Sprawy mniej związane z forum 246470 837

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 23.05.2012 roku

Wyświetleń 246470

Odpowiedzi 837

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Nie zgadzam się, bo to Aztek, renegat i przestępca, a mnie popiera Werewolf, prawda?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie zgadzam się, bo to Aztek, renegat i przestępca, a mnie popiera Werewolf, prawda?


Popieram, ale propsy mi sie skończyły :confused:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Poczekamy do jutra, nie ma problemu. I przy Twojej pomocy może zreformujemy tu trochę ustrój. Może mała dyktaturka? :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Spam z postulatów
#83 2012-06-13, 22:52(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 22:53)
Ach, drugi dzień z rzędu w ciągu minuty, wstawiam kilka ostrzeżeń jakbym strzelał z karabinu maszynowego.

Jeśli kogoś pominąłem, to daj mi znać :)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spam? Gdzie? Co? Jak? Dlaczego?
Jeden post, w dodatku na temat, nazywasz spamem?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witamy w RBT adanos :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Spam z postulatów
#86 2012-06-13, 23:13(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 23:15)
Spam? Gdzie? Co? Jak? Dlaczego?
Jeden post, w dodatku na temat, nazywasz spamem?
Ten post: http://themodders.org/index.php?topic=17242.msg1039894#msg1039894 był wg ciebie na temat? Nie było tam żadnego postulatu. Poza tym byłeś pod ostrzałem z karabinu maszynowego, więc nie jest łatwo celować :lol2:

Witamy w RBT adanos :lol2:
Ktoś musi pokazać moderatorom, jak mają robić, bo od jakiegoś czasu nie jestem z nich zadowolony :lol2:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spam? Gdzie? Co? Jak? Dlaczego?
Jeden post, w dodatku na temat, nazywasz spamem?
Ten post: http://themodders.org/index.php?topic=17242.msg1039894#msg1039894 był wg ciebie na temat? Nie było tam żadnego postulatu. Poza tym byłeś pod ostrzałem z karabinu maszynowego, więc nie jest łatwo celować :lol2:

No dobra - skoro ja tu mam moda to nie dam wam tu spokojnie spamować.

Każdy post w tym temacie ma być postulatem lub przynajmniej odpowiedzią uzasadniającą trzemu dany postulat ma wejść w życie.

I druga ważna rzecz. Jeśli ktoś z was chce gdzieś moda - to nie ten dział! Jeśli Kazz będzie potrzebował pomocy umieści odpowiedni dział i tam będziecie się wpisywać.

Uzasadniłem czemu nie powinien, co prawda przeciwieństwo, ale chodzi o to samo. Gdzieś później było też pisane (chyba przez Avallacha) że w postulatach albo o coś prosimy, albo też komentujemy postulaty innych.
Zresztą, idąc twoim tokiem myślenia, połowa postów w Postulatach zasługuje na warna, łącznie z postami administracji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie kłuć się bo jeszcze jednego warna dostaniesz :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Spam z postulatów
#89 2012-06-13, 23:33(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 23:34)
Jesteśmy w offtopicu, od tego ten dział jest.
Edit: w sumie w "sprawach związanych z forum" też bym mógł o tym pisać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Uzasadniłem czemu nie powinien, co prawda przeciwieństwo, ale chodzi o to samo. Gdzieś później było też pisane (chyba przez Avallacha) że w postulatach albo o coś prosimy, albo też komentujemy postulaty innych.
Zresztą, idąc twoim tokiem myślenia, połowa postów w "Postulatach" zasługuje na warna, łącznie z postami administracji.
:lol2:

Odrzucam wyjaśnienia, sprawę zamykam :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tym razem będę się produkował do końca. Jest to trzeci warn którego dostałem niesłusznie w przeciągu miesiąca.
I nie chodzi mi o tego jebanego warna, tylko o fakt że administracja nie potrafi przyznać się do błędu. Jeżli ktoś nie podpada pod wasze dyktando to go po prostu uciszacie,a to warnem, a to banem.

Uzasadnij czemu odrzucasz moje wyjaśnienia, zgodnie z tym co napisał jeden z administratorów (później zadam sobie trud odnalezienia odpowiedniego postu) pisałem zgodnie z tematem, jeżeli wy jako administracja nie wiecie co jest offtopem, a co nie to skąd my to mamy wiedzieć?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Spam z postulatów
#92 2012-06-13, 23:58(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 23:58)
sawik sawik... to tylko warn :ok:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
sawik spinasz poslady jakbys okresu dostal
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Spam z postulatów
#94 2012-06-14, 00:15(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 00:17)
Tym razem będę się produkował do końca. Jest to trzeci warn którego dostałem niesłusznie w przeciągu miesiąca.
I nie chodzi mi o tego jebanego warna, tylko o fakt że administracja nie potrafi przyznać się do błędu. Jeżli ktoś nie podpada pod wasze dyktando to go po prostu uciszacie,a to warnem, a to banem.

Uzasadnij czemu odrzucasz moje wyjaśnienia, zgodnie z tym co napisał jeden z administratorów (później zadam sobie trud odnalezienia odpowiedniego postu) pisałem zgodnie z tematem, jeżeli wy jako administracja nie wiecie co jest offtopem, a co nie to skąd my to mamy wiedzieć?
:facepalm:
Zacytowałeś:
Cytuj
Każdy post w tym temacie ma być postulatem lub przynajmniej odpowiedzią uzasadniającą trzemu dany postulat ma wejść w życie.
Wskaż w swoim poście jakiś postulat lub uzasadnienie dla postulatu:
To zbanujcie Avallacha za jego haniebne zachowanie
Podaj chociaż jeden przykład :lol2:

Akurat Avallach jest adminem który robi najwięcej, w każdym razie jawnie, wątpię byś zdołał kogokolwiek do tego przekonać.
A Aztek na 99% nadal ma moderatora.

@Kereth - Zacząłem pisać trochę dłuższego posta o tym, jednak nie chce mi się zaczynać długiej i bezsensownej dyskusji na ten temat. Krótko mówiąc, wydaje mi się że "załapałem" i właśnie dlatego to napisałem. Jeżeli ty odczytujesz jego posta inaczej niż ja, tylko przypomnę że jestem głupim noobem który jeszcze mało widział, jednak jeżeli mówi coś dwuznacznego niech będzie świadom tego że może zostać źle zrozumiany.
To że Avallach robił sobie z tego wszystkiego prowo powinno być jasne od samego początku, gdyby to komuś przeszkadzało Avallach na 100% by tego zaprzestał, a tutaj nie było wyrządzonej żadnej krzywdy, nawet ThorusOrc, z którego owe żarty były robione, nie wydaje się mieć nic przeciwko.
Nie ma w nim żadnego postulatu, ani uzasadnienia dla jakiegokolwiek postulatu.

Piszesz jedynie, że Avallach jest dobrym adminem, Aztek ma moderatora i odpowiadasz Kerethowi, że nie chcesz rozpoczynać dyskusji i "jesteś noobem" oraz że Avallach zrobił sobie prowo.

Pytam się, gdzie jest jakiś postulat lub uzasadnienie go. Ja go nie widzę.

Jeśli miałeś na myśli "postulat" Małgorzaty o zbanowanie Avallacha, to... :lol2:  Popatrz się, gdzie znajduje się ten post. Uznałem go również za spam.

Co do poprzednich ostrzeżeń, to już to przerabialiśmy, więc nie będę się powtarzał.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Spam z postulatów
#95 2012-06-14, 00:23(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 00:25)
Jeśli miałeś na myśli "postulat" Małgorzaty o zbanowanie Avallacha, to... :lol2:  Popatrz się, gdzie znajduje się ten post. Uznałem go również za spam.
Czysta bezczelność! Wybacz, ale to wyraźne nadużycie możliwości administratora! Avallach zasłużył na karę i uważam, że Werewolf powinien spropsować mego posta.

Tak właściwie to wszyscy inni też mogą propsować. :3
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Spam z postulatów
#96 2012-06-14, 00:28(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 06:13)
Dokładnie, postulat Małgorzaty (tak, postulat, napisany dla beki, ale ciągle postulat) został tu przeniesiony razem z moim postem, w chwili pisania tamtego postu nadal pisałem na temat.

Co do poprzednich warnów. Przerabialiśmy to? Nie, poprzestałem na tym że uzyskałem ich uzasadnienie, które mogę udowodnić jest błędne.
Weźmy dla przykładu warn za bana na miesiąc, administracja (chyba nawet ty osobiście) przyznała że byłem jedynym z trójki osób który za to zapłacił notatką w warn logu, patrząc na to że jedna z osób nie dość że o takiego bana poprosiła, to jeszcze później korzystała z multikonta (co samo w sobie jest powodem do warna) to jeszcze została odbanowana, a wszystko odbyło się bez jakichkolwiek konsekwencji, warn dla mnie jest co najmniej wysoce niesprawiedliwy. Jednak administracja nie przyznała się do błędu cofając ostrzeżenie, po prostu to pomięliście.
Warn za "spam w komentarzach do profili", nie zakazuje tego ani jeden punkt regulaminu, komentarze do profili nie są nawet tam uwzględnione, wszędzie odnosicie się do tematów, a sam poszkodowany zgłosił to tylko dlatego że nie chciało mu się tego samemu kasować.




Edit: Dopiero zauważyłem posty Azteka i Eta, to co napisał Eto mnie nie obchodzi, ale Aztekowi odpiszę.
Aztek, tu nie chodzi o tego warna, jebać go, jak Ci to taką przyjemność sprawia dojeb mi następnego, a co mi tam! Tutaj chodzi o to że administracja nie potrafi przyznać się do błędu, we wszystkich trzech sprawach (a i wcześniej kilka razy w innych) chodziło mi właśnie o to, nie mylić z żebraniem o przeprosiny, bo na to też mam wyjebane. Pozwolę sobie w tym miejscu jeszcze powiedzieć to co powiedział Adanos trochę wcześniej w innych słowach. "Małgorzata kręcił napisał postulat który uznałem za spam, ty go skomentowałeś więc należy Ci się warn." No kurwa, takiego tłumaczenia to już w podstawówce by nie zaakceptowali. Często też administracja stara się powoływać na regulamin, który jest dziurawy jak sito i krótko mówiąc niekompletny, co więcej często przeczą temu co tam piszą, przykładów nie będę podawał bo jakiś czas temu o to większa spina była i bezsensu zaczynać to na nowo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Tak właściwie to wszyscy inni też mogą propsować. :3
Tak, pani.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Spam z postulatów
#98 2012-06-14, 09:33(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 09:36)
Sawik, nie spinaj się, przecież ban ci nie grozi. Jak bardzo ci przeszkadza, tamten punkt przy prośbie o tymczasową blokadę postowania mogę cofnąć, bo faktycznie nie był potrzebny (jak Ogrodnik prosił o to samo, to faktycznie warna nie dostał :lol2: ). Pozostałymi się nie martw, po miesiącu nieaktywności w warnlogu najczęściej stopniowo unieważniamy ostrzeżenia.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Weźmy dla przykładu warn za bana na miesiąc, administracja (chyba nawet ty osobiście) przyznała że byłem jedynym z trójki osób który za to zapłacił notatką w warn logu, patrząc na to że jedna z osób nie dość że o takiego bana poprosiła, to jeszcze później korzystała z multikonta (co samo w sobie jest powodem do warna) to jeszcze została odbanowana, a wszystko odbyło się bez jakichkolwiek konsekwencji, warn dla mnie jest co najmniej wysoce niesprawiedliwy.
Prosiłeś o odbanowanie?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry