Usuwanie tekstur od A do Z 3737 5

O temacie

Autor Cichybob

Zaczęty 20.04.2013 roku

Wyświetleń 3737

Odpowiedzi 5

Cichybob

Cichybob

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam, na wstępie od razu powiem że jestem zielony w sprawach spacerów, blenderów i w ogóle, chociaż na tym właśnie mi zależy. Potrzebowałbym jakiś poradników, rady, filmików - potrzebuje usunąć miasto Khorinis, ewentualnie Farmę Onara ze wszystkich bundynków, żeby został sam grunt. Z tego co wyczytałem to potrzebne są jakieś programy do grafiki 3D, mam wrażenie że nie powinno być chyba trudne USUWANIE przedmiotów i dodanie spacerem ziemi, chociaż nie mogę znaleźć odpowiedniego turiorala do tego. Dlatego też kieruję swą prośbę do was o pomoc w tej sprawie.

Dodam również że tejże mapy z wykonanym 'gruntownym remontem' potrzebuję na GMPA.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Usuwanie tekstur od A do Z
#1 2013-04-20, 21:32(Ostatnia zmiana: 2013-04-20, 21:35)
To jest trudne, bo nie chodzi o przedmioty. Do tego Spacer nie potrafi "dodawać ziemi".

To o czym piszesz to model terenu. W jego skład wchodzą m.in. wszystkie budynki. Po usunięciu ich, musiałbyś porządnie odtworzyć teren który powinien być pod nimi (bo inaczej zostaną zwyczajnie dziury) i oteksturować go na nowo. To dużo pracy, a problemy z siatką mogą być momentami dość trudne.

Potrzebujesz Bleneda lub 3DSM z wtyczką Kerrax no i oczywiście jakiegoś doświadczenia w grafice 3d.

Spacer służy tylko i wyłącznie do dodawania małych obiektów, takich jak rośliny albo itemy, i obiektów związanych z silnikiem, takich jak światła, dźwięki, triggery, waypointy itd. Nie służy do edycji modeli.

Dla porównania, dodanie domków w puste miejsce jest banalne w porównaniu z tym co chcesz zrobić. Tutaj to usuwanie jest o wiele trudniejsze, bo nie są oddzielnymi obiektami, ale integralną częścią terenu.