pfx zadający obrażenia 5371 17

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 10.04.2011 roku

Wyświetleń 5371

Odpowiedzi 17

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

pfx zadający obrażenia
2011-04-10, 20:53(Ostatnia zmiana: 2011-04-10, 20:59)
Jak zrobić pfx który zadaje obrażenia?

EDIT:
Coś w stylu ognistej kuli tylko zadające zwykłe obrażenie
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

pfx zadający obrażenia
#1 2011-04-10, 21:23(Ostatnia zmiana: 2011-04-10, 21:25)
PFX nie zadaje obrażeń  :blink:
PFX to tylko efekt i to od item`u runy zależy czy zadaje obrażenia chyba ze będziesz to wywoływał funkcją WLD_Effekt czy jakoś tam to wtedy masz możliwość wpisania obrażeń

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
a efekt kuli ognia bo on zadaje?
no chyba że vfx zadaje obrażenia
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
ale szukałem w vfx czegoś za to odpowiedzialnego ale nic nie znalazłem
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
ale szukałem w vfx czegoś za to odpowiedzialnego ale nic nie znalazłem

Nigdy nie musiałem z tego korzystać, ale strzelałbym że ustawia sie w VFXowi kolizje i do tego sendAssesMagic (pisalem z glowy). Z tego co pamietam xardas17 korzysta z "dobrodziejstwa" tej metody.
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

pfx zadający obrażenia
#6 2011-04-11, 07:01(Ostatnia zmiana: 2011-04-11, 07:04)
Nigdy też nie sprawdzałem, ale być może mogłoby działać po prostu nałożenie na coś vfx'a przez funkcję WLD_PlayEffect z włączonymi obrażeniami. Warto pamiętać że takim celem nie musi być NPC, ale dowolny vob (którego będziesz potrafił dostarczyć jako argument ;). Chociaż zawsze jest możliwość że zadawałaby je tylko obiektowi oznaczonemu jako cel.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
I dupa nic to nie dało teraz vfx wygląda tak
instance av_weapon_vfx (CFx_Base)
{

emfxlifespan = 0;
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
//secsPerDamage = 1;
visAlpha  = 1;
visName_S = "av_weapon_pfx";
visalphablendfunc_s = "NONE";
emtrjmode_s = "FIXED";    
emtrjloopmode_s = "LINEAR";  
emtrjeasefunc_s = "NONE";
emTrjTargetNode = "";
emTrjTargetRange = 0;
emTrjTargetAzi = 0;
emTrjTargetElev = 0;
emTrjNumKeys = 0;
emTrjNumKeysVar = 0;
emTrjAngleElevVar = 0;
emTrjAngleHeadVar = 0;
emTrjKeyDistVar = 0;
emTrjEaseVel = 1000;
emTrjDynUpdateTargetOnly= 0;
emActionCollDyn_S = "";
emActionCollStat_S = "";
emFXCollStat_S = "";
emFXCollDyn_S = "";
emFXCollStatAlign_S = "";
emFXCollDynAlign_S = "";
emCheckCollision = 1;
emInvestNextKeyDuration = 0;
emFlyGravity = 0;
emSelfRotVel_S = "0 0 0";
lightPresetName = "";
sfxID = "";
sendAssessMagic = 1;

emFXCreatedOwnTrj = 1;
emFXTriggerDelay = 0.02;
emTrjDynUpdateDelay = 200;

};
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
nie wiem XD skopiowałem jakiś pfx jak leci i ustawiłem jak orc pisał  i dalej nic dawałem podczas wywoływania obrażenia i nic
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

pfx zadający obrażenia
#10 2011-04-11, 23:58(Ostatnia zmiana: 2011-04-12, 00:01)
Cytuj
emfxlifespan = 0;

Zwiazku z tym VFX prawdopodobnie gasnie zanim sie zapali (choc jak wiado z gothiciem róźnie bywa). Proponuje puki jest to eksperymentalne dac na visuala kopie np. PFXa ognia zebys wogole widział co tak naprawde sie z tym dzieje.

Ogolnie to myslalem ze trzeba bedzie zrobic VFXa zblizonego do VFX'a jakiegos czaru.




Cytuj
 emFXCollDyn_S                   = "";


I tutaj pewnie też coś bedzie musiało się dziać (o ile moja teoria jest poprawna)

 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

pfx zadający obrażenia
#11 2011-04-12, 07:10(Ostatnia zmiana: 2011-04-12, 11:47)
Ustaw:
emactioncolldyn_s = "COLLIDE"; //lub CREATEONCE
emActionCollStat_s = "COLLIDE"; //lub CREATEONCE
emFXCollStat_S = "av_weapon_vfx_SENDPERCEPTION"; //lub COLLIDEFX
emFXCollDyn_S = "av_weapon_vfx_SENDPERCEPTION"; //lub COLLIDEFX
emfxcolldynalign_s = "COLLISIONNORMAL"; //lub TRAJECTORY
emcheckcollision = 1;

Te puste atrybuty co dodałeś wywal i zostaw najlepiej takie jak oryginalnie ci wysłałem.

Z tym preceptionem będzie trzeba sprawdzić jak działa to przy czarach i odtworzyć. Być może nie wszystkie z tych wartości są niezbędne, można pokombinować.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cały czas to samo ; |
Usunąłem tamte niepotrzebne funkcje teraz skrypt vfx wygląda tak:

emfxlifespan = 1;
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
//secsPerDamage = 1;
visAlpha  = 1;
visName_S = "av_weapon_pfx";
visalphablendfunc_s = "NONE";
emtrjmode_s = "FIXED";    
emtrjloopmode_s = "LINEAR";  
emtrjeasefunc_s = "NONE";
emTrjEaseVel = 1000;
emactioncolldyn_s = "CREATEONCE"; //lub CREATEONCE
emActionCollStat_s = "CREATEONCE"; //lub CREATEONCE
emFXCollStat_S = "av_weapon_vfx_COLLIDEFX"; //lub COLLIDEFX
emFXCollDyn_S = "av_weapon_vfx_COLLIDEFX"; //lub COLLIDEFX
emfxcolldynalign_s = "TRAJECTORY"; //lub TRAJECTORY
emcheckcollision = 1;
emSelfRotVel_S = "0 0 0";
sendAssessMagic = 1;

emFXCreatedOwnTrj = 1;
emFXTriggerDelay = 0.02;
emTrjDynUpdateDelay = 200;

 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A jak mam to zrobić?
 


Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Przeczytałem temat i próbowałem uzyskać kolizje npc i efektu z mesha ale bez zadowalających rezultatów. Jedynie zmiana emFXTriggerDelay = 0 włączała kolizje, ale również stworzyła kopie efektu obracającą się wokół bipa i celującą na północ. Czy może ktoś podpowiedzieć  które skrypty o tym decydują i jak dalej mogę to pchnąć.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
odpuść sobie zjesz przy tym więcej nerwów niż to warte.
Tu masz link do stronki na wog o efektach może coś Ci to pomoże (bo mi nie za bardzo [niemiecki ;|])
http://wiki.worldofgothic.de/Partikel+Effekte
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry