Error Message: Unknown identifier 20833 37

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 10.09.2011 roku

Wyświetleń 20833

Odpowiedzi 37

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Błąd Unknown identifier oznacza że parser napotkał identyfikator (nazwę instancji, zmiennej, klasy lub funkcji) która wcześniej nie została zadeklarowana. Przyczyny mogą być dwie - albo nie jest zadeklarowana w ogóle, albo jest, ale w plikach które w kolejności parsowania (określanej w gothic.src) są dopiero później. Aby poznać właściwą przyczynę, najlepiej za pomocą programu umożliwiającego wyszukiwanie ciągów tekstowych w plikach (np Total Commander) wyszukać we wszystkich skryptach czy istnieje deklaracja danego obiektu/funkcji/zmiennej. Jeśli w którymś się znajduje, trzeba przemyśleć jakie są zależności pomiędzy tymi plikami i ustawić je we właściwej kolejności (tak żeby pliki z których inny plik ma korzystać, zawsze były przed nim). Jeśli takiej deklaracji w ogóle nie ma, można albo ją dodać (w pliku który jest przed wszystkimi tymi w których dany identyfikator jest używany), albo wywalić wszystkie miejsca gdzie próbowało się go użyć.

Jeśli macie jakiekolwiek komunikaty błędów w których jest "Unknown identifier", nie zakładajcie nowych tematów - piszcie tutaj, dzięki temu nie będzie takiego bałaganu, a po przeczytaniu tego posta być może w ogóle nie będziecie musieli pisać.

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Witam, może ten temat był. Nie zauważyłem.
W każdym razie po naprawianiu skryptów wyskakuje.
U:PAR: \WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_SLD_888_STACHU.D Unknown identifier: DIA_SLD_888_STACHU_CONDITION
O co chodzi ? :[  
Dziękuje za pomoc, żegnam  :lol:

[mod=Avallach]Napisałem uniwersalny temat żeby nie było na tym forum takiego burdelu (nawiasem mówiąc napisałeś w złym dziale, od razu przeniosłem). Przeczytaj pierwszy post.[/mod]
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
NIC  :pokerface:  
Nie zrozumiałem, stary ja jestem zielony. Napisz np plik npc i dia czy coś się różnią czy jakoś tak bo jak czytam twego posta łeb mnie boli  :lol2:
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Error Message: Unknown identifier
#3 2011-09-10, 12:04(Ostatnia zmiana: 2011-09-10, 12:06)
Próbujesz użyć "czegoś", co nazywa się "DIA_SLD_888_STACHU_CONDITION" (prawdopodobnie jest to funkcja). W języku programowania którego używa Gothic, zanim czegoś użyjesz, musisz NAJPIERW napisać co to jest. Ty albo nie napisałeś w ogóle, albo napisałeś dopiero potem. Tak jak wspomniałem, sprawdź czy masz (w tym przypadku w piku "DIA_SLD_888_STACHU.D") coś takiego jak
func int DIA_SLD_888_STACHU_CONDITION ()
{
Jak nie masz, to możesz dodać np coś takiego:func int DIA_SLD_888_STACHU_CONDITION ()
{
return true;
};
Najważniejsze żeby było to przed linijką gdzie masz wpisane inne "DIA_SLD_888_STACHU_CONDITION" i POZA jakimikolwiek nawiasami klamrowymi ({ i }) - sprawdź to bardzo uważnie, bo różne z nich ciągną się przed większość skryptów).
Generalnie funkcje kończące się na "_CONDITION" decydują kiedy dialog jest widoczny a kiedy nie. To co napisałem wyżej spowoduje że będzie widoczny zawsze (chyba że nie ustawisz permamenta i go "zużyjesz").

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Hmm ?
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_EXIT   (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Stachu;
nr          = 888;
condition   = DIA_SLD_888_Stachu_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Siema
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_Siema   (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Stachu;
nr          = 4;
condition   = DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co to za miejsce ?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_00"); //Co to za miejsce ? A i jestem ...
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_01"); //Nie obchodzi mnie jak masz na imię, pytałeś o miejsce ?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_02"); //Hmm, to mój obóz, a ja jestem po prostu prostym rybakiem który łowi tu ryby
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_03"); //Zrobisz coś dla mnie ? Przynieś mi ze 2 piwka. Pić mi się chce !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_04"); //Zgoda. Ale w zamian chce ...
        AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_05"); //Ja już dałem ci co miałem, kazałeś powiedzieć co to za miejsce, powiedziałem. Teraz po piwa !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_06"); //Najpierw powiedz mi coś ciekawego o okolicy ...


};

//*********************************************************************
// Info Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie  (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Stachu;
nr          = 4;
condition   = DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Hmm, podobno ktoś tutaj zaginął, oraz zgubił hełm?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Condition()
{
if (npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_888_Siema))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_00"); //Podobno ktoś tutaj zaginął oraz zgubił hełm? Prawda ?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_01"); //Tak znaleziono ciało, ale nie hełm.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_02"); //Możnesz poszukać go po lesie. Jest to opłacalne patrząc na twój ekwipunek. Ciało było nie daleko, napewno znajdziesz!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_03"); //A z kąd o tym wiesz ?
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_04"); //Zawineło mi się o uszy gdy byłem... w... nie pamiętam już.
        AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_05"); //Dobra. Teraz leć po piwa !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_06"); //Już biegne...

        LOG_CreateTopic (TOPIC_PIWKO, LOG_MISSION);
        LOG_SetTopicStatus (TOPIC_PIWKO, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_PIWKO,"Rybak przy wejściu na przełęcz potrzebuje 2 butelek piwa, musze przyznać nieźle się targuję.");
   
};

//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_piwko  (C_INFO)
{
npc     = SLD_888_Stachu;
nr          = 4;
condition   = DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam dla ciebie te 2 piwa";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Condition()
{
if (npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_888_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_00"); //Mam dla ciebie dwa piwa.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_01"); //Haha, w porządku.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_02"); //Ale ja dawno dobrego piwa nie piłem.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_03"); //Na co czekasz ? Spadaj !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_04"); //No już ide...
        AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_05"); //Czekaj! żartowałem, dostaniesz zapłatę.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_06"); //Dzięki !

       
        B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 2);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
        B_LogEntry (TOPIC_PIWKO,"Dostał czego chciał. ale 250 sztuk złota 2 dwa piwa, opłaca się!");
        LOG_SetTopicStatus (TOPIC_PIWKO, LOG_SUCCESS);
};
GDZIE TU JEST BŁĄD ? Bo nie widze ?!

[mod=Wowoz]Znaczniki code![/mod]
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
Thesrokka
A masz wpis w log_constans ?
Ale!Jest jeszcze jeden błąd
masz za długie dialogi to czasem powoduje
problemy.
 

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Tak, chodzi ci o wpis do dziennika matters czy jakoś tak, jak tak to oczywiście że mam.
Z dialogami okej, na forum długo wygląda, a jak skróciłem ten sam błąd
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Error Message: Unknown identifier
#7 2011-09-10, 12:40(Ostatnia zmiana: 2011-09-10, 12:42)
No i napisałem dobrze. Tutaj
condition = DIA_SLD_888_Stachu_Condition;Próbujesz użyć tego "DIA_SLD_888_Stachu_Condition" a nie napisałeś co to jest. W tym przypadku błąd jest troszkę inny niż zwykle - napisałeś właściwego conditiona, ale źle wpisałeś jego nazwę. Zamień
condition = DIA_SLD_888_Stachu_Condition;na
condition = DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Condition;
PS. Używaj tagów [ code ], a jeśli wklejany przez ciebie kod jest długi, najlepiej także [ spoiler ].

PS2. Nie masz może nic wspólnego z tym userem: http://themodders.org/index.php?/user/23-sroka8888/ ?

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Okej pomogło ale teraz jest to samo tyle że pisze sld_888_stachu_siema Pss. Nie znam tego zioma  :ayfkm:
A dokładniej to co wcześniej tylko jest unkown identifier : DIA_SLD_888_SIEMA
i co  :facepalm:
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .


TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Może dokładniej ? Co mam wykasować ? Mam 1/3 tekstu to DIA_SLD_888_SIEMA
 :naughty:
Bo nie za bardzo zrozumiałem  :idea:
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Error Message: Unknown identifier
#11 2011-09-10, 15:20(Ostatnia zmiana: 2011-09-10, 15:20)
Skoro oczekujesz że ktoś za ciebie rozwiąże problem to ma mnie nie licz ; p
Mogę ci tylko poradzić żebyś po pierwsze nigdy nie robił nic czego nie rozumiesz, najpierw pooglądaj gotowe dialogi i spróbuj zrozumieć który element za co odpowiada (przecież jest tylko kilka i do tego bardzo logicznych). Po drugie jeśli nie chcesz zrazić do siebie społeczności, staraj się robić pożytek z PORAD a nie oczekuj że ktoś da ci gotowe rozwiązanie.

TheSrokka

TheSrokka

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Eeee ? A co robie ? Co byś zrozumiał jakby ci powiedzieli:
TO WEŹ TO USUŃ czy co tam napisałeś ? No raczej byś nie skumał
 
Dziś stawiają nas pod ścianą i zasłaniają nam oczy ,

wkładają siano w kieszeń byśmy nie mogli ich zaskoczyć .

Co rano każą nam wstać , umyć twarz przed lustrem potem nakleić na nią uśmiech. Każą robić dobrą minę do złej gry synek .

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak jak napisałem, próbujesz robić coś czego nie rozumiesz i oczekujesz że ktoś poda ci gotowe rozwiązanie. Jeśli nie wiesz jak rozpoznać które skrypty dotyczą danego npc, to najpierw pooglądaj gotowe skrypty postaci i dialogów i spróbuj zrozumieć ich strukturę.

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
Zauważyłem jeszcze kilka błędów ale nie powinny mieć one wpływu na parsowanie.Przyczyną błędy może być jeszcze jedna prosta żecz...Wkleiłęś wpisy log_constans do spolszczenia niemieckich skryptów :)
Dopisek:Jak nie umiez robić skryptu dialogu ręcznie to polecam ci easy dialog makera Temat o nim gdzie możesz go pobrać jest Tu
Dopisek 2:A i najważniejsze czy w ogóle zrobiłeś skrypt postaci?:)
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie, panowie.
Nie znalazłem na forum rozwiązania, więc...Sytuacja jest następująca:
Stworzyłem dialog za pomocą Dialog Makera(oczywiście dodałem wcześniej NPCa, wszystko jest, tylko dialogu brakuje). Dialog wygląda następująco(nie jest dokończony, wiem):


//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Najemnik_EXIT(C_INFO)
{
npc             = Non_2003_Najemnik;
nr              = 999;
condition = DIA_Najemnik_EXIT_Condition;
information = DIA_Najemnik_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Najemnik_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Najemnik_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Najemnik_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = Non_2003_Najemnik;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Najemnik_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Najemnik_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Najemnik_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Najemnik_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Najemnik_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Najemnik_HELLO1_03_02"); //Jestem najemnikiem. Specjalizuję się w walce na dystans.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Najemnik_HELLO1_03_03"); //Za 1000 bryłek mogę Ci towarzyszyć w podróży. Zainteresowany?

    Info_ClearChoices (DIA_Najemnik_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Najemnik_HELLO1, "Czemu nie?", DIA_Najemnik_HELLO1_YES1);
    Info_AddChoice (DIA_Najemnik_HELLO1, "Raczej nie", DIA_Najemnik_HELLO1_NO1);
};

FUNC VOID DIA_Najemnik_HELLO1_YES1()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=1000)
    {
        AI_Output (other, self ,"DIA_Najemnik_HELLO1_YES1_15_03"); //Dobrze, masz tu 1000 bryłek. Chodźmy!
        B_GiveInvItems (other, self, ItMiNugget, 1000);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Najemnik_HELLO1_YES1_03_04"); //A więc ruszajmy.
        Npc_ExchangeRoutine (self, "FOLLOW");
};

FUNC VOID DIA_Najemnik_HELLO1_NO1()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Najemnik_HELLO1_NO1_15_01"); //Nie, raczej odmówię...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Najemnik_HELLO1_NO1_03_02"); //Jak chcesz.
    Info_ClearChoices (DIA_Najemnik_HELLO1);
};


Parsuje i wyświetla się ten błąd. Unkownundefiner: FUNC. Jest to ta linijka:

FUNC VOID DIA_Najemnik_HELLO1_NO1()
Jakoś ja tu nie widzę problemu... Głupiejący parser?
Pozdrawiam
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Error Message: Unknown identifier
#16 2011-12-13, 21:59(Ostatnia zmiana: 2011-12-13, 22:00)
FUNC VOID DIA_Najemnik_HELLO1_YES1()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMiNugget) >=1000)
    {
        AI_Output (other, self ,"DIA_Najemnik_HELLO1_YES1_15_03"); //Dobrze, masz tu 1000 bryłek. Chodźmy!
        B_GiveInvItems (other, self, ItMiNugget, 1000);
        AI_Output (self, other ,"DIA_Najemnik_HELLO1_YES1_03_04"); //A więc ruszajmy.
        Npc_ExchangeRoutine (self, "FOLLOW");
    }; //<------ tu brakuje nawiasu zamykającego
};

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I jest kolejny...
Za pomocą DocMaker Bucika wygenerowałem 2 skrypty listów. Tym razem Unkown Indefinter: "TGA". Oto skrypty(treść ukryta, dla pewności. :-) )  

//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
//-----------> Rozkazy
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

INSTANCE RaportySO (C_ITEM)
{
name = "Rozkazy";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = 0;

value = 10;

visual = "ItWr_Scroll_02.3ds";
material = MAT_LEATHER;

scemeName = "MAP";
description = name;

TEXT[2] = "xxx";
TEXT[3] = "xxx";
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
on_state[0] = UseRaportySO;
};

FUNC VOID UseRaportySO()
{
var int nDocID;
nDocID = Doc_Create();

Doc_SetPages ( nDocID,  1);
Doc_SetPage ( nDocID,  0, "letters.TGA", 0);
Doc_SetMargins ( nDocID,  -1,  50, 50, 50, 50, 1);
Doc_SetFont ( nDocID,  -1, font_10_book.TGA);
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");

Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "xxx");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "xxx");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "xxx");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");

Doc_Show ( nDocID );
};

//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|




//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
//-----------> Rozkazy
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

INSTANCE RaportNO (C_ITEM)
{
name = "Rozkazy";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = 0;

value = 10;

visual = "ItWr_Scroll_02.3ds";
material = MAT_LEATHER;

scemeName = "MAP";
description = name;

TEXT[2] = "xxx";
TEXT[3] = "xxx";
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
on_state[0] = UseRaportNO;
};

FUNC VOID UseRaportNO()
{
var int nDocID;
nDocID = Doc_Create();

Doc_SetPages ( nDocID,  1);
Doc_SetPage ( nDocID,  0, "letters.TGA", 0);
Doc_SetMargins ( nDocID,  -1,  50, 50, 50, 50, 1);
Doc_SetFont ( nDocID,  -1, font_10_book.TGA);
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");

Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "yyy");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "yyy");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLines ( nDocID,  0, "yyy");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");

Doc_Show ( nDocID );
};
;

Zspy nie pokazuje nawet, która to linijka... Nic przy tych skryptach nie grzebałem. Znowu brak nawiasu?
Pozdrawiam
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Error Message: Unknown identifier
#18 2011-12-19, 18:35(Ostatnia zmiana: 2011-12-19, 18:35)
Doc_SetFont     ( nDocID,  -1, font_10_book.TGA);
Daj w cudzysłów font_10_book.TGA. Chociaż problem będzie chyba inny, a mianowicie trzeba wpisać nazwę fontu. Obejrzyj przykładowy list. Będzie szybciej.

marwik1417

marwik1417

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Mam cos dziwnego:U:PAR:Redefined identifier : B_ASSESSMAGIC_FIREBOLT (line 8)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry