Przemieszczenie modeli 3d z G2 do G1 3497 13

O temacie

Autor Areage

Zaczęty 25.06.2010 roku

Wyświetleń 3497

Odpowiedzi 13

Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Otóż moim problemem, jest to żeby np. szata maga ognia z G1 wyglądała jak z G2 (w sensie 3D nie tekstury)
 


Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
No dobra wgrałem pliki asc i podmieniłem plik asc z jedynki na ten z dwójki. model 3d też podmieniłem, ale wciąż nic. Coś jeszcze zrobić powinienem?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No dobra wgrałem pliki asc i podmieniłem plik asc z jedynki na ten z dwójki. model 3d też podmieniłem, ale wciąż nic. Coś jeszcze zrobić powinienem?
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba i tak trzeba zdekompilować GothicSourcerem humans.mds a potem skompilować ponownie po podmienieniu pliku .asc. Aby wykonać te czynności musisz wypakować to katalogów roboczych zawartość anims.vdf, a jemu samego najlepiej zmienić rozszerzenie (tak żeby Gothic go nie czytał, tylko te dane które masz w katalogach).

Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
No dobra ale, Gothic Sourcer jest do plików d. więc jak mi to pomoże tamto rozpakować? Anims.vdf nie zawiera przypadkiem własnie tych asc.?

PS. G2 w modowaniu jest prostszy  ;)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
No dobra ale, Gothic Sourcer jest do plików d. więc jak mi to pomoże tamto rozpakować? Anims.vdf nie zawiera przypadkiem własnie tych asc.?

PS. G2 w modowaniu jest prostszy  ;)
W g2 robi się to identycznie.
Gothic Sourcer nie jest tylko do plików .d - jego głównym zadaniem jest dekompilacja Gothicowych formatów modeli i animacji. Użyj menu Tools -> (De)Compiler models -> Dynamic (MDS)

Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Wyskoczyło mi coś takiego:
Error: File 'humans.MDH' not found or corrupted.

Nie wiem czy dobrze to zrobiłem, GoManem otworzyłem Anims.VDF i z tego Humans.MDS i to dekompilowałem jak mówiłeś.
 

Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Dobra już wszystko obczaiłem, z dekompilowaniem ale... jak już podmieniłem te asc. to jak to z powrotem skąpilować?
 

Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
ok, zrobiłłem i obczaiłem już wszystko, no ale zmieniłem rozszerzenie tego anims i wtedy nie moge załadować gry. Czy istnieje możliwość żeby "włożyć" te humans.MDS do anims?
 

Matej

Matej

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Nie zawracaj sobie głowy nadpisywaniem asc.
Według mnie można to zrobić tak:
1. Kopiujesz asc z G2 do G1.
2. Kopiujesz tekstury z G2 do G1.
3. Kopiujesz skrypt szaty - nie zmieniaj instancji.
4. W linijce visual dajesz nazwę 3ds od tej starej z G1, a w visual_changes dajesz nazwę asc z G2.
5. Zmieniasz w skryptach wszystkich magów ognia instancje zbroi z G1 na tą co jest w skrypcie z G2.

Jak dalej nie wiesz o co chodzi to odsyłam cię do tutoriala:
http://forum.gothic.phx.pl/showthread.php?t=23234
 
Dawniej Matej, teraz MAT3Y.

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
5. Zmieniasz w skryptach wszystkich magów ognia instancje zbroi z G1 na tą co jest w skrypcie z G2.
A po co się tak z tym pieprzyć? Nie lepiej skrypt z g1 zmienić na kdf_armor_l1 a tą z g2 kdf_armor_l i wszystko będzie ok.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
No tak ale wciąż będzie czytał G1 ten anims.VDF a nie pliki asc
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
W G1 chyba nie czyta jeśli masz wypakowane. W G2 owszem. Ale jeśli się mylę to wypakuj wszystko z Anims.vdf a potem go usuń. Wszystko będzie wypakowane w folderze i tyle. Wrzucasz swój model asc, zmieniasz skrypt i enjoy :lol:
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


Areage

Areage

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
heh, już tak zrobiłem poprostu się gothic nieodpala
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry