Dziwne ale coś jest nie tak w tej funkcji w gothic 1 sprawdziłem i funkcja Npc_GetPermAttitude
nie pokazywała dobrze nastawiania (nie zawsze) ale nie wiem dlaczego, po mojej poprawce u mnie wszystko działa dobrze
sprawdź to :
func void EVT_UpdateStatus_FocusName() {
const int zCView__SetFontColor = 7339392; //0x7A9910
var int col;
var int att;
var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
if(Hlp_Is_oCNpc(her.focus_vob)) {
var oCNpc oth; oth = MEM_PtrToInst(her.focus_vob);
att = oth.attitude;
if(att == ATT_FRIENDLY) {
col = RGBA(0,255,0,255); //Grün
}
else if(att == ATT_ANGRY) {
col = RGBA(255,180,0,255); //Orange
}
else if(att == ATT_HOSTILE) {
col = RGBA(255,0,0,255); //Rot
}
else if(att == ATT_NEUTRAL) {
col = RGBA(255,255,255,255); //Weiß
};
}
else {
col = RGBA(255,255,255,255); //Weiß
};
var int ptr; ptr = MEM_Alloc(4);
MEM_WriteInt(ptr, col);
CALL_IntParam(ptr);
CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
MEM_Free(ptr);
};
I wywołuje ją z Ticktoka