będzie działać z innymi portami, czy tylko tym doomsday? Chodzi mi głównie o DoomGLES na palmtopy, obsługuje te całe trójwymiarowe gówno.
Palmtop nie ma szans obsłużenia tego. Modele z texturami to kilkaset mega a jeśli chodzi o wymagania to są one dość duże nawet jeśli gra się w podstawowe wady (czyli mapy). Oczywiście sam WAD jest kompatybilny ze wszystkimi innymi silnikami: Doom 95, Vanilla Doom, ZDoom, Skulltag, i inne których już nie pamiętam, jednak Doomsday oferuje np. możliwość skoku, która jest niezbędna do przejścia gry.
Sam Wad to 32 mb - czyli i tak ponad 2x więcej niż podstawowy z np Doom2, a zrobione jest raptem 12 leveli - Bo są bardzo duże. To może sprawiać innego rodzaju trudności - Odpaliłem to kiedyś z całkowicie oryginalnego silnika i nie wyrabiał on w miejscach gdzie było więcej potworów. (wywalało mnie do... eee... DOSa)
I ostatni problem - nie wiem jak jest w GLESie ale jeżeli nie ma sterowania myszką to miałbyś spore kłopoty, żeby wyjść żywy choćby z pierwszej mapy.