znalazłem na wogu cows takiego:
const int oCGame__UpdateStatus_X = 7093113; //0x6C3B79
HookEngine(oCGame__UpdateStatus_X, 8, "EVT_UPDATESTATUS_FOCUSNAME");
wkleiłem do stroy globals i wywaliło błąd.czy jest to niezbędne do odpalenia enginehook'a?
fragment startupa
nie wiem czy dobrze, ale wten sposób che aktywować funkjcę jak i enginehook'a
//-------- eigentliche Startup des Spiels --------
FUNC VOID INIT_WORLD ()
{
INIT_Sub_Newcamp ();
INIT_Sub_Oldcamp ();
INIT_Sub_Psicamp ();
INIT_Sub_Demontower ();
INIT_Sub_Freeminecamp ();
INIT_Sub_Surface ();
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
const int oCGame__UpdateStatus_X = 7093113; //0x6C3B79
HookEngine(oCGame__UpdateStatus_X, 8, "EVT_UPDATESTATUS_FOCUSNAME");
var String Gothic_Restarted;
func void Init_Global() {
if (!Hlp_StrCmp(Gothic_Restarted, "Yes"))
{
HookEngine(oCGame__UpdateStatus_X, 8, "FocusColor");
Gothic_Restarted = "Yes";
// Hook
};
};