Szukam pixelartist do gry 2D RPG 6745 7

O temacie

Autor kamiz-

Zaczęty 3.06.2013 roku

Wyświetleń 6745

Odpowiedzi 7

kamiz-

kamiz-

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam,
poszukuję grafika pixelart do gry 2D w stylu Pokemonów na GBA. Rozgrywkę można najprościej opisać słowami: MMORPG (np. World of Warcraft, Runes of Magic) tylko singleplayer z domieszką hack'n'slashy.
Osobiście jestem programistą C++. Gra będzie robiona w SFML - obecnie jest na bardzo wczesnym stadium prac pod względem technicznym (hamuje mnie grafika). Natomiast mechanizmy gameplayu są dość dobrze przemyślane.
Projekt niedługo będzie miał swoją stronę internetową (domena pl). Intensywne prace rozpoczną się w lipcu.
Niestety nie mogę zagwarantować wynagrodzenia pieniężnego (ale go nie wykluczam). Szukam osoby, która chciałaby zrobić coś twórczego i zadowoliłaby się satysfakcją z efektów.

Kontakt: kamil.syposz@gmail.com
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Daj może coś więcej o tej grze , zaprezentuj efekty swoich prac...

kamiz-

kamiz-

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Daj może coś więcej o tej grze , zaprezentuj efekty swoich prac...
Jak ktoś będzie zainteresowany to mu wyślę na maila. O to tu chodzi.
Nie chcę wtajemniczać w ten projekt osób, które nie są wstanie mi pomóc w jego realizacji.
Ale mu chyba chodziło o to że świat będzie wielki i otwarty, będzie dużo klas i umiejętności plus jakieś skille....
To co napisałem jest całkowicie trafne. Gameplay będzie identyczny jak każde popularne MMO, tyle że graczy zastąpi sztuczna inteligencja.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak ktoś będzie zainteresowany to mu wyślę na maila. O to tu chodzi.
Nie chcę wtajemniczać w ten projekt osób, które nie są wstanie mi pomóc w jego realizacji.
Parę osób jest w stanie tu pomóc, gorzej u nich z czasem, dlatego musiałbyś ich wpierw zainteresować.
Wyobraź sobie ogłoszenie o pracę "Dam pracę, szczegóły pod numerem telefonu XXX XXX XXX, może zapłacę".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kamiz-

kamiz-

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Parę osób jest w stanie tu pomóc, gorzej u nich z czasem, dlatego musiałbyś ich wpierw zainteresować.
Wyobraź sobie ogłoszenie o pracę "Dam pracę, szczegóły pod numerem telefonu XXX XXX XXX, może zapłacę".
Po prostu chcę zrobić własną grę. Nie wiem, czy będzie miała ona coś w sobie innowacyjnego, ale spodoba się osobom, które lubią sobie pogrywać w Pokemony na emulatorze.
Nie jestem grafikiem, ale skoro mi programowanie sprawia przyjemność, a efekty satysfakcję, to pewnie z grafiką jest podobnie.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Szukam pixelartist do gry 2D RPG
#5 2013-06-04, 23:15(Ostatnia zmiana: 2013-06-05, 00:53)
Z góry ostrzegam że prawdopodobnie nikt się nie zgłosi do projektu o którym nic nie wiadomo.
Do tego fakt że piszesz że w programowaniu hamuje cię brak grafiki świadczy o tym że nie masz pojęcia jak powinieneś się za to zabrać. Na początku pracuje się na mockupach. Dopiero kiedy baza kodowa jest gotowa powinien wkraczać grafik i tworzyć prawdziwe assety.

Zdanie "Natomiast mechanizmy gameplayu są dość dobrze przemyślane." też nie stawia cię w zbyt korzystnym świetle. Takich rzeczy nie wystarczy dobrze przemyśleć. Tworzenie gry zaczyna się od Design Documentu, który zawiera ich kompletny i ścisły opis. Gdybyś zaczął go spisywać, mógłbyś dojść do wniosku że wcale nie są jeszcze obmyślane dość dobrze żeby od razu zaczynać programowanie. A co dopiero tworzenie assetów.

To co napisałem jest całkowicie trafne. Gameplay będzie identyczny jak każde popularne MMO, tyle że graczy zastąpi sztuczna inteligencja.
MMORPG - MMO = RPG.

@Sawik: no właśnie, RPG, na dodatek z rozmachem MMO. Tutaj to pisanie design docku może być dłuższe niż kodzenie :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Av, zależy od rozmachu.
Stworzenie gry jaką zrobił ostatnio Pagan, zajęłoby mi krócej niż napisanie design docku.
No, chociaż on tu mówi o RPG w dodatku myląc terminy, więc...
Kamiz-, MMO jest skrótem, Massively multiplayer online, czyli gra przeznaczona pod masywny multiplayer przez sieć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kamiz-

kamiz-

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Cytat: Avallach#msgote author=Avallach
Do tego fakt że piszesz że w programowaniu hamuje cię brak grafiki świadczy o tym że nie masz pojęcia jak powinieneś się za to zabrać. Na początku pracuje się na mockupach. Dopiero kiedy baza kodowa jest gotowa powinien wkraczać grafik i tworzyć prawdziwe assety.
Wiadomo, że mógłbym robić na mockupach, ale ścisła praca grafika i programisty na pewno przyniosłaby lepsze efekty.

Cytat: Avallach#msgote author=Avallach
Zdanie "Natomiast mechanizmy gameplayu są dość dobrze przemyślane." też nie stawia cię w zbyt korzystnym świetle. Takich rzeczy nie wystarczy dobrze przemyśleć. Tworzenie gry zaczyna się od Design Documentu, który zawiera ich kompletny i ścisły opis. Gdybyś zaczął go spisywać, mógłbyś dojść do wniosku że wcale nie są jeszcze obmyślane dość dobrze żeby od razu zaczynać programowanie. A co dopiero tworzenie assetów.
Mam kilka kartek A4 z rozpisanymi mechanizmami.

Cytat: Savik#msgote author=Avallach
Kamiz-, MMO jest skrótem, Massively multiplayer online, czyli gra przeznaczona pod masywny multiplayer przez sieć.
Wiem co oznacza ten skrót. Moim zdaniem przyrównanie do MMO jest trafne, bo te gry mają podobny styl rozgrywki. Mogłem napisać "cRPG w stylu MMO" to może nikt by się tak nie czepiał...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry