[G2NK] Mała, fajna modyfikacja 2297 18

O temacie

Autor ADDR

Zaczęty 26.06.2013 roku

Wyświetleń 2297

Odpowiedzi 18

ADDR

ADDR

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

ADDR

[G2NK] Mała, fajna modyfikacja
2013-06-26, 18:15(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 19:22)
Chciałem wam przedstawić moją pierwszą małą modyfikację, która zamienia bezimiennego w bandytę, który dowodzi obozem bandytów. :naughty: 
 Piszcie czy sie spodobała :)  licze na podpowiedzi i szczerą ocenę.

mod w załączniku.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3261
Propsy2005
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
"mała , fajna modyfikacja" dziwna nazwa dla moda :D  Czy to jest tylko dodatek do fabuły czy osobny mod bo odpalając moda miałem zwykłego gothica

majster789

majster789

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Napisz o niej coś więcej i przede wszystkim do G1 czy G2?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3261
Propsy2005
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ponoć do G2NK ;d

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2286
Propsy2391
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
a screeny ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4095
Propsy3296
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mod fajnie się prezentuje. Napewno w niego zagram  :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty810
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
dawaj screeny
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6264
Propsy2463
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mod fajnie się prezentuje. Napewno w niego zagram  :ok:

Bez obrazy, ale to juz sie kurwa robi nudne. Wszedzie to wypisujecie, jak nie Ty to kto inny. Gdzie nie wejsc w jakies nowsze tematy o modach to ciagle jakies "Fajnie sie prezentuje, napewno zagram" z lekka ironia, wrecz sarkazmem. Nie podoba sie to nie pobieraj, nie oceniaj, nie graj, ale też nie partol głupot. A jak sie podoba, chcesz pograć, to oczywiscie sciagaj i graj, nic nie stoi na przeszkodzie.


W skrócie - ten tekst był fajny może, ale za pierwszymi dwoma-trzema razami, po kilkunastu tematach stal sie nudny.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

majster789

majster789

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Na czym polega ten mod, bo nie mam nic nowego do bandytów pod wieżą. Trzeba przejść do tych z Jarkhendaru czy co? I czy w tym modzie trzeba przechodzić główną fabułę?
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1169
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Nie podoba sie to nie pobieraj, nie oceniaj, nie graj
no głupszych słów to na tm nie czytałem :lol2:
 
makin' bacon

Splash

Splash

Moderator
posty4095
Propsy3296
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

mała, fajna modyfikacja
#10 2013-06-27, 00:58(Ostatnia zmiana: 2013-06-27, 01:04)
Cytuj
Nie podoba sie to nie pobieraj, nie oceniaj, nie graj, ale też nie partol głupot
Gość nie pokazał zupełnie nic żeby zachęcić do gry w tego moda. Napisał tylko, stajemy się szefem obozu bandytów. No dobra, ale którego obozu bandytów? Do którego Gothica jest ten mod? Gdzie są screeny? Gdzie są informacje dot. tego co oferuje mod?
Cytuj
W skrócie - ten tekst był fajny może, ale za pierwszymi dwoma-trzema razami, po kilkunastu tematach stal sie nudny.
Ten tekst zawsze będzie na miejscu, jeśli autor nie pokaże nic konkretnego. Będzie aż do znudzenia, dopóki autor tematu nie zrozumie, że praktycznie nic nie pokazał.
Cytuj
A jak sie podoba, chcesz pograć, to oczywiscie sciagaj i graj, nic nie stoi na przeszkodzie.
Tak jak już mówiłem : Mod fajnie się prezentuje. Napewno w niego zagram.
Tu chodzi o to, że jeśli nie pokaże nic, to kto w tego moda zagra? To jest tak jak z reklamami w telewizji (którym i tak nie wierzę  :lol:  ). Np. pokażą reklamę jakiegoś proszku do prania, a większość ludzi rzuci się po niego do sklepu. Jeśli chce żeby ktoś w tego moda zagrał, to niech najpierw coś pokaże. Niech jakoś zachęci.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mod polega jedynie na tym iż się ma domyślnie gildie "Bandyta" i każdy inny NPC cie zaatakuje :/
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6264
Propsy2463
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gość nie pokazał zupełnie nic żeby zachęcić do gry w tego moda. Napisał tylko, stajemy się szefem obozu bandytów. No dobra, ale którego obozu bandytów? Do którego Gothica jest ten mod? Gdzie są screeny? Gdzie są informacje dot. tego co oferuje mod?

Ten tekst zawsze będzie na miejscu, jeśli autor nie pokaże nic konkretnego. Będzie aż do znudzenia, dopóki autor tematu nie zrozumie, że praktycznie nic nie pokazał.

Tak jak już mówiłem : Mod fajnie się prezentuje. Napewno w niego zagram.
Tu chodzi o to, że jeśli nie pokaże nic, to kto w tego moda zagra? To jest tak jak z reklamami w telewizji (którym i tak nie wierzę  :lol:  ). Np. pokażą reklamę jakiegoś proszku do prania, a większość ludzi rzuci się po niego do sklepu. Jeśli chce żeby ktoś w tego moda zagrał, to niech najpierw coś pokaże. Niech jakoś zachęci.


I myślisz, że takimi glupimi tekstami "nawrocisz" go? :lol2:  "wiekszej glupoty nie widzialem"
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3261
Propsy2005
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Faktycznie mod do bani

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie dostaliśmy dosłownie zadnych informacji o modyfikacji.Jeśli chcesz żeby ktoś pobrał twojego moda napisz coś o nim więcej.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1673
Propsy250
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

mała, fajna modyfikacja
#15 2013-06-27, 23:17(Ostatnia zmiana: 2013-06-27, 23:17)
Nie dostaliśmy dosłownie zadnych informacji o modyfikacji.Jeśli chcesz żeby ktoś pobrał twojego moda napisz coś o nim więcej.
oO  widzę że ktoś w końcu wpadł aby mu napisać żeby pokazał więcej :lol2:  

ps: napisz jeszcze żeby pokazał screeny i będzie git  :ok:
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
To tu w ogóle jest co pokazać? :F  No nic, nikt mu nie zabroni robić. Każdy od czegoś zaczyna. Może kiedyś będzie z niego porządny modder, ale potrzeba do tego latek :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7652
Propsy5182
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ktoś w to grał? Faktycznie jest jakieś dowodzenie obozem bandytów i fabuła? Bo jak tylko zmienia gildię gracza na bandyta, to temat do wywalenia. I tak powinien zostać wywalony za brak screenów, ale to jeszcze byłoby do zniesienia gdyby była jakaś potwierdzona fabuła.

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty875
Propsy284
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

mała, fajna modyfikacja
#18 2013-07-01, 21:43(Ostatnia zmiana: 2013-07-01, 21:44)
@UP

pobrałem odpaliłem, zaczynamy w wieży Xardasa, mamy zmienioną gildię na Bandyta i to chyba tyle z ciakwostek, mod działa, Cavalorn mnie zabił, ale za to bandyci w jaskini chcieli mnie tak czy siak zabić :<

No ale nie wiem może trza dotrzeć do Jarkendaru, i może tam można bandytami dowodzić czy na farmie ale tak trochę ciężko będzie gdy każdy npc po drodze będzie chciał mnie mordować :<
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry