Zamieszczanie podglądu swoich modeli 26344 25

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 23.02.2012 roku

Wyświetleń 26344

Odpowiedzi 25


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Co ty mi wkręcasz?
WebGL daje jedynie wyjątkowo prosty, o wiele niższej jakości niż we współczesnych silnikach, już Unity daje lepsze efekty (jak pokazał Pirat).
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Zamieszczanie podglądu swoich modeli
#22 2012-02-27, 17:40(Ostatnia zmiana: 2012-02-27, 17:43)
Faktycznie, zapomniałem tej części posta (dopisałem ją przy okazji). Błędnie odniosłem wrażenie że odwołujesz się do pierwszej części:
Z tym że wcale nie jest to gorsze, pozwala zamieścić prawdziwy wysokiej jakości render :D

W każdym razie i tak wydaje mi się że to:

Wygląda lepiej niż:

Ale to już chyba trochę kwestia gustu, w obu systemach da się skorzystać z podobnych shaderów.

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Zdecydowanie nie wygląda lepiej. Brak AA, rozmyte tekstury, zjebany specular...
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
https://www.youtube.com/watch?v=6NTZk6lSaZk


Dodali diffuse, specular i normalkę. Nie testowałem tego jeszcze dogłębnie, rano coś jeszcze działało słabo, nie wiem jak teraz.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
https://www.youtube.com/watch?v=pRVx2A1G8ic
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry