Po eksperymencie, który skończył się fiaskiem, chcemy tchnąć nowe życie w nasz serwer GMP:A. Stawiamy tym razem na dowolność, która nie ogranicza się do murów klasztoru. Wybraliśmy Kolonię Karną, która poniekąd jest więzieniem, choć nie tak małym jak poprzednio. Teraz każdy może znaleźć swoje miejsce i tworzyć odrębny mikro klimat. Dlatego też, dodaliśmy możliwość tworzenia własnych frakcji, poprzez temat na forum, co urozmaici grę na serwerze. Przez pierwszy tydzień od startu, otworzymy serwer na ludzi zewnątrz, by mogli zaznajomić się z serwerem, i sprawdzić na własne oczy, czy warto dołączyć do naszej, na razie małej społeczności. Naszym początkowym miejscem gry, będzie wszystkim dobrze znany tak zwany Stary Obóz, jest to że fabuła ogranicza się do wydarzeń zaraz po wielkim buncie, jest to na mapie jak na razie jedyny obóz.
Jako, że nasz poprzedni gamemod miał parę luk, które mogliby gracze wykorzystać, nasz skrypter zobowiązał się napisać coś bardziej profesjonalnego. Dlatego by cieszyć się grą, trzeba trochę poczekać, ale po nauce zdobytej podczas pisania poprzedniej mapy, możemy liczyć na dużo lepszy skrypt. Uczymy się na błędach i dążymy do coraz lepszego projektu, krok po kroku Midgard staje się coraz ciekawszy. Forum otrzymało nowe życie, w tym nowy styl inspirowany średniowieczem, dzięki ramkom zaczerpniętym z gier Blizzarda. Choć nadal utrzymany w klimatach z serii gothic, patrząc na tło i logotyp.
Nadal stawiamy na White List'e, która będzie respektowana, więc zachęcam do pisania aplikacji już teraz. Selekcja graczy, da nam możliwość wyciągania konsekwencji, więc nikt nie może czuć się anonimowy, gdyż nie będzie rozdany Ban na konto, który można obejść w łatwy sposób, a blokada jedynej postaci. Dlatego liczymy na wspólną zabawę, w której każdy nie będzie musiał uważać na nierozważnego gracza na mapie. Osoby grające z dziką kartą przez pierwszy tydzień, będą mogły odzyskać swoją postać, po napisaniu dla niej aplikacji, więc przedmioty czy zdobyta funkcja nie przepadają.
Nowe zmiany: Zmiany w gamemodzie:
+ Zmiana mapy: Muzyka z g1, szare niebo, automatyczne zamykanie i otwieranie bram.
+ Górnictwo i zbieractwo: Podczas rozdrabniania ziela, 5% na otrzymanie skręta co 6sec.
+ Granie na instrumentach: 3 pełnoprawne instrumenty, na których gramy na klawiaturze numerycznej.
+ Magazyn: dodane na placu wymian większą ilość przedmiotów do kupienia.
Poza tym:
+ System zapisu przedmiotów.
+ Spawn postaci.
+ Stałe statystki każdego gracza.
+ Zmiana wyglądu.
+ Panel administratora.
+ System gildii.
+ Animacje - wachlarz został zwiększony.
+ Zbieractwo roślin i śmieci na terenach zurbanizowanych - ponad 200 obszarów.
+ Górnictwo, 5% szans na zdobycie bryłki podczas wydobycia co 6 sec.
+ System zmęczenia podczas pracy - spadek HP.
+ Dodana karczma w SO.
- Brak mobów - w planach, czekamy na wieści od skryptera.
- brak npc - brak humanoidów.
Administracja Midgard Role Play
Zapraszamy do rejestracji i wypełniania kart postaci !
[/b][/size][/color]