać, ze względu na sentyment do DA:O, ale prawie na bank nie kupię. Mam wrażenie że próbują na siłę przyciągnąć do siebie inny target, za razem nie rozumiejąc że odrzucają od siebie dotychczasowy.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja jestem na tak. Bardzo mi to pasuje, jako zwolennikowi padów. Z tym, że... niestety pewnie nie będzie można tego doświadczyć na PC, zupełnie jak w przypadku DA2. Allah, to prawdopodobnie gameplay z nextgenowych konsol, ze specjalnie przystosowanych do nich mechaniką. Tak samo było w przypadku DA2 - PCty i konsole miały zupełnie inną mechanikę.

Gameplay z X360. Mechanika pod pada, niedostępna na PC (imo lepsza):
https://www.youtube.com/watch?v=2MXY1uCV6LY


Możesz zauważyć, że są dość podobne do tego co widzimy na gameplayach powyżej.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Dragon Age: Inquisition
#38 2013-09-01, 15:19(Ostatnia zmiana: 2013-09-01, 15:26)
Dla mnie to też wygląda na próbę zrobienia z DA jakiegoś japońskiego slashera(przyciąganie łańcuchem przeciwników, jakieś z dupy efekty mocnego ciosu mieczem dwuręcznym), pomimo mojej sympatii do slasherów i tego, że jest to gra fantasy, to jednak nie tego się spodziewałem po DA: Inquisition. No i ten konsolowy interfejs, mam nadzieje, że to była wersja na konsole i pecetowa wersja będzie bardziej pecetowa, bo wkurza mnie ten trend "ukonsolowienia" pecetowych wersji gry. Pozostało tylko liczyć, że to tylko pre - alfa i jednak 3 zbliży się bardziej ku Origins, bo będzie ta sama sytuacja co z dwójką - spiracić, pograć kilka godzin, usunąć.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=f8xJMWRI-cA
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry