Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2623655 7398

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2623655

Odpowiedzi 7398

gothic1210
  • Gość
Tak. Można przejść bez użycia kodów. Na razie nie ma żadnych problemów z grą. Jedyne co może przeszkadzać to literówki i niewielkie przestawienia vobów w świecie. Reszta jest ok.
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Super że po aktualizacji sejwy są kompatybilne i nie trzeba zaczynać od nowa.
Błąd z Doylem jest naprawiony, tyle że częsciowo, dialog kończy się poprawnie gdy Doyle zleca nam naprawienie palisady.
Gdy ją naprawimy i idziemy do niego by poinformować go że skończyliśmy robotę to wraca znowu do palisady i dialog się nie konczy a F8 nie pomaga :(  I jeszcze jeden błąd: po naprawieniu palisady sami z siebie tracimy zdrowie, ot tak z niczego.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Łożesz kurwa, a myślałem, że już naprawdę mam zdolności demotywujące. W każdym razie, props za to żeś się nie poddał.  :ok:
 
Комиссар RBT

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy to jest już gotowa wersja moda?
:facepalm:  
A czytałeś temat od 1 strony ?  :naughty:  . Dla twojej wiadomości tak!
 

gothic1210
  • Gość
Super że po aktualizacji sejwy są kompatybilne i nie trzeba zaczynać od nowa.
Błąd z Doylem jest naprawiony, tyle że częsciowo, dialog kończy się poprawnie gdy Doyle zleca nam naprawienie palisady.
Gdy ją naprawimy i idziemy do niego by poinformować go że skończyliśmy robotę to wraca znowu do palisady i dialog się nie konczy a F8 nie pomaga :(  I jeszcze jeden błąd: po naprawieniu palisady sami z siebie tracimy zdrowie, ot tak z niczego.
Jeżeli chodzi o to tracenie zdrowia to tak miało być. Pilnujcie sobie tego. Występuje tylko przy tej pracy. Obrażenia zadawane są losowo w racjonalnych ilościach. Ma to być jako zmęczenie przy pracy. Po prostu nie naprawiaj cięgle tylko sprawdzaj HP od czasu do czasu. Ponadto za tobą pojawiają się zwierzęta z lasu. Uważajcie na nie jak będziecie mieli mało HP. (Właśnie dlatego Doyle idzie na odpoczynek do obozu, żeby było trudniej - a co! :D )
Dzięki za wyłapanie błędu. Wrzucam wam nowszą wersję skryptów. Nadpisujemy stary plik i nie musimy zaczynać od nowa gry. Aha, łatka poprawia też naukę walki bronią 1h u Quentina.
Pobierz 1.03b
Łożesz kurwa, a myślałem, że już naprawdę mam zdolności demotywujące. W każdym razie, props za to żeś się nie poddał.  :ok:
Cholera, przypomniały mi się czasy: Dawno temu w dalekiej galaktyce...  :lol2:  
Kurde, szybko te dwa lata minęły.
Prawda jest taka, że masz świetne zdolności de motywujące. Tylko ja jestem nie do zdarcia.  :D
 


turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Da się przejść bez używania kodów ale ja i tak ich użyje :)  

I masz propsa za poprawianie modyfikacji :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Cytuj
Uważajcie na nie jak będziecie mieli mało HP. (Właśnie dlatego Doyle idzie na odpoczynek do obozu, żeby było trudniej - a co! :D )


Te zwierzęta są i tak za daleko palisady by nami zainteresowały. A jak ktoś chce je wytłuc to wystrzela je bandyta z łukiem na wieży. Gdy ocalałe dobiegną do palisady i bandyta nie sięga do nich z łuku to kretoszczury dalej mają go za cel i gdy je tłuczemy one nie reagują :D
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Uważajcie na nie jak będziecie mieli mało HP. (Właśnie dlatego Doyle idzie na odpoczynek do obozu, żeby było trudniej - a co! :D )


Te zwierzęta są i tak za daleko palisady by nami zainteresowały. A jak ktoś chce je wytłuc to wystrzela je bandyta z łukiem na wieży. Gdy ocalałe dobiegną do palisady i bandyta nie sięga do nich z łuku to kretoszczury dalej mają go za cel i gdy je tłuczemy one nie reagują :D
Nie zawsze tak się dzieje.  :D  u mnie np. nie było czegoś takiego.   A tak przy okazji. dajcie się zaprowadzić Gamalowi do Starej Kopalni. Nawet jeżeli nie zamierzacie być kopaczem to dostęp do niej wam się przyda.
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Kolejny wykryty błąd:
Gdy mówimy Świstakowi, że Diego od niego coś chce Świstak od razu nam mówi że Diego nic od niego nie chciał.
 

macios

macios

Użytkownicy
posty52
Propsy6
  • Użytkownicy
Czy to jest już gotowa wersja moda?
:facepalm:  
A czytałeś temat od 1 strony ?  :naughty:  . Dla twojej wiadomości tak!

Upewnić się tylko chciałem.
 

gothic1210
  • Gość
Kolejny wykryty błąd:
Gdy mówimy Świstakowi, że Diego od niego coś chce Świstak od razu nam mówi że Diego nic od niego nie chciał.
Błąd naprawiony. W następnym pathu będzie działać. Path wydam jednak dopiero gdy uzbiera się kilka bugów, bo tak to się pogubicie z tymi łatkami. Calem odciągnięcia Świstaka jest dostęp do jego chaty. Tymczasowo musisz go unieruchomić. Możesz go zabić kodami, czy jakoś inaczej się go pozbyć. Najważniejsza w tym zadaniu jest skrzynia w jego chacie. To w niej są dowody na Świstaka.
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
No to kolejna porcja bugów ;d  (Tym razem drobne)

1. Gdy spytamy Patricka o ludzi koło kopalni musimy go wypytać o wszystkich, nie ma opcji zakończ. Do tego literówki - zamiast opowiedz mi o... jest Opwoiedz mi o...
2. Gdy mówimy Artegorowi że wykonujemy test zaufania, mówi że możemy wejść, jednak gdy chcemy to zrobić Artagor nas nie wpuszcza do środka. Do tego trudno wyjść z dialogu Artagor cały czas do nas zagaduje żebyśmy odeszli.
3. Jeden z oczekujących na wejście do kopalni ma ENDE zamiast Koniec
4. Gdy Diego opowiada o obozach w kolonii nie wspomina o obozie bandytów (w Mrocznych Tajemnicach chyba nam opowiadał o innych obozach, ale mogę się mylić, dawno w to grałem)
5. Gdy dostajemy zadanie od Klina w dzienniku jest "poszukiwanie posżka" zamiast "poszukiwanie posążka"

i 6. nie wiem czy to jest jakieś zadanie i kończy się np. po zabiciu iluś tam zwierząt, czy błąd ale gdy pytamy Varta o polowanie i ten idzie z nami nie ma żadnej opcji kończącej polowanie

Na razie tyle :P
 

gothic1210
  • Gość
Poprawiłem już bugi o których napisałeś. Jeszcze dzisiaj wyjdzie łatka. U siebie też testuję. Jak na razie doszedłem do 2 rozdziału. Chcę wyłapać tego jak najwięcej.
 

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Poprawiłem już bugi o których napisałeś. Jeszcze dzisiaj wyjdzie łatka. U siebie też testuję. Jak na razie doszedłem do 2 rozdziału. Chcę wyłapać tego jak najwięcej.

Dobrze że ktoś chce skończyć poprawianie tego moda do końca ,podziękowania, czekam na finalną wersje  :ok:  
Pozdrawiam Mateusz.Wr :)
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
1.Gdy wejdziemy do kopalni już jako kopacz, wykopiemy 500 bryłek, damy je Janowi mowi ze mozemy juz wyjsc, tymczasem gdy chcemy wyjsc Drake do nas zagaduje i mowi cos w stylu "Jan nie udzielił ci pozwolenia na wyjście!"
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Kolejne drobne błędy:

1. 2 włóczęgów niedaleko chatki Cavalorna ma ENDE zamiast Koniec.
2. Zębate ziele ma w ekwipunku w opisie błędny czas trwania. Tak naprawdę jego efekt trwa pół minuty. Dodatkowo czas trwania i wartość nie są w jednej linii.
3. Twardzeń i Zębate ziele mają taki sam obrazek w ekwipunku.
4. Trip ma taką samą twarz jak Milten. Milten to jedna z ważniejszych postaci i jego face nie powinien się powtarzać.
5. Po oddaniu długu Melvina Gravo mówi, że możemy zatrzymać część rudy dla siebie, a zatrzymujemy całą rudę.
6. Smith w obozie bandytów ma ENDE zamiast Koniec. Tak samo jaki inni bandyci w obozie bez imienia. Nie zapominajmy też o bandycie na wieży :)
7. Literówka przy dialogu z gościem koło Artagora przy wejściu do kopalni, gdy pytamy go czy umie przyrządzić truciznę.
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Czy jak się dołączy do bandytów można jakoś nauczyć się magii?
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Kolejne...

1. Outlam i 1 najemnik w obozie myśliwych w drodze do Wolnej Kopalni mają ENDE. zamiast Koniec.
2. Basir mówi, że możemy kupić u niego przepisy, jednak nie możemy u niego nic kupić.
3. W dzienniku, gdy wykonamy zadanie "Zastepstwo dla Fletchera" jest "FPrzyprowadziłem Tripa do Fletchera" powinno być "Przyprowadziłem Tripa do Fletchera"
4. Powinien być jakiś limit dla bryłek rudy tak jak w NK dla brył złota. Inaczej możemy mieć nieograniczoną ilość rudy.
5. Po rozmowie z Garpem nagle w środku kopalni pojawił się Ziemny Troll a pełzacze zaczęły wychodzić z szybów. WTF??

I potwierdzam błąd z Drakiem
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Jedno małe pytanko.W tym modzie w SO można dostać ciężką zbroje strażnika?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry