Hmm ?
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Stachu;
nr = 888;
condition = DIA_SLD_888_Stachu_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Siema
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_Siema (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Stachu;
nr = 4;
condition = DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co to za miejsce ?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_Siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_00"); //Co to za miejsce ? A i jestem ...
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_01"); //Nie obchodzi mnie jak masz na imię, pytałeś o miejsce ?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_02"); //Hmm, to mój obóz, a ja jestem po prostu prostym rybakiem który łowi tu ryby
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_03"); //Zrobisz coś dla mnie ? Przynieś mi ze 2 piwka. Pić mi się chce !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_04"); //Zgoda. Ale w zamian chce ...
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_01_05"); //Ja już dałem ci co miałem, kazałeś powiedzieć co to za miejsce, powiedziałem. Teraz po piwa !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Siema_15_06"); //Najpierw powiedz mi coś ciekawego o okolicy ...
};
//*********************************************************************
// Info Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Stachu;
nr = 4;
condition = DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Hmm, podobno ktoś tutaj zaginął, oraz zgubił hełm?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Condition()
{
if (npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_888_Siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_00"); //Podobno ktoś tutaj zaginął oraz zgubił hełm? Prawda ?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_01"); //Tak znaleziono ciało, ale nie hełm.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_02"); //Możnesz poszukać go po lesie. Jest to opłacalne patrząc na twój ekwipunek. Ciało było nie daleko, napewno znajdziesz!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_03"); //A z kąd o tym wiesz ?
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_04"); //Zawineło mi się o uszy gdy byłem... w... nie pamiętam już.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_01_05"); //Dobra. Teraz leć po piwa !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_Zadanie_15_06"); //Już biegne...
LOG_CreateTopic (TOPIC_PIWKO, LOG_MISSION);
LOG_SetTopicStatus (TOPIC_PIWKO, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_PIWKO,"Rybak przy wejściu na przełęcz potrzebuje 2 butelek piwa, musze przyznać nieźle się targuję.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Stachu_piwko (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Stachu;
nr = 4;
condition = DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Condition;
information = DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam dla ciebie te 2 piwa";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Condition()
{
if (npc_KnowsInfo (other, DIA_SLD_888_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Stachu_piwko_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_00"); //Mam dla ciebie dwa piwa.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_01"); //Haha, w porządku.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_02"); //Ale ja dawno dobrego piwa nie piłem.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_03"); //Na co czekasz ? Spadaj !
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_04"); //No już ide...
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_01_05"); //Czekaj! żartowałem, dostaniesz zapłatę.
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Stachu_piwko_15_06"); //Dzięki !
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 2);
Createinvitems (self, itmi_gold, 250);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 50);
B_LogEntry (TOPIC_PIWKO,"Dostał czego chciał. ale 250 sztuk złota 2 dwa piwa, opłaca się!");
LOG_SetTopicStatus (TOPIC_PIWKO, LOG_SUCCESS);
};
GDZIE TU JEST BŁĄD ? Bo nie widze ?!
[mod=Wowoz]Znaczniki code![/mod]