Ikarus (Pakiet skryptów) 414191 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 414191

Odpowiedzi 1020

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
BTW dziwne mój pasek bez tego 100 zajmował.
Cytuj
teraz wszystkie nooby lecą na WoG
No i znowu zacznie się spam : Jak zainstalować ikarusa.
Cytuj
Demonem wydajności to te skrypty pisane w Ikarusie nie są, wstawki asemblera z narzutem wywołania funkcji parsera, a sam fakt że to wszystko jest wykonalne jest zawdzięczany jakiemuś hakowi na pointer w Hlp_GetNpc... Nie lepiej użyć natywnych rzeczy, choćby g2ext, albo własnej przystosowanej do potrzeb biblioteki? (sam w oparciu o tego PDFa, który leży w dziale "Skrypty" coś takiego piszę :P)
do tego trza mieć dużą wiedzę więc nie wielu na to pójdzie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
BTW dziwne mój pasek bez tego 100 zajmował.
Cytuj
teraz wszystkie nooby lecą na WoG
No i znowu zacznie się spam : Jak zainstalować ikarusa.
A był taki ładny jak mój że się procentowo zmieniał? XD
Tiaa całe szczęście ja jestem jeszcze na poziomie n00ba więc jestem zabezpieczony od spamu :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Od dzisiaj moim ulubionym plikiem jest Locals.d <3
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam takie pytanie: Czy można "zainstalować" Ikarusa i LeGo razem?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
:lol2:  LeGo bazuje na ikarusie więc bez niego nie zadziała. BTW nie sądzę że byś to ogarną. Jak masz jeszcze problemy z brakującym nawiasem.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Brakujący nawias, którego nie brakuje, to raz, dwa, to ja to ogarnę w jeden dzień, a trzy, dzięki za odpisanie. ;p
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Brakujący nawias, którego nie brakuje, to raz, dwa, to ja to ogarnę w jeden dzień, a trzy, dzięki za odpisanie. ;p

Czekam, jak na jutro machniesz mi prockę do cinema scope (tak jak w trailerze bodaj Czasu Zapłaty) nie pisząc przy tym żadnego idiotycznego tematu na themodders to obiecuję, że przelecę się w sylwestra nagi po centrum Białegostoku.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#207 2012-01-07, 20:30(Ostatnia zmiana: 2012-01-07, 20:31)
Ej chlopaky moze ktos proboval juz odkric co sie stanie z visualem beziego jak sie wlancza first person . Jak nie to zrobie se "debuga"
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mi się wydaje że jest to zmiana na przeźroczysty/usunięcie, jak zmieniłem się "O" w inną postać nie było widać ciała beziego.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#209 2012-01-07, 21:07(Ostatnia zmiana: 2012-01-08, 14:31)
tek tego tez viem visual alpha to niejest ... pytalem czy tak ktosz z przypadku nevie .
Najpravdopodobnej sie visual zmiena na "zaden" to chyba najlepsze rozwianzenie jakie mogli zrobic ... dziszaj juz chyba sie za to vezme
zrobilem sobie debug  visualu  , visual alphy , i rigid body ale nic sie niezmiena przy zastosovaniu first persona  :|  moze trzeba to znalezc v exe pomoca jakiegos ide/a (neviem ktore to jest)  :[   ktosz pomoze troche ? celem jest osiagnience tego by mozna bylo vydac visual podczas firstperson.
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Chciałbym prosić o zmianę nazwy tego tematu na "Pakiety skryptowe" i niech to będzie temat grupowy na problemy związane z pakietami, jak wszystko będzie w jednym miejscu (i to w dodatku przyklejone) to może będzie mniej spamu.


Co do LeGo to dla osób które używają tego do swoich modyfikacji polecam wyłączyć BloodSplats (plamy krwi) mają one dość poważnego buga który uniemożliwia wybranie "Nowa Gra" po jednokrotnym uruchomieniu, gra się wyłącza informując nas o błędzie.
Są też problemy z ustawianiem pasków na alphe/chowaniem ich/usuwaniem. Winny jest najprawdopodobniej view.d osoby czujące się na siłach mogą próbować to naprawić.
Dodam jeszcze że zarówno Quickslots jak i Shields straciły oficjalne poparcie LeGo i nie są już więcej oficjalnie rozwijane.

Informacyjnie mogę powiedzieć że dzisiaj z Edkiemsumo rozpoczęliśmy prace nad polskim LeGo Wiki, więc niedługo powinniście dostać coś na wzór polskiej dokumentacji (niemiecka już jest).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Please, please let us or me know of every problem you find in LeGo (2.2.1 is the newest version). As far as we know we've fixed every reproducable error, especially those concerning saving/loading a game (or starting a new one). Even if you can't speak English, I'm happy to try to understand Google Translate (That's what I'm doing when I'm posting here anyway) or even translate a polish bug report myself, all for the sake of LeGo :p I will come to this forum occasionally, but a private Message at WoG would be appreciated.

The QuickSlots and the Shields have indeed lost support, because we decided that any effort put into it wasn't worth it and could better be put into other applications - many of which are yet to be released. However, I'm happy to answer any question regarding either of those.

And regarding the polish wiki... You haven't done much, have you? As far as I can see, you've only translated the FrameFunctions? If you've got any problem (except the lack of time, of course), I'm happy to help where I can.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
About the polish wiki, I can not do much more than to apologise, recently I've been having some problems with my PC, so I couldn't really do anything.
I think I still have shields and bars translated and saved on my PC, I will try to upload them some time in the future.
Also Edeksumo, who offered his help right at the beginning, seems to lost all of his enthusiasm for it, so currently its only me working on the translation. Now I have a lot of spare time so I should be moving with the translation pretty quick.

Just because I can't find it anywhere on my PC, could you send me PM with administration password?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#213 2012-12-09, 12:56(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 14:28)
Czesc mam problem otoz zaczalem testy z TrafoObjToWorld[16] .... mniej wiecej rozumiem ale mam problem. zaczalem uzyvwac te funkcje od lehony Lehona trafo funcs
problem jest z uzywaniem tego
TRF_GetAngle(var zCVob obj, var zCVob obj2)


var int herxyrot;
herxyrot=TRF_GetAngle(obj,Obj2); //where obj,obj2 are  zcvob objects
dostaje error : Wrong type herxyrot
funkcja jest deklarovana jako
func int TRF_GetAngle(var zCVob obj, var zCVob obj2)to chyba powinna zwracac int
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
obj i Obj2 są wartościami które musisz dostarczyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#215 2012-12-09, 13:22(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 13:41)
wiem sa to normalne objekty zcvob
var zcvob her; her = hlpgetnpc(PC_HERO);
ver zcvob herfocusvob; herfocusvob = memptrtoinst(her.focus_vob)


prawdopodobnie zwraca float;
printf(TRF_GetAngle(her,herfocusvob));
in game dostaje 0.000 nic innego
 



Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#217 2012-12-09, 14:28(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 14:29)
o kurna sorry to mial byc // komentarz ze sa to normalne obiekty zcvob
najpredzej dojde do tego sam jak bede mial znow czas
 


kuwin

kuwin

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

kuwin

Ikarus (Pakiet skryptów)
#218 2013-01-28, 11:45(Ostatnia zmiana: 2013-01-28, 17:43)
Nie wiem jak wam ale nawet bez tego moda mi sie Gothic nie ciął.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
:facepalm:  
1 o nie modyfikacja tylko pakiet skryptów rozszerzający możliwości moddingu.
2 to coś źle zrobiłeś nikomu innemu się nie tnie :ayfkm:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry