Gothic : Odrodzenie 25916 43

O temacie

Autor Gundeln

Zaczęty 4.05.2012 roku

Wyświetleń 25916

Odpowiedzi 43

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ogólnie to było w G1 na początku mówione, że Xardas po prostu opuścił krąg ognia i przeniósł się po cichaczu GDZIEŚ na terytorium orków. Nikt nie wiedział gdzie, prócz orków.
 

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy

Gundeln

Gothic : Odrodzenie
#21 2012-05-05, 22:35(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 22:43)
Może i co za różnica, ale ukazanie tego jakoś w miarę chronologicznie też chyba nie było by złe. Ach no tak, czułem że coś przeoczyłem.


Więc i na to mam pomysł jak zaradzić! Można by gracza wcielić w jakiegoś strażnika który pilnuje nowych, prowadzi ich do starego obozu, i wtedy wcielało by się w jakiegoś z nich i na przeplatanie połączyć ich historie jak się wspieli na wyższe rangi etc, potem do koloni wpada Bezi, i do końca iść pomysłem Fahrena.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic : Odrodzenie
#22 2012-05-05, 22:38(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 22:43)
Gundeln, trudno pokazać to chronologicznie, bo Diego, Lester, Gorn i Milten trafili do kolonii w tym samym czasie, dlatego właśnie byli przyjaciółmi (jeżeli chcesz oczywiście pokazać another story - ich przeszłość, nie fabułęz Gothica 1 od ich strony)
 

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Hmm, motyw przyjaźni tej czwórki był zawsze dla mnie lekko naciągany (każdy z nich pochodził z innego "świata"), ale z drugiej strony całkiem niezłym pomysłem byłoby zrobienie fabuły, w której wcielalibyśmy się w jednego z nich zaraz po wtrąceniu do kolonii, a następnie poznawali pozostałą trójkę w potoku szalonych przygód, które by właśnie z 4 obcych sobie ludzi uczyniły zgraną paczkę przyjaciół.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Luke, trochę w tym temacie wyjaśnia komiks wydany przed premierą g1. Nie jest całkiem kanoniczny, ale był robiony przynajmniej we współpracy ze scenarzystami. Tam jest wyjaśnione że po prostu, podobnie jak bezimienny, inni więźniowie też przed wtrąceniem za barierę spędzali dłuższy czas w areszcie. Milten, Gorn, Diego i Lester siedzieli w jednej celi, a za barierą początkowo trzymali się razem (w wyniku wypadku z ich współudziałem miała zawalić się jedna z dwóch wież SO). W grze są też wzmianki że wymieniają między sobą informacje i co jakiś czas spotykają na neutralnym gruncie, pb jednak zdecydowali się nie rozwijać do końca tego wątku.

W ogóle cała ta grupka wzięła się stąd, że na początku w Gothicu zamiast wyboru klasy postaci w trakcie gry, miał być wybór gotowej, właśnie jednej z tej czwórki, a pozostali stawali się wtedy towarzyszami :D

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic : Odrodzenie
#25 2012-05-05, 23:01(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 23:04)
http://speedy.sh/cFyaJ/komiks.pdf
Macie komiks po czesku.
Miałem go kiedyś tłumaczyć na polski, ale mi się odechciało, gdzieś przy 35 %
 


Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
O tym nie wiedziałem - no, ale to też daje podwaliny pod ciekawą fabułę - zakładając że ta czwórka w takim razie została wtrącona za barierę razem, w jednym konwoju - można by pokazać jak wyglądały ich początki i dlaczego zdecydowali się rozejść we wszystkie możliwe strony. Szczególnie motywy wymieniania informacji między obozami dla własnych interesów, a co za tym idzie - ryzyko się z tym wiążące, ewentualne przyłapanie i ratowanie sytuacji, spiski, kombinowanie, itp. itd. dają spore pole do popisu.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic : Odrodzenie
#28 2012-05-05, 23:06(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 23:09)
Bo po czesku było pierwsze tłumaczenie tego PDF( a czeski rozumiem)  , więc  dałem to, co miałem na kompie.
Późniejszych tłumaczeń nie śledziłem.
 

Kudlik

Kudlik

Użytkownicy
Les Paul
posty364
Propsy55
  • Użytkownicy
  • Les Paul
Niewątpliwie cała czwórka tworzyła zgraną paczkę, chociaż postać Diega podana niby przykładowo przez WWZA, moim zdaniem byłaby najciekawszą opcją. Bez urazy, ale przyćpany lester, cipowaty Milten, czy fighter Gorn, to nie jest to samo, co chciwy, umiejący się ustawić Diego. Można by stworzyć historię, jak z nic nieznaczącego skazańca staje się wpływowym cieniem, bogaci się, myśli przede wszystkim o tym jak przetrwać. A resztę tak jak mówił Luke, udoskonalić. Od zawsze w gothicu brakowało mi życia obozowego, a tu byłaby szansa dodać coś więcej niż tylko nową (co i tak byłoby wielkim plusem) historię.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Od kiedy Diego był bogaty? oO  
Gundeln, weź pod uwagę też to, że będziesz musiał przetrzepać 3/4 przeszłości ludzi spod bariery. Pamiętaj, że Gomez objął stołek dopiero po jej utworzeniu, że np Grima nie było jeszcze wtedy a żył Nek. Zły mógłby byc kopaczem itd. Trzeba by było to trochę sfixować. XD
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Od kiedy Diego był bogaty? oO  
Gundeln, weź pod uwagę też to, że będziesz musiał przetrzepać 3/4 przeszłości ludzi spod bariery. Pamiętaj, że Gomez objął stołek dopiero po jej utworzeniu, że np Grima nie było jeszcze wtedy a żył Nek. Zły mógłby byc kopaczem itd. Trzeba by było to trochę sfixować. XD

Diego był bogaty - może nie od samego momentu wtrącenia za barierę, ale na pewno dość długo przed przybyciem Bezimiennego do GD zaczął zbierać złoto. Na wypadek, gdyby jednak udało się jakoś zniszczyć barierę. Jest o tym wzmianka w GII - zadanie z wygonieniem Gerbrandta

Dodam, że Diego uzbierał 2 tys. sztuk złota - to dość dużo w świecie Gothica.
 
Комиссар RBT

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Gothic : Odrodzenie
#32 2012-05-06, 08:14(Ostatnia zmiana: 2012-05-06, 08:15)
I sam mówił, że współpracował z Gerbrandtem w jakimś interesie, a patrząc na stan Gerbrandta sądze, iż Diego był bogaty w swoich czasach Khorinis i to bardzo. I nie zapominajmy, że Khorinis w czasach Diega monumentalnie różni się od Khorinis w czasach bezia, za czasów Diega było o wiele bogatsze wiec słowo "bogatstwo" nabierało troszke wiekszego znaczenie przed beziem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy

Gundeln

Gothic : Odrodzenie
#33 2012-05-06, 10:42(Ostatnia zmiana: 2012-05-06, 11:12)
No roboty by było pewnie sporo. Zresztą zastanawiam się jeśli były by takie zmiany jak funkcjonował by system RPG. Może się kiedyś zrobi ankietę kim ma się grać na początku  :lol:  do póki Bezi nie przybędzie i postacie nie zaczną się zmieniać, bo wtedy RPG pokroju zbierania itemów, polowania i expa nie ma trochę racji bytu. A tak np takim Diegiem (osobiście chcę żeby był pierwszą postacią, bo z Miltenem pokrzyżowaliście mi plany) od początku jego kariery w SO aż do przybycia Bezia i może jeszcze trochę dalej, póki np. Bezi nie wybierze do jakiego obozu chcę iść, a miałem jeszcze pomysł takowy, żeby przez nasze decyzje podejmowane w grze Bezi zmieniał nastawienie do jakiego obozu pójdzie. Mogło by to również urozmaicić rozgrywkę.

@Down
A co wywnioskowałeś po wcześniejszych postach ?
 

Quadron

Quadron

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
@up
Ale ta cała przygoda to by się działa jeszcze przed przybyciem beziego czy jak on już tam jest?
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
a miałem jeszcze pomysł takowy, żeby przez nasze decyzje podejmowane w grze Bezi zmieniał nastawienie do jakiego obozu pójdzie. Mogło by to również urozmaicić rozgrywkę.
Pomysł genialny, ale to jendak jakieś trzy razy więcej skryptów niż w przypadku jednego obozu.
 
makin' bacon

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Zazwyczaj genialne pomysły to więcej roboty, jeśli nikogo do pomocy nie znajdę to pewnie zrezygnuję z takich innowacji. Ale to się zobaczy jak dolina zostanie skończona pod wzlędem vobowania.
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Panowie, panowie. Nie gadamy do roboty się bierzemy.

Gundeln, pokaż nowe screeny, bo jakoś nie widać postępów w modzie.
 

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy

Gundeln

Gothic : Odrodzenie
#38 2012-05-30, 20:34(Ostatnia zmiana: 2012-05-31, 16:44)
Praca idzie, aktualnie tyle co ja wam mogę pokazać to screeny skryptów dialogów i tego też nie ma dużo. Doczasu wystawienia ocen raczej większość prac będzie się toczyła dosyć mozolnie. Aczkolwiek teraz mogę tylko dać wam pewność, że projekt jeszcze nie upadł.
 

Hamlet

Hamlet

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy

Hamlet

Gothic : Odrodzenie
#39 2012-05-30, 20:53(Ostatnia zmiana: 2012-05-30, 20:54)
projekt jeszcze nie upadł
No, ale co się odwlecze, to nie uciecze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry