Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2896917 7437

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2896917

Odpowiedzi 7437

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Mi działajom linki normalnie, gothic1210 jeśli chcesz to ja mogę te linki wrzucić.
 

gothic1210
  • Gość
Mi działajom linki normalnie, gothic1210 jeśli chcesz to ja mogę te linki wrzucić.
To wrzuć na te swoje serwery, chociaż dalej nie wiem co wy chcecie od sendspace.pl :D
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#22 2012-09-17, 21:04(Ostatnia zmiana: 2012-09-17, 21:37)
Dobra tu jest link do patcha http://speedy.sh/PYhzn/Er-Mod10.7z
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#23 2012-09-17, 21:24(Ostatnia zmiana: 2012-09-17, 21:34)
Tego moda nie da się pobrać z tego cholernego sendspace.
Przykro mi czeba poczekać do jutra kiedy gothic1210 wrzuci tego moda na inną stronę  :(
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Ja polecam Mediafire
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Mam pewnego buga.Podczas rozmowy z Doylem o naprawie tej palisady koles daje nam młotek i odchodzi a nasza postać jest dalej w opcji dialogowej jak by z nim rozmawiała.Koleś gdzies idzie i juz nie wraca...Zostaje ctrl,alt,del
 

gothic1210
  • Gość
Mam pewnego buga.Podczas rozmowy z Doylem o naprawie tej palisady koles daje nam młotek i odchodzi a nasza postać jest dalej w opcji dialogowej jak by z nim rozmawiała.Koleś gdzies idzie i juz nie wraca...Zostaje ctrl,alt,del
No właśnie nie wiem co jest z tym dialogiem. Błąd występuje trzy razy. Z Doylem, Raczką i Bartholo. Z nieznanych mi przyczyn AI_StopProcessInfos   (self); (przerwanie dialogu) działa dopiero gdy NPC dojdzie do Wp określonego w rutynie. Najlepiej jest wcisnąć F8. Spróbuję jeszcze się z tym pobawić.
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No popatrz właśnie udało się i ściągam moda.Nareszcie złapałem slot wolny.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Jaki jest problem z kopalnią?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jaki jest problem z kopalnią?
Cytuj
Największym problemem jest ta pieprzona kopalnia. Oto co zrobić żeby nie musieć tam wchodzić.
Gdy na 4 rozdziale Quentin/ Corristo lub ktokolwiek inny każe wam pójść do kopalni to idź cie tylko pod wejście. Potem B MARVIN i wpisujecie taką komendę: insert NON_2094_Glest i insert Focus_Corristo. Jeżeli spełniany warunek 4 rozdział npc sam do was zagada. Za nami pojawią się nasi przyjaciele (zależnie od gildi). Temu który nas zaczepi pokazujemy kamień. Możemy go teraz oddać do Corristo i pogadać z naszym zwierzchnikiem. Byłbym zapomniał. Razem z naszymi przyjaciółmi pojawią się zombie. Jeden z nich powinien mieć przy sobie mapę (wymagana do rozpoczęcia wątku Czarnego Maga). Jednak, że mimo iż ją dodałem to jej nie ma. Kod na nią to: ItWrWorldmapBlackMage. Gdy mamy mapę musimy udać się z nią do Saturasa. To chyba tyle.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Miałem na myśli co się dzieje gdy się do niej wejdzie/wyjdzie. A teraz mam jeszcze 2 pytanie, czy można spokojnie przejść z tą kopalnią główną fabułę?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

gothic1210
  • Gość
Miałem na myśli co się dzieje gdy się do niej wejdzie/wyjdzie. A teraz mam jeszcze 2 pytanie, czy można spokojnie przejść z tą kopalnią główną fabułę?
Problem jest taki: jak do kopalni wejdziesz to już z niej nie wyjdziesz. Tak to wszystko działa. Ale ten błąd nie jest aktualny, bo tyczy się tylko wersji 0.9.7 a jak z pewnością zauważyłeś wrzuciłem aktualizację do 1.0. W 1.0 kopacz będzie miał trochę inny dialog i będzie stał przed kopalnią. Ponadto sam odda nam kamień. (wcześniej trzeba było wejść do kopalni i go poszukać no ale cóż...). Fabułę w wersji 1.0 jak najbardziej można przejść bez kodów (trzeba ich użyć tylko przy tych trzech dialogach!). Obecnie wrzucam moda na inny serwer więc za jakieś 30 minut będzie nowy link, który nie będzie wymagał pobierania łatki. Pamiętajcie, że teraz musicie ją pobrać i doinstalować do 0.9.7. Dopiero nowy link nie będzie tego wymagał. Ponadto w pierwszym poście jest już link do pobrania tekstury planu kowalskiego, która z nieznanych powodów nie pojawiła się w paczce .mod. Pobrany plik plan.tga trzeba wrzucić do _Work/Data/Textures, a silnik sam go prze konwertuje.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Widzę, że ukończyłeś jednak tego moda:). Niestety niektóre teksturki na screenach niezbyt pasują klimatem do pierwszego gothica. Np. czarne, ciemne podłoże, brązowe jaśniejsze drzewa i te jasne krzaczki w lesie na screenie nr1. Na ostatnim screenie te chmury także niepasują, ale oczywiście props za pracę nad tym modem. Fajny screen nr.3;D.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

gothic1210
  • Gość
Dzięki za opinię. Co do grafiki: jak umiałem tak zrobiłem :D  Jakby ktoś nie zauważył to wrzuciłem całą wersję 1.0 na file4u.pl. Do niej nie trzeba pobierać łatki. Wystarczy tylko dociągnąć tę teksturę planu kowalskiego. Jak będę jutro wrzucał na jeszcze inny serwer to uwzględnię ją w plikach ;d
Cytuj
Widzę, że ukończyłeś jednak tego moda:)
Pora na drobne rozmyślania xD
A jednak się da. :D  Ukończyłem go tylko dzięki temu, że zmieniłem swoje nastawienie. Stary mod to było zupełnie co innego. Ciągle chciałem go ulepszać. Oglądałem screeny z innych modyfikacji i projektów. Każdy pomysł który mi się spodobał chciałem dodać do moda nie zdając sobie sprawy, że to przerasta moje możliwości. Kompasy, paski i inne pierdoły... przecież bez tego da się grać! A jeżeli ktoś nie potrafi to po prostu Gothic nie jest już dla niego grywalny. Niech przesiądzie się na inne rpgi a nie wymaga od innych żeby pisali skrypty w jakiś Ikarusach , których nawet nie ogarniają. Właśnie dlatego skończyłem tego moda. Bo wybrałem rzeczy które potrafię zrobić i skupiłem się na zadaniach. Niech inni tworzący super wypasione mody z masom tytanuf wezmą to sobie do serca.  :ok:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Pytanie do tych co grali opłaca się ściągać??
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Da ktoś na inny hosting np MediaFire Plan kowalski?
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Pytanie do tych co grali opłaca się ściągać??

Opłaca się :D
 

gothic1210
  • Gość
Da ktoś na inny hosting np MediaFire Plan kowalski?
http://www.sendspace.com/file/03sc1n
Do Work/Data/Textures
 

gothic1210
  • Gość
1.03
> poprawione błędy z rutyną Bartholo, Świstaka i Doyle'a
> dodano przerywnik filmowy przy ataku na Starą Kopalnię
> poprawiono nagradzanie od Steha (wcześniej była mowa o magicznej tabliczce, której nie otrzymywaliśmy)
> kilka literówek
> strażnik z obozu łowców orków nie wygląda już tak samo jak Wilson
> dokończono zadanie związane z Grimem (na 4 rozdziale można je zakończyć)
> kilka mniejszych poprawek
Łatka 1.03 (zawiera poprzednie łatki, ale nie zawiera modyfikacji)
Sendspace.com
Instalacja
Plik filmowy *.bik wrzucamy do _Work/Data/Video
Pliki *.mod wrzucamy do folderu data/Modvdfs nadpisując przy tym stare pliki.
Plik PLAN-C.TEX wrzucamy do _Work/Data/Textures/_compiled
Pozostałe pliki wrzucamy do folderu system.
Pomyślałem, że przy okazji wrzucę parę screenów, bo te z pierwszego posta są stare (2 miesiące temu robione).
 

macios

macios

Użytkownicy
posty52
Propsy6
  • Użytkownicy
Czy to jest już gotowa wersja moda?
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry