To jest trudne, bo nie chodzi o przedmioty. Do tego Spacer nie potrafi "dodawać ziemi".
To o czym piszesz to model terenu. W jego skład wchodzą m.in. wszystkie budynki. Po usunięciu ich, musiałbyś porządnie odtworzyć teren który powinien być pod nimi (bo inaczej zostaną zwyczajnie dziury) i oteksturować go na nowo. To dużo pracy, a problemy z siatką mogą być momentami dość trudne.
Potrzebujesz Bleneda lub 3DSM z wtyczką Kerrax no i oczywiście jakiegoś doświadczenia w grafice 3d.
Spacer służy tylko i wyłącznie do dodawania małych obiektów, takich jak rośliny albo itemy, i obiektów związanych z silnikiem, takich jak światła, dźwięki, triggery, waypointy itd. Nie służy do edycji modeli.
Dla porównania, dodanie domków w puste miejsce jest banalne w porównaniu z tym co chcesz zrobić. Tutaj to usuwanie jest o wiele trudniejsze, bo nie są oddzielnymi obiektami, ale integralną częścią terenu.
Aha, tekstura to obrazek który jest nakładany na model. Jakbyś usunął tekstury, to dane obiekty zrobiłyby się szare, ale nadal istniały. Ty chcesz usuwać i przerabiać elementy siatki modelu.